Mitkä periaatteet kuuluvat elämääsi? Millä selviät hankalistakin tilanteista?
Yritän olla aina rehellinen. Nytkin ystävä pyytää erästä asiaa, johon en koe voivani suostua. Turha selitellä mitään tekosyitä, niillä ei pitkälle pötkitä. Vaarana on, että hän suuttuu, mutta en vain voi suostua tähän pyyntöön monestakin syystä.
Tähän lopputulokseen tulin itseni kanssa painittua.
Kommentit (9)
Olisitko kuitenkin niin kiltti että tulisit vaihtaan sen lämminvesivaraajan, ennen kuin kaikki vedet on lattialla?
Minun pitää aina toimia niin, että voin tarkastella tekemisiäni jälkikäteen objektiivisesti ja todeta, että toimin parhaalla mahdollisella tavalla tilanteessa kuin tilanteessa. Aikoinaan toimin itsekkäästi ja jopa pahantahtoisesti ja sairastuin masennukseen. Olen onnellisempi, kun pyrin olemaan hyvä ihminen.
Riippuu tilanteesta, kyllä oon yleensä rehellinen, mutta joskus on helpompi sanoa vaikka olevansa hieman kipeä kun lähteä vaikka johonkin tapahtumaan mikä ei todellakaan kiinnosta mutta ois kaverille tosi tärkeä ja yrittää saada kaikin keinoin mukaan.
Olen suoraselkäinen ja mietin aina eri tilanteissa, haluaisinko itseäni kohdeltavan sillä tavalla. Olen uskollinen, en puhu pahaa muista, mutta osaan kuitenkin pitää puoleni. Vältän pahantahtoisia ihmisiä parhaan kykyni mukaan.
Yritän kohdella muita, kuten toivoisin itseäni kohdeltavan. Aina tässä ei onnistu, joten pyrin myös oppimaan virheistäni ja epäonnistumisistani. Yritän olla joka päivä parempi ihminen. Sekään ei aina onnistu, mutta pidemmällä tarkasteluvälillä uskon suunnan olevan oikea.
Pataan vaan kaikkia jokka eteen sattuu!XD
Häivyn paikalta, jos homma ei mene putkeen. En tee turha liikkeitä.
Kun joskus jokainen suomalainen tajuaisi, että nyky suomessa juuri kenenkään asiat eivät ole huonosti koskaan.
Pikku mulkaisu maailmalle, niin saattaa ehkä oivaltaa.
Tää koronasoppa nyt viimeisin esimerkki.