Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl mainostaa ”markkinoiden halvinta” ostoskassia – Taloustutkimus: Prismat ja Citymarketit jätettiin pois vertailusta

Vierailija
04.02.2021 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007783457.html

Hihahahahuhuhahahahaa 😄😄😄😄😄

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI, jotka eivät käy Lidlissä, käyvät joko Cittarissa tai Prismassa.

Vierailija
2/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimmat hinnat vaikka myisivät millä "tarjouksilla", eli turha verrata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kieltämättä tämä tuli heti mieleen, kun näin mainoksen, että Lidlillä saattaa olla ihan omat menetelmät tässä mittaamisessa. 

Vierailija
4/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti verrattu muihin samankokoisiin liikkeisiin. Ainahan yhden K:n kaupassakin on kalliimpaa kuin neljän K:n Citymarketissa. Sitä paitsi minulla on näppituntuma, että Lidl on halvempi kuin Cittarikin.

Ja etten leimautuisi puolueelliseksi niin sanottakoon, että useimmiten ostamme ruokamme S-marketista.

Vierailija
5/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että nyt alkaa jo vähän epäilyttää lidlin mainostus. Itse olen aina käynyt useasti lidlissä, mutta että jos pitää tuolla tavalla alkaa valehtelemaan kuluttajille, niin... Noh, siitä ainakin tulee mieleen, ettei meno ole enää Lidlissä hyvää. Koska jos kauppa on oikeasti hyvä, niin ei sitten tarvitse jättää muita kauppoja vertailun ulkopuolelle.

Voin tosin yhä nähdä, että Citymarket on Lidliä kalliimpi, mutta Prisma taitaa olla samanhintainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän