Kuinka paljon se miehessä haittaa jos 35-vuotiaana asuu vuokralla? Onko potentiaalinen kumppani?
Kommentit (23)
Ei mitään merkitystä. Asun itse vuokralla, ja aion asua koko ikäni. En halua omistaa asuntoa, talosta puhumattakaan.
Ei haittaa. Ei kaikki edes halua omistusasuntoa.
Ihan normaalia, tosiaan riippuu asuinpaikkakunnasta että onko mitään järkeä edes ostaa asuntoa..
Oma kämppä nyt on viimeinen johon näillä suomen systeemeillä itseni sitoisin kiinni.
M47
Pikemminkin se haittaa, jos omistaa talon. Silloin se todennäköisesti haluaa myös minun muuttavan siihen, enkä halua sellaista.
Ei mitään väliä omistaako asuntoa vai ei. Täysin merkityksetön asia minun maailmassani.
Ei mitään väliä. Asun itsekin vuokralla. Viimeisen 10v aikana olen pyörittänyt talouttani yksin. Olen sinua jo 10v vanhempi.
Ei läheskään niin paljon kuin se, että mies kyselee näin tyhmiä.
Asun itsekin vuokralla. Minusta vain bonus, jos potentiaalinen asuinkumppani on myös vuokralla, koska sitten voisimme yhdessä etsiä molempia miellyttävän asunnon. Se olisi parempi alku yhteisasumiselle kuin se että toinen tulisi toisen nurkkiin.
N38
Itse asiassa vuokralla asuminen on ihan positiivinen juttu, jos tapailukumppani asuu eri paikkakunnalla kuin itse. Siinä vaiheessa nimittäin kun/jos suhde syventyy ja yhteenmuutosta aletaan puhua, niin paljon helpompi muuttaa toisen luokse jos ei ole omistusasuntoa joka pitäisi sitten myydä tai laittaa vuokralle - olettaen, että se vuokralla asuva mies muuttaa naisen paikkakunnalle.
En näe vuokralla asumisessa muutenkaan mitään pahaa. Paljon huolettomampaa asumista, vaikka maksaahan se enemmän kuin vastike (yleensä).
Ei paljon kiinnosta miten asuu kunhan ei kuvittele muuttavansa mun luo tai päinvastoin.
Älyttömän huvittava kysymys. Siis miten tuolla voisi olla väliä.
Jos on komea ja muuten paljon rahaa niin ei haittaisi. N22
Kyllä oma asunto ja kesämökki tuossa iässä jo olla pitää. Mieluiten myös pari sijoitusasuntoa tai vapaa-ajan kämppää.
Ai että pelkällä vastikeella asuu. Voi tyhmyys. Olkaa keskenänne ehkä 1 vuosi.
Ei jatkoon. Tosin olen aika nirso miesten suhteen. N33
Ei ole mitään merkitystä asuuko vuokralla.
Asun vuokralla, vaikka omistan 3 asuntoa. Koska minulla ei ole mainittavia tuloja, saan asumistukea tähän vuokra-asuntoon ja ne sijoitusasunnot tavallaan maksavat itse itsensä.
Köyhä mies on melkoinen turnoff. Ehkä kelpaisi jos on tarpeeksi pitkä ja komea ja omaisi luottotiedot. kulissin voi rakentaa ilman rahaakin
Aika perusjuttu ainakin pk-seudulla että asuu vuokralla vaikka koko elämänsä. Maalla varmaan tyypillisempää ostaa talo, vaikka ei olisi älyttömän varakas.