Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meinaatte pettää lähiaikoina?

Pahat vibat
04.02.2021 |

Mies tai naislukija,joko on oma suhteenne siinä pisteessä syystä tai toisesta että olette jo antaneet itsellenne luvan pettää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaimo on neuroottinen pihtari. En valitettavasti täysin ymmärtänyt mihin ryhdyin nuorena, kun avioon mentiin ja lapsi tehtiin. Koetin olla hänen tukenaan, mutta ongelmat ovat vain pahentuneet vuosien varrella ja ensimmäisenä heijastuvat seksiin. Se vähä seksi mitä on tuntuu suoritukselta ja esittämiseltä. Enää en vain jaksa. Eroa olen suunnitellut jo pitkään. Vaimo ei halua mistään keskustella. Yrittänyt olen. Pettämisen näen keinona päästä pois avioliitosta. 

Vierailija
22/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten petetty on aina syyllinen kaikkeen? Eikö suhteessa ole yleensä kaksi osapuolta? Haetaanko syyttämisellä oikeutta pettämiselle ja itselle parempaa omaatuntoa mikäli alkaakin teko kalvamaan omaatuntoa? Jostain syystä heikko itsetunto on yhteneväinen tekijä pettäjissä,näin ainakin itse huomannut ja mitä sivusta nähnyt asioita vuosien varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteleppa ite kirjoitti:

Miksi muuten petetty on aina syyllinen kaikkeen? Eikö suhteessa ole yleensä kaksi osapuolta? Haetaanko syyttämisellä oikeutta pettämiselle ja itselle parempaa omaatuntoa mikäli alkaakin teko kalvamaan omaatuntoa? Jostain syystä heikko itsetunto on yhteneväinen tekijä pettäjissä,näin ainakin itse huomannut ja mitä sivusta nähnyt asioita vuosien varrella.

Eikös itsekeskeiset, jopa vähän narsistisetkin ihmiset aina ajattele noin, kielteiseksi teoksi tulkittavaan asiaan ryhtyessään, kääntävät tilanteen aina niin, että heidät on jopa suorastaan pakotettu toimimaan niin...

Suoraselkäinen tapa, muutamaan otteeseen mainittu jo: meneillään oleva suhde poikki, jo ennen kuin alkaa edes katselemaan vaihtoehtoisia kumppaneita -> vapaalla jalalla ollessaan voi harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa, loukkaamatta kumppaniaan.

Vierailija
24/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä juu omakohtaista kokemusta on että kun asia paljastui,siis pettäminen,sanoin että ei sinua kukaan pakottanut jakamaan. Itse housusi poistit,meni vastapuoli hetkeksi hiljaiseksi,sitten alkoi syyttelly kun olen semmonen ja tämmönen jne 😁. Suu toimii ehkä kaikilla ja puhetaitokin ilmeisesti on suurimmalla osaa,kyllä on sen verran "munaa" oltava että viheltää pelin poikki ennen vieraisiin menoa. Säästyy kumpikin osapuoli mielipahalta.

Vierailija
25/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa pitää huomioida toisen tarpeet, vaikka itseä (yleensä naista) ei seksi kiinnosta tuon taivaallista. Mikäli pakottaa toisen elämään puutteessa ja tulee sitten petetyksi, niin voi vaan katsoa peiliin ja miettiä, mitä itse olisi pitänyt tehdä. Se on kummallista, kun täysin seksitön avioliitto on niin usean naisen mielestä normaalia ja kaiken maailman tekosyitä aina löytyy, ettei seksiä tarvitse harrastaa. Tuommoiset vaimot voisi kiidättää kaikki jonnekin autiolle saarelle asumaan ja huolehtia, ettei geeniperimä enää pääse jatkumaan

Vierailija
26/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on tyhmä  sana. Pettää mitä ? Pettää toisen luottamuksen hinkkaammalla vehkeitään toisen ihmisen kanssa ? Entäs jos hinkkaamisen kanssa mukana ei ole tunnetta (vrt masturbointi) tai sitten on mukana tunneta, onko eroa ? Entäs jos  henkisesti rakastuu toiseen ja ehkä vähän pussaakin, mutta ei hinkkaa vehkeitään vastakkaisen sukupuolen kanssa...onko pettämistä ? Typerä sana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi