Onko sinulla salaisuus?
Onko sinulla salaisuus?Asia josta et ole kertonut kenellekkään?
Asia jota muut ei sinusta tiedä.
Kommentit (59)
M25 kirjoitti:
Kyllä. Tykkään kattoo Muumilaakson tarinoita enemmä kui kehtaan myöntää. :/
Sama, mutta minulla muumit ovat Pokemoneja.
M28
onhan noita mm.
- olen kaappilesbo ja salasuhteessa naispuoliseen työkaveriini
- olen alkoholisti mutta peitän sen niin että kukaan ei arvaa mitään
- joinain päivinä olen todella iloinen ja energinen mutta toisinaan haluaisin vain kuolla, olen mestarinäyttelijä joten tätäKÄÄN kukaan ei tiedä
- olen kokeillut läjäpäin erilaisia huumeita
sitten vielä yksi harmittomampi, sain sakot ylinopeudesta mutta en kertonut kenellekkään koska kaikki pitävät minua hyvänä ja turvallisena kuskina vaikka joskus kaahailen kuin mielenköyhä.
Monia vuosia sitten tein viallisen tuotteen töissä ja hävitin sen kappaleen ja valehtelin työstettävien kohteitteni määrän.
Älkää kertoko kenellekkään.Minulla on ketipinor lääkitys.
Ei mitään sellaisia salaisuuksia, mistä joku ei jotain tietäisi. Raskaudesta tosin tietää vasta äitini ja siskoni. Mies oli sitä mieltä, että odotetaan rakenneultraan ennen kun kerrotaan hänen perheelleen. Sitten kerrotaan muullekin lähipiirille, elleivät sitten huomaa ennen sitä. Sitten kun joku kuulee, niin varmasti tietää koko kylä, siksi vielä odotetaan :D
Toki on asioita, jotka pidän omana tietonani, mutta tuskin ketään kiinnostaakaan mun vatsan toiminta, kuukautisten koostumus ja määrä tai muut yksityiskohtaiset tilitykset henkilökohtaisista asioista tms.
Salaisuus on salaisuus eikä sitä kerrota koska se on salaisuus.
Olen tehnyt lapsena jotain kamalaa, mistä en pääse yli ja mitä en voi koskaan kenellekään kertoa.
Toinen, viattomampi salaisuus on se, että minulla on muutamia todella ällöttäviä tapoja, mutta niistä ei kukaan kärsi, joten en tunne huonoa omaatuntoa.
Ei taida olla mitään tärkeää, mitä en olisi kertonut kenellekään.
No okei voin kertoa.. eiku en kerrokkaan!
Eiköhän jokaisella ole. Voi olla sellaisiakin, joita ei itse edes mieti, mutta ei ole kertonut kenellekkään.
Ajoin reipasta ylinopeutta valvontakameraan ja sain komeat päiväsakot, yli 700€. Mieheni ei tiedä asiasta enkä halua sanoakaan. En halua kuulla sitä saarnaa. Maksoin summan kaikessa hiljaisuudessa ja kärsin mokani salassa.