Keksitään typeriä kysymyksiä vauva palstan tapaan. Aloitan.
Voinko syödä makkarapaketin jo tänään vaikka siinä on päiväys vasta ensi viikolla. Miksi jotkut vihaavat alushousuja ostavia ihmisiä. Voiko vegaani silittää kissaa.
Kommentit (64)
Voisiko joku tehdä minulle munsalan puvun?
Miksi naiset eivät kiinnostu tavallisesta miehestä, joka tehtailee vauvalle naisvihalankoja aamusta iltaan?
Miten kerron mummollesi asian x? Sanoja käyttäen kun ilmeisesti ei voi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plääh. Tämän ketjun sarkasmi on yhtä heikkotasoista kuin normi av-ketjujen kysymykset typeriä. Olette te vaan tyhmää porukkaa. Olen niin kyllästynyt tavallisiin talliaisihmisiin.
Anna joku esimerkki hyvästä sarkasmista niin ehkä me mammatkin opitaan olemaan viisaita?
Sain käsityksen, että tuo ylempi kommentti oli juurikin sitä sarkasmia :D
Se ei ollut kysymys, joten siitä päätellen kirjoittaja oli tosissaan.
miten sammutan vauvan Internetti:n pitäisi mennä veitspuukkiin tällä tietokoneella
Raskausviikko 37 ja söin vahingossa kaktuksen, pitääkö mennä lääkäriin?
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan tuo mulle instabeibeä, vaikka olen ruma, ilkeä ja syrjäytynyt?
Olen muodokas 120 kiloinen menevä nuori nainen ja fanitan jääkiekkoa. Mistä löytäisin itselleni jääkiekkoilijamiehen?
Väittely miehen kanssa, kumpi on oikeassa? Mies väittää että hamsteri ja marsu on eri eläimiä, auttakaa!
Ratkaiskaa meidän riita!
Onko se vanilia vai vanilija?
Onko nola pyyhkiä takapuoli lauantaina.
Mikä on tekosyysi sille, että käyt vauva-palstalla?
Apua Niko-Petteri ei suostu lähtemään tarhaan. Voinko jäädä kotiin ja saanko silti palkan.
Maisa saa kesävauvan vaikka Alexi laiho on kuollut, miten mahdollista?
Kaveri jättää 10-vuotiaan yksin kauppareissun ajaksi. Miten teen lasun ettei se saa tietää?
Laitoin viestin miehelle 3 sekuntia sitten, ei ole vastannut. Eikö ole kiinnostunut.
Minkälainen ihminen käyttää Adidaksen lenkkareita?
Kieli jäätyi kiinni bussipysäkkiin, mitä nyt?
Minkälainen ihminen ajaa Toyota Yariksella?
Miksei kukaan tuo mulle instabeibeä, vaikka olen ruma, ilkeä ja syrjäytynyt?