Muita, jotka löysivät kumppanin Tinderistä ja vieläpä nopeasti?
Viime kesänä tein profiilin. Kävin treffeillä 5-6 miehen kanssa. Sitten natsasi ja yli puoli vuotta nyt seurustelua. Suljin Tinderin 3 viikon käytön jälkeen, mies oli ollut siellä suurinpiirtein saman ajan. Olen ihan tavallisen näköinen, normaalipainoinen 50v nainen.
Kommentit (21)
En löytänyt. Olin sovelluksessa muutaman kuukauden ja treffejä vajaa 10 kunnes luovutin. Lähitulevaisuudessa aion kokeilla uudestaan jos tällä kertaa tärppäisi.
Olen ollut tinderissä varmaan joku +5 vuotta ja ainut juttu minkä löysin kesti 3kk.
Paljon 2. 3. 4. treffejä mutta ei koskaan 5.treffejä muita kun tuo 3kk juttu.
Olen ikisinkku.
Löytyy jatkuvasti mutta aina pettävät tai paljastuu joku muu diil brejkeri.
Kaksi kolme kuukautta siellä olin kunnes tuli se kiinnostava. Siitä treffit ja oltu viisi vuotta yhdessä.
Minä. :) syyskuussa -18 liityin Tinderiin. Siitä alle 2 vkoa tapasin nykyisen mieheni. Seurustelu alkoi marraskuussa -18. Avoliittoon joulukuussa -18 ja esikoislapsi keväällä 2020. :)
Kävin useammilla treffeillä kyllä. Treffikumppanini olivat kaikki mukavia, eikä kukaan tehnyt ohareita. Nyt suhteessa, jossa on selkeästi sovittu sitoutumisesta.
Olen pyöreä nelikymppinen nainen. Muodoillani ei muuten ole väliä, mutta palstan mukaan en voi saada suhdetta🤔
Olin vuoden. En saanut yhtäkään tykkäystä
Tavismies
Menin aamulla, saman päivän aikana löysin nykyisen kumppanin, poistin tinderin ennen ekoja treffejä.
Löysin kumppanin tinderistä noin kahden kuukauden selailun jälkeen. Yhdessä ollaan oltu nyt vähän vajaa kolme vuotta.
Juu, löytyihän se kumppani ihan parissa tunnissa. Nimittäin sen jälkeen, kun sain vinkin tutulta, että aviomiehesi on muuten Tinderissä. Latasin sovelluksen ja niinhän tuo näkyi olevan.
Ei toimi minulla. Vuosia käyttänyt ja luu jäänyt käteen.
Yli vuoden ollut, välillä poistan profiilin. Tähän mennessä saldona on ohareita, seksiä, ghostaamista ja muita yhtäkkisiä katoamistemppuja.
N40
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt. Olin sovelluksessa muutaman kuukauden ja treffejä vajaa 10 kunnes luovutin. Lähitulevaisuudessa aion kokeilla uudestaan jos tällä kertaa tärppäisi.
Eli ne kymmenen eivät kelpuuttaneet sinua.
Vierailija kirjoitti:
Yli vuoden ollut, välillä poistan profiilin. Tähän mennessä saldona on ohareita, seksiä, ghostaamista ja muita yhtäkkisiä katoamistemppuja.
N40
40 naisella ei ole enää mitään virkaa, lapsia ne eivät voi enää saada ja ovat rupsahtaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
40 naisella ei ole enää mitään virkaa, lapsia ne eivät voi enää saada ja ovat rupsahtaneita.
Onhan tuo lupaus? Vielä 10 vuotta eikä kukaan enää lähesty. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
40v nainen on parhaimmillaan ja lapsiakin voi saada. Nykyään mikään pakko ole rupsahtaa. Löysin dindestä ihanan miehen.
Oho, olenko ainoa?
Ap