Onko sinulla salaisuus?
Onko sinulla salaisuus?Asia josta et ole kertonut kenellekkään?
Asia jota muut ei sinusta tiedä.
Kommentit (59)
On. Ei mitään kovin synkkää tai erikoista, mutta on asioita joita en kerro kenellekkään.
On monia asioita jotka pidän omana tietona enkä niistä ikinä puhu.
Aikuiset lapseni eivät tiedä mitä minulla on elämässä aikoinaan ollut.Todella vaikeita ikäviä asioita.
Niistä ei ole puhuttu eikä puhuta koskaan.Hyvä on kun eivät tiedä.
Minulla on salaisuus.Se on salaisuus mikä salaisuus se on.
Vierailija kirjoitti:
On!
Niin on minnullakin.
Kyllä on. Sellaisia, mitkä pidän itselläni siksi, etten halua loukata muita ihmisiä.
On. En kerro yhdellekkään missä ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avain on.
Onhan noita.. asioita joita en halua jakaa kenenkään kanssa. Osin siksi etten luota keneenkään niin paljoa että kertoisin kaiken itsestäni ja osin siksi etten tunne tarvetta puolustaa tai selitellä näkemyksiäni
On. Syön mielialalääkettä, eikä puolisoni ja kukaan tiedä.
Voe tokkiisa! Vaikka kuin palajon, mutta jos ne tähän prännttäis, niin ei kai ne ennää salaisuuksii ois?
Äänestän Persuja mutta en sitä kehtaa kenellekään kertoa.
Kylllähän se vähän niin on että jos ihmisellä ei ole sailaisuuuksia kertoo myös siitä ettei osaa pitää salaisuuuksia.
Jotkut tietävät että olen ollut masentunut, mutta sisaruksilleni en tätä tule koskaan kertomaan. Ovat tärkeimpiä ihmisiä maailmassa, mutta luulen että kertominen muuttaisi välejämme huonompaan ja ehkä varautuneempaan suuntaan. Salaisuus, jonka vien mukanani hautaan, on yksi FWB-suhde. Kadun ja häpeän omaa sinisilmäisyyttäni ja toivon, etten olisi koskaan edes tavannut kyseistä nilviäistä.
On vain yksi asia, jota en voi kertoa kellekään. Kärsin asian takia lähes päivittäin, mutta en halua siirtää kärsimystäni muille. Asia myös hävettää.
On. Eikä ihan pieni. Röntgenkuvista löytyi "noduuli" keuhkoista. Epäilivät aluksi että se olisi arpi tai vastaava. Sitä seurattiin kolme kuukautta ja nyt uusissa kuvissa näkyy useita noduuleita eikä kukaan tiedä mitä ne ovat. Seuraavaksi verokokeet, tt-kuvat ym. Se mahdollisuus on olemassa, että ne ovat etäpesäkkeitä. En ole kertonut kenellekään.
On. Parikin.