Puolison pierut häiritsevät
Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa nyt noin puoli vuotta, eikä hän ole halunnut pieraista minun seurassani. Minusta pierut ovat normaali asia, joten rohkaisin tyttöystävää pieraisemaan jos siltä tuntuu, eihän pidättely ole terveellistäkään. Lopulta hän alkoikin tehdä näin, mikä aluksi oli ihan ok, mutta nyt olen alkanut katua, sillä tyttöystävä päästelee liiankin vapautuneesti. Joskus jopa tähtää minua kohti, mikä oli aluksi ihan hauskaa mutta nyt vain ärsyttää. Rakastan häntä todella, enkä voisi päättää suhdetta tämän takia, mutta miten vihjaan hänelle että minua jo vähän häiritsee? M32
Kommentit (6)
Ota puolinelson ja paina hänen päänsä paljaan perseesi lähelle ja pieraise
Jos parisuhteessa ei ole oikeita ongelmia, niin sellaisen voi keksiä vaikka pierusta. Pääasia, että on jotain valitettavaa.
Pitäisi imeä välillä, eikä aina vaan pumpata. Mieti, miltä tuntuu olla täynnä ilmaa?
Tuo on vielä pieni ongelma. Mietipä ap sitä, että itse seurustelen lihavan naisen kanssa, ja hän ei ilmeisesti pese haaroväliään riittävän usein, ainakaan nähden läskin määrään. Tästä johtuen aina kun housut otetaan pois, lemahtaa jykevä persepilluhiki sekä kalanhaju naamalle.
Menee seksihalut helposti, enkä ole keksinyt keinoa jolla puhua asiasta hänelle 😔
Viinipullon korkki ja pikaliima tepsi meillä vaimon jatkuvaan rupsutteluun.
Jätä se sika!