Kenet haluaisit nähdä alasti??
Jos saisi katsoa, muttei koskea, niin kenet haluaisit nähdä ilkosillaan ???
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexander Skarsgård ehdottomasti
Hemlock Groove netflix sarjassa ensimmäisellä kaudella on jakso, jossa hän on alasti panopuuhissa. En muista monesko jakso se niistä oli.
Onko kuitenkin pikkuveli Bill?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexander Skarsgård ehdottomasti
Hemlock Groove netflix sarjassa ensimmäisellä kaudella on jakso, jossa hän on alasti panopuuhissa. En muista monesko jakso se niistä oli.
Onko kuitenkin pikkuveli Bill?
Sori, jotenkin aina sekoitan veljekset keskenään.
Billhän se siinä oli.
Työkaverin. Naisen. Olen itsekin nainen. Ja hetero. Olen hämmentynyt.
Essi Pöysti
Vilma Alina
Muistaako joku 2000-luvulla alaston Suomi mainoksen jossa oli tummahiuksinen seksikäs alaston nainen, jolla oli mustat sensuurit intiimien alueiden kohdalla?
Mä muistan tämän julkkis-naisen kasvot hyvin, mutta nimeä en muista. Epäilykseni on, että oliko tämä joku missi tai jotain vastaavaa. Ihan tv:stä tuli tämä mainos ja näin sen 13 vuotiaana. Hirmu kaunis nainen.
kaikki muut vihreät paitsi Hassi, Haavisto, Petelius ja Harjanne
Vierailija kirjoitti:
Essi Pöysti
Vilma AlinaMuistaako joku 2000-luvulla alaston Suomi mainoksen jossa oli tummahiuksinen seksikäs alaston nainen, jolla oli mustat sensuurit intiimien alueiden kohdalla?
Mä muistan tämän julkkis-naisen kasvot hyvin, mutta nimeä en muista. Epäilykseni on, että oliko tämä joku missi tai jotain vastaavaa. Ihan tv:stä tuli tämä mainos ja näin sen 13 vuotiaana. Hirmu kaunis nainen.
Anne-Mari Berg se oli. Se oli rikollisella tavalla tehty mainos. Muistan, kun Anne-Mari Berg oli sanonut jossain, ettei hän ollut tekemässä tuollaista mainosta. Ei sitä mainosta taidettu paljoa tv:ssä näyttää. Oiskohan ollut photo-shopattu mainos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essi Pöysti
Vilma AlinaMuistaako joku 2000-luvulla alaston Suomi mainoksen jossa oli tummahiuksinen seksikäs alaston nainen, jolla oli mustat sensuurit intiimien alueiden kohdalla?
Anne-Mari Berg se oli. Se oli rikollisella tavalla tehty mainos. Muistan, kun Anne-Mari Berg oli sanonut jossain, ettei hän ollut tekemässä tuollaista mainosta. Ei sitä mainosta taidettu paljoa tv:ssä näyttää. Oiskohan ollut photo-shopattu mainos.
Kiitos! Tuo se oli.
sekä tietysti Purra, Koski ja Simula kirjoitti:
kaikki muut vihreät paitsi Hassi, Haavisto, Petelius ja Harjanne
mee hoitoon jos haluat nähdä vauvoja alasti, vanhuksia alasti, sun äitis alasti, donald trumpin alasti.
Vierailija kirjoitti:
Sannan.
Siitä puhe, mistä puute,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmiset on rumia jo vaattetkin päällä....katso kaupassa, niin huomaat. Miksi niitä alasti kukaan haluaisi katsella...hyi helvatti.
Minä ainakin katselisin vaikka 8h/vrk, mutta vaan her,kullisia
Oletko pervo? Tra nsut tulevat mieleen: she/her, kullisia.
Vierailija kirjoitti:
Maustetyttöjen kaisa karjalainen😍😍
Ottaisin syliin ja kutittaisin niin kauan että alkaisi vienosti hymyillä.
Kovaukko kirjoitti:
Sanna Marin ja Odusoga.
Sulla on outo maku.
Liisa Rintaniemen, ja Katri Kulmunin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maustetyttöjen kaisa karjalainen😍😍
Ottaisin syliin ja kutittaisin niin kauan että alkaisi vienosti hymyillä.
Ei saanut, kuin katsoa..höpsö
Aleksandr Stuppe.
Raivo Roosna.
Gustaffsonin Nillu.