Uusi tutkimus: koronavirus pysyy aivoissa loppuelämän ajan ja selittää kroonisen väsymyksen, masennuksen ja aivovauriot paranemisen jälkeen
Kommentit (27)
Nyt on kyllä luotettavan näköinen lähde. Suihkuun ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on virus jonka hallituksemme halusi sinullekin. Tai ehkä juuri sinulle.
Ei vaan Kiinan hallitus. Kiinan biologinen ase. Käsittämätöntä ettei siitä ole enää puhuttu, että kaikki jäljet johtaa Kiinan tahallisiin toimiin viruksen levittämisessä. Kiina on maailman suurin rikollinen.
Alusta asti olen sanonut, etten halua lepakko-zombiksi.
Olen niitä viimeisiä normaaleja ihmisiä' parin vuoden päästä. Iloitsen toki tästä, mutta työlästä väistellä zombeja.
Koronavirus on reilun vuoden ikäinen. Varmaan mahtava määrä tutkimusaineistoa, jonka perusteella voi satavarmasti todeta viruksen pysyvän aivoissa loppuelämän ajan (jos siis on selvinnyt koronatartunnastaan hengissä), esimerkiksi neljäkymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Kiinan hallitus. Kiinan biologinen ase. Käsittämätöntä ettei siitä ole enää puhuttu, että kaikki jäljet johtaa Kiinan tahallisiin toimiin viruksen levittämisessä. Kiina on maailman suurin rikollinen.
Ei, vaan Bill Gates ja muu rahaeliitti on todistetusti viruksen takana. NWO:n kansan kontrollointi työkalu kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan Bill Gates ja muu rahaeliitti on todistetusti viruksen takana. NWO:n kansan kontrollointi työkalu kyseessä.
Paskanmarjat, tulevat suomesta.
Donald Trump on vítún idíóótti kuin hän väittää coronaviruksen syylliseksi kiinaa vaikka Suomi on syyllinen. Donald Trump on paska vellihousuperse kuin hän ei sano että coronavirus levisi Jumalan rangaistuksesta brasilian huippusalaisesta käärmesaaresta.
Loppuelämän ajan? Onko siis koehenkilöt jo kuolleet?
Kohta joku suomalainen roskatoimittaja keksii julkaista tämänkin. Kyseessä on siis epäily, jota tutkitaan. Se ei silti tee siitä totta.
Vierailija kirjoitti:
Loppuelämän ajan? Onko siis koehenkilöt jo kuolleet?
Minusta tuntuu siltä että coronavirus on aivoissani nyt jotenkin varastoitunut mutta immuumini estää sen haittavaikutukset.
Jos tehtäisiin testi niin se näyttäisi negatiiviselta. Myöntäkää jo vítún paskanaamaKuravellipaskahousut että coronavirus on kamelinpaskastaPeräisin!!!
Mitä vítún idiòottejaKamelinpaskanHuoranPentuja te olette kuin suojelette kameleità ja väitätte Tälläisen De Facto asian "vihapuheeksi"?
Jättäkää jo se paimentolaisuus narikkaan.
KamelinpaskaOn ihmiskunnan pahuuden lähde. Jos te ette nyt kiellä kamelinpaskàà niin se tulee kieltämään teidät, se on ihmiskunnan pahuuden lähde!
Aion tuhota coronaviruksen aivoistani pian.
Tämä virus ei ei ole hyödyttänyt mitään.
Nukun jokapäivä 10-12 tuntia ym...kroonista väsymystä ja masentava olo kuin aivoissa on jotain lusiferainetta joka on energian vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä luotettavan näköinen lähde. Suihkuun ja nukkumaan.
Juu. 'Business Insider' on seiskaakin epäluotettavampi vai??
Vierailija kirjoitti:
Koronavirus on reilun vuoden ikäinen. Varmaan mahtava määrä tutkimusaineistoa, jonka perusteella voi satavarmasti todeta viruksen pysyvän aivoissa loppuelämän ajan (jos siis on selvinnyt koronatartunnastaan hengissä), esimerkiksi neljäkymmentä vuotta.
Minulla on ollut jo kaksi kertaa korona. Lievempi ja lyhytkestoisempi kuin normaali flunssa. Hengissä olen ja voin hyvin. Niitä aivovaurioita odotellessa...
Täydellinen virus orjille. Aiheuttaa väsymystä ja brain foggia. Töihin ja sitten heti kotiin nukkumaan.
Olenko sairastunut koronaan jo 10 vuotiaana? Nääs kun minulla diagnisoitiin tuolloin vaikea masennus ja aivovaurio ja myöhemmin uniapnea
No sitten mulla on ollut koronavirus ainakin 8 vuotta.