Riihimäki, Järvenpää, Hyvinkää, Kerava, mihin näistä muuttaisit, mihin et?
Tai vaihtoehtoisesti toisessa suunnassa Kirkkonummi, Masala.
Mikä tarjoaisi parasta hinta-laatusuhdetta asumisessa?
Kommentit (123)
Hyvinkää ja Järvenpää ovat aitoja kaupunkeja, Riihimäki ja Kerava rumia junttiloita.
Kerava ja Järvenpää ok. Eikö ne alunperin olleetkin kaikki samaa Tuusulaa? Riihimäki ja Hyvinkää on jo liian kaukana Helsingistä.
En mihinkään! Masala ehdottomasti ei! Jos pakko, niin Kirkkonummelle, jos voisin vapaasti valita alueen.
En mihinkään. Noi on kaikki aika hirveitä.
Muuttaisin Nurmijärvelle jos olisi ihan pakko kehyskuntiin muuttaa. Ja sinne kirkonkylälle siis, ei missään tapauksessa Klaukkalaan.
Mikä niissä on niin hirveetä? Aika pieniä pikkukyliä ne tietysti on jos kaipaat ison kaupungin sykettä.
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään! Masala ehdottomasti ei! Jos pakko, niin Kirkkonummelle, jos voisin vapaasti valita alueen.
Mikä vika Masalassa? Minusta mukavaa ja rauhallista aluetta. Asutaan Masalan pari/omakotitaloalueella jo toistakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkää ja Järvenpää ovat aitoja kaupunkeja, Riihimäki ja Kerava rumia junttiloita.
Vai että Järvenpää aito kaupunki, mikä vitsi. Siellä on epäonnistuttu kaupunkisuunnittelussa ja lisäksi se on levoton paikka. Huonoin noista vaihtoehdoista.
Kerava ja Kirkkonummi ok. Ei missään nimessä Järvenpäähän. Olen asunut näissä kaikissa.
Riihimäessä olen asunut ja mun mielestä oli ihan hyvä paikka asua. Junat kulkee joka suuntaan. Ei liian iso kaupunki, oon muutenki tämmönen maalainen ja asun nykyään Nurmijärvellä.
Asun Järvenpäässä ja pieni paikkahan tää on. Suunnitteilla muutto Hyvinkäälle tai sitten kauas pohjoiseen. Vantaa, Espoo, Hki nähty ja ei tartte mennä takaisin
Äänestän kans Kirkkonummea ja Keravaa. Järvenpää on ok mutta mielestäni vähän sekava kaavoitus tekee siitä hajanaisen. Liian kaukana sitten jo Hyvinkää ja Riksu.
Järvenpäähän, koska tunnen sitä parhaiten.
Kirkkonummi muuten, muttei Masala henk.koht syistä.
Riihimäki vähiten, koska on liian kaukana itselle tärkeistä paikoista.
Kirkkonummelle meren läheisyyteen, muttei missään nimessä Masalaan.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiin
Tämä.
Mä asun Keravalla ja tykkään kaupungista, enää en pois lähde. Ihmiset on mukavia, palvelut mahtavia (esim. Meidän hammashuolto yks maan parhaimpia!!) ja juna kulkee monta kertaa tunnissa.
Keskusta ei ole mikään nähtävyys mutta kukapa tavallinen ihminen siellä muutenkaan aikaansa viettää normaalia enempää. Ite asun Kalevassa ja täällä metsää ja puistoa joka nurkalla. Keskustaan kävelee sen 10min.
Suosittelen!
Kirkkonummi ja Masala ovat liian kaukana. Hyvinkää ja Riihimäki ovat liian kaukana. Järvenpää ok, Kerava, no...