Te, jotka puette kaksosenne identtisesti
Miksi? Onko kahden asun valitseminen liian rankkaa? Eikö teitä vaivaa että lapset eivät pääse ilmaisemaan persoonallisuuksiaan?
Kommentit (8)
Identtisenä kaksosena mietin usein samaa. Miksi? Ilman vaatteidenkin yhdenkaltaisuutta olen liian usealle "kaksoset", en suinkaan minä itse yksilö. "Mitä kaksosille kuuluu?" Paikalla olen vain minä. Mitä vit..?
En halua vahingossa antaa toiselle lapselle sitä söpöä asua, ja toiselle sen rumemman. En halua suosikkeja!
Kaksoset vielä ymmärtää jotenkin, mutta sama sukupuolta olevat sisarukset joilla parin vuoden ikäero? Wtf? Laiskuutta?
He ovat uskomattoman suloinen pari samistelu vaatteissaan, näitähän on muuten nykyään myös äidille ja tyttärelle.
Nykyään tää on entistä helpompaa, kun pojallekin saa pukea pinkkiä ja glitteriä, ei haittaa vaikka ois tyttö ja poika vauvat ja saa olla molemmilla sellaiset gugguu röyhelöt...
Se huuto mikä syntyy kun 3-wee saa erilaisen asun kuin sisko on niin karsea, että helpommalla vaan pääsee kun pukee ne samoin. Ja siis MOLEMMAT huutaa suoraa huutoa maailman epäoikeudenmukaisuutta jos asut ovat erilaiset. Tällasissa asioissa suoraan vaan sieltä missä aita on matalin.
Vierailija kirjoitti:
Se huuto mikä syntyy kun 3-wee saa erilaisen asun kuin sisko on niin karsea, että helpommalla vaan pääsee kun pukee ne samoin. Ja siis MOLEMMAT huutaa suoraa huutoa maailman epäoikeudenmukaisuutta jos asut ovat erilaiset. Tällasissa asioissa suoraan vaan sieltä missä aita on matalin.
Ja se erilaisuus voi olla sitä, että toisella on puserossa hopeista glitteriä, toisella kultaan vivahtavaa.
Hyi, mikä ap.