Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka puette kaksosenne identtisesti

Vierailija
04.02.2021 |

Miksi? Onko kahden asun valitseminen liian rankkaa? Eikö teitä vaivaa että lapset eivät pääse ilmaisemaan persoonallisuuksiaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mikä ap.

Vierailija
2/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identtisenä kaksosena mietin usein samaa. Miksi? Ilman vaatteidenkin yhdenkaltaisuutta olen liian usealle "kaksoset", en suinkaan minä itse yksilö. "Mitä kaksosille kuuluu?" Paikalla olen vain minä. Mitä vit..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vahingossa antaa toiselle lapselle sitä söpöä asua, ja toiselle sen rumemman. En halua suosikkeja!

Vierailija
4/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset vielä ymmärtää jotenkin, mutta sama sukupuolta olevat sisarukset joilla parin vuoden ikäero? Wtf? Laiskuutta?

Vierailija
5/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat uskomattoman suloinen pari samistelu vaatteissaan, näitähän on muuten nykyään myös äidille ja tyttärelle.

Vierailija
6/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tää on entistä helpompaa, kun pojallekin saa pukea pinkkiä ja glitteriä, ei haittaa vaikka ois tyttö ja poika vauvat ja saa olla molemmilla sellaiset gugguu röyhelöt...

Vierailija
7/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huuto mikä syntyy kun 3-wee saa erilaisen asun kuin sisko on niin karsea, että helpommalla vaan pääsee kun pukee ne samoin. Ja siis MOLEMMAT huutaa suoraa huutoa maailman epäoikeudenmukaisuutta jos asut ovat erilaiset. Tällasissa asioissa suoraan vaan sieltä missä aita on matalin. 

Vierailija
8/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se huuto mikä syntyy kun 3-wee saa erilaisen asun kuin sisko on niin karsea, että helpommalla vaan pääsee kun pukee ne samoin. Ja siis MOLEMMAT huutaa suoraa huutoa maailman epäoikeudenmukaisuutta jos asut ovat erilaiset. Tällasissa asioissa suoraan vaan sieltä missä aita on matalin. 

Ja se erilaisuus voi olla sitä, että toisella on puserossa hopeista glitteriä, toisella kultaan vivahtavaa.