Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Minä tulen voittamaan tämän taistelun
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta auringon alla.
Kaikki on turhuutta jäi sulta pois
Elämä on vain materian sairaus.
Kaikelle ei voi mitään. (sattuu ja tapahtuu, eikä kaikkeen voi vaikuttaa)
Kymmenen käskyä.
Niillä korteilla pelataan mitkä kädessä on.
Jokainen tekee oman elämänsä ratkaisut omista lähtökohdistaan käsin. Ei toisen elämää/peliä voi tietää/arvostella, kun ei tiedä taustoja/käsissä olevia kortteja. Eläjiä/pelaajia on erilaisia.
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
"On vaikeaa olla nainen, kun miehet ovat niin tyhmiä".T ämän olen lukenut olevan Armi Ratian sanomaa ja olen ottanut sen myös omakseni, syystäkin.
Opi muiden virheistä, kun et itse kerkeä tehdä kaikkia.
Universumi tasoittaa. Vasta paljon myöhemmin kuulin että oma mummoni on myös usein todennut että Kyllä maailma tasii.
Se joka ei osaa kieltä ymmärtää väärin.
Tämä tuppaa joskus unohtumaan, jos on tekemisissä elämänkoululaisten, tai keskiverto äo:n omaavien ihmisten kanssa. Toki on myös älykkäitä ihmisiä, joilta puuttuu yleissivistys.
Huomaan toistelevani vähemmän mukavien asioiden tapahduttua "it is what it is..."
Pidetään huumori yllä ja ei muuta kun lisää paskaa housuun
Kaikista huonoin päätös on päättää olla tekemättä päätöstä ollenkaan.
Silloin on altis manipuloinnille ja turhille virheille, kun ei tiedä, mihin suuntaan on menossa tai mitä mieltä on. En halua olla lammas, joka seuraa susia tai sokea, joka ei tiedä kävelevänsä ojaan.
Puhu aina totta tai älä ainakaan valehtele.
Valitse kärsimyksesi ja kestä se, jotta kasvat.
"Kai täällä voi olla, kun jättää aivot narikkaan."
Keksin tämän joskun 80-luvun alussa tylsässä diskossa, joka kimaltavassa ja tyhjänpäiväisessä ilmapiirissä en viihtynyt pätkääkään. Toitotin tätä pikkujurrissa ihmisille vasemmalla ja oikealla. Herätti hilpeyttä.
Olen huomannut, että tää vitsi/uussananlasku on saanut ilmaa siipiensä alle ja sanontaa kuulee nykyään sieltä ja täältä, mediassakin.
Joo-o, polleuttaa, polleuttaa!
Joka kurkottaa tähtiin pääsee käsiksi ainakin joulukuusen tähteen. Tämä on joku ruotsalainen sanonta jonka luin 12v ruotsalaisesta teinilehdestä VeckoRevyn joka on nykyään lakkautettu.