Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä periaatteet kuuluvat elämääsi? Millä selviät hankalistakin tilanteista?

Vierailija
04.02.2021 |

Yritän olla aina rehellinen. Nytkin ystävä pyytää erästä asiaa, johon en koe voivani suostua. Turha selitellä mitään tekosyitä, niillä ei pitkälle pötkitä. Vaarana on, että hän suuttuu, mutta en vain voi suostua tähän pyyntöön monestakin syystä.
Tähän lopputulokseen tulin itseni kanssa painittua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus jokainen suomalainen tajuaisi, että nyky suomessa juuri kenenkään asiat eivät ole huonosti koskaan.

Pikku mulkaisu maailmalle, niin saattaa ehkä oivaltaa.

Tää koronasoppa nyt viimeisin esimerkki.

Vierailija
2/9 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko kuitenkin niin kiltti että tulisit vaihtaan sen lämminvesivaraajan, ennen kuin kaikki vedet on lattialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää aina toimia niin, että voin tarkastella tekemisiäni jälkikäteen objektiivisesti ja todeta, että toimin parhaalla mahdollisella tavalla tilanteessa kuin tilanteessa. Aikoinaan toimin itsekkäästi ja jopa pahantahtoisesti ja sairastuin masennukseen. Olen onnellisempi, kun pyrin olemaan hyvä ihminen.

Vierailija
4/9 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, kyllä oon yleensä rehellinen, mutta joskus on helpompi sanoa vaikka olevansa hieman kipeä kun lähteä vaikka johonkin tapahtumaan mikä ei todellakaan kiinnosta mutta ois kaverille tosi tärkeä ja yrittää saada kaikin keinoin mukaan.

Vierailija
5/9 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suoraselkäinen ja mietin aina eri tilanteissa, haluaisinko itseäni kohdeltavan sillä tavalla. Olen uskollinen, en puhu pahaa muista, mutta osaan kuitenkin pitää puoleni. Vältän pahantahtoisia ihmisiä parhaan kykyni mukaan.

Vierailija
6/9 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kohdella muita, kuten toivoisin itseäni kohdeltavan. Aina tässä ei onnistu, joten pyrin myös oppimaan virheistäni ja epäonnistumisistani. Yritän olla joka päivä parempi ihminen. Sekään ei aina onnistu, mutta pidemmällä tarkasteluvälillä uskon suunnan olevan oikea.

Vierailija
7/9 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pataan vaan kaikkia jokka eteen sattuu!XD

Vierailija
8/9 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivyn paikalta, jos homma ei mene putkeen. En tee turha liikkeitä.

Vierailija
9/9 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi