Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka on uupunut koronaan

Vierailija
04.02.2021 |

Kaikki tuntuvat vain hokevan, että kohta kaikki on ohi. Rokote tulee ja jaksetaan vielä vähän aikaa.
Itse olen siinä tilassa, että tekisi mieli hypätä katolta alas. Palaako mikään enään ennalleen? Oliko nämä rajoitukset edes kohtuullisia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olet ainoa maailmassa jota tympii. Me muut ollaan onnellisia ja optimistisia ja rakastetaan etäkouluja ja maskeja <3

Vierailija
2/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää kaikki on elämääsi vaikuttanut?

Minusta on ollut aika pieni vaiva asettaa tuo maski päähän julkisilla paikoilla tai töissä ja pestä käsiä. Ei koko omaa elämää tarvitse tuon koronan takia pysäyttää, voi nähdä ystäviä, harrastaa, matkustaa kotimaassa, nää asiat ovat täysin sinusta kiinni miten vakavasti asioihin suhtaannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua korona uuvuta. En ole nähnyt sitä missään enkä kellään. En jaksa vaivautua uupumaan koska ainoa uupuneelle tarjottava ratkaisu eli rokote ei kelpaa minulle

Vierailija
4/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, mistään muualta en ole kuullut kuin ihastuneita ja ylistäviä kommentteja koronasta.

Vierailija
5/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Mä olen ihan vi.... tympääntynyt, mun naapuri 83 -vuotias rouva myös ja kaikki meidän ystävät ja sukulaiset italiassa.

Vierailija
6/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset koronakiimaiset on onnessaan kun ei tarvitse tavata ketään.

Vierailija
7/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan järkkyä. Avatkaa edes uimahallit.

Vierailija
8/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet, me muut elämme unelmaa!

Vierailija
9/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vaivautua koronantorjuntatalkosiin. Palkka jonka siitä saa, ois niin huono. Eikö rokotetta kummempaa oo luvassa kuuliaiselle kärsijälle? liian vaarallinen palkinto, sanoisin

Vierailija
10/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän korpeaa, ettei pääse matkustelemaan. Paljon enemmän tympäisee hulluksi tulleet asiakkaat töissä. Itsensä eristäneet hysteerikot soittelevat pitkiä yksinpuheluja, eikä niille voi lyödä luuriakaan korvaan, koska seuraavaksi soittaisivat toimarille.

Vierailija
11/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa en ole havainnut mutta perusteeton simputus vähän jo hämmentää.

Vierailija
12/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rokote kenenkään piinaa lopettaisi? Saisi luultavasti vain lisäharmeja, niinkuin on jo nähtykin.

Vierailija
13/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun töiden vuoksi kaukana ystävistäni ja perheestäni, normaalisti liikun kuukausittain julkisilla ympäri suomea tapaamassa heitä, mutta nyt en ole tehnyt sitä pian vuoteen. Arkipäiviin korona ei ole sinänsä vaikuttanut, mutta kyllähän esim. ystävien kanssa vietettyä aikaa on ikävä. Ja leffoja olis kiva käydä katsomassa, sekä teatteria, yms. 

Vierailija
14/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uupunut siihen miten pienestä ihmiset uupuu. Onko korona vaikuttanut apn elämään? Menetitkö esim työsi? Vai valitatko kun ei yömyöhään saa olla baarissa?

Vierailija
15/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisten sumuttaminen flunssa tekosyynä ärsyttää totta kai. Tämä on hulluutta. Kuin joku hit ler olisi vallassa taas.

No siis tämä. Kyllä se ettei pääse oman kunnan uimahalliin on täysin sama kuin kaadukammioon joutuminen.

Vierailija
16/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olen! Tekisi mieli eristyä yksin johonkin mukanani parin vuoden säilykeruoat ja muut välttämättömät jutut. Sitten esim. kerran kuukaudessa katsoisin televisiosta uutiset ja lähtisin pois kun uutisissa ei mainita enää sanallakaan koronasta kuin korkeintaan että se on historiaa.

Vierailija
17/17 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin tänään uupua. Karanteeni loppuu keskiviikkona ja nyt on kurkku kipeä. En mene testiin koska oikeasti uupumiseni johtuu muista jotka ei vaivaudu noudatamaan ohjeita vaan mielummin altistavat muita.

En mene hakemaan mahdollisesti positiivista tulosta koska sen jälkeen en puoleen vuoteen saa pakollista karanteenilomaa. Tämä on ollut sen verran merkityksellinen oman jaksamiseni kannalta että mielelläni otan uuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan