Mikä on se ” It's my birthday” biisi!?!
Tästä on jo siis varmaan ainakin yli 5-vuotta kun kuuntelin tätä enkä tiedä onko toi ” It's my birthday” edes millään tavalla biisin liittyvä eli älkää takertuko siihen. Mut laulaa englanniksi ja musiikkivideolle on jonkun kakun kanssa ja rupee riehumaan kun on muistaakseni sen synttärit ja tyylii kukaan ei tullut vaikka oli nähnyt vaivaa jne. On siis tyyliltään aika samantyylistä kun joltain Katy Perryltä tai Talylor Swiftiltä tai Rita Oralta vois tulla. Ja kiitos jos keksitte. Oon miettinyt tätä jo vuosia ja vattu jos tää nyt ratkee. Aina ku jonkun synttärit oon pohtinut et mikä se oli. 🤣🤣🤣
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä videoista, mutta It's my party and I'll cry if I want to?
Tämä mullakin tuli eka mieleen.
Selena Gomezilla on joku biisi jossa se laulaa jostain synttäreistä
Otsikon perusteella olisin tullut ehdottamaan 50 Centin In da clubia, mutta kun luin viestisi niin sori, en osaa auttaa.
Nyt mulla kyllä soi päässä "go shorty, it's your birthday". Ja tajusin juuri, että sun laulussa joku laulaa itsestään eikä 'your'.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella olisin tullut ehdottamaan 50 Centin In da clubia, mutta kun luin viestisi niin sori, en osaa auttaa.
Nyt mulla kyllä soi päässä "go shorty, it's your birthday". Ja tajusin juuri, että sun laulussa joku laulaa itsestään eikä 'your'.
Täysin sama. :D
Rihanna! Biisi on tosiaabn Birthday Cake, joka viittaa siihen naisen "aarteeseen", joka navan alapuolella sijaitsee. Kostobiisi. Exä päässyt maistamaan kakkua, vaan...eipä enää!
Vierailija kirjoitti:
No nyt tämä rupesi soimaan päässä, hieno biisi. Ja vanha, joten kai tuon on joku jo levyttänyt uusiksi.
OMG! Mä vihdoin löysin sen kiitos ton ensimmäisen kommentin! 😍😍😍 Super iso kiitos, nyt saan vihdoin nukkua yöni rauhassa. XD Biisi oli siis Melanie Martinez - Pity Party (Linkki alhaalla) Vissiin joku uudelleen tehty tosta alkuperäsestä, mut super iso kiitos kaikille tästä. 🥰
Tämä se kuitenkin on. Ap ei vain muistanut ihan tarkkaan.