Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla ainoa, jolla ei ole älypuhelinta

Vierailija
04.02.2021 |

Ja perustelut:

1. En vaan pysty katsomaan älypuhelimen pieneltä näytöltä elokuvia. Se on silmille tosi rasittavaa.
2. Pelaan tietokonepelejä jonkin verran, mutta siihenkin käytän pöytäkonetta. Ja samasta syystä kuin mitä mainitsin kohdassa 1.
3. Olen hirveän kömpelö muutenkin käsistäni, joten minun olisi todella hidasta kirjoittaa kosketusnäytöllä (olen toki kokeillut)

Joo, olen outo. Minulla on Nokian kännykkä, jonka olen hankkinut v.2011 edellisen kännykän hajottua. Tähän asti olen pärjännyt sillä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että teitä on. Itse suunnittelen älypuhelimesta irrottautumista. On alkanut tuntua että siitä on aivan liikaa haittaa.

Vierailija
22/24 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on älypuhelin, mutta siinä ei ole älyä (nettiä).

Onneksi ihmisellä on aivoissa se oma kovalevy, jonne voi tallentaa tietoa nettiyhteyksistä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei ole muuta kuin älypuhelin. Ei minkäänlaista konetta, joten kaikki hoituu tällä satasen puhelimella. En luovu tästä enää, koska puhelimen kanssa voi makoilla ja röhnöttää, ei tarvitse istua tuolilla selkä suorassa.

Vierailija
24/24 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on pakko hankkia älypuhelin, kun koronarokotuspassin saa vain älypuhelimeen. Sitä ei siis ole tulossa paperisena.

Rajoittaa elamaa kun kaikkiin toimiin on vain yksi mahdollinen keino toimia. Suomessa valetaan kaikki samaan muottiin eika osata ajatella etta ihmisilla on erilaisia vaatimuksia ja elamantilanteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä