Keksitään typeriä kysymyksiä vauva palstan tapaan. Aloitan.
Voinko syödä makkarapaketin jo tänään vaikka siinä on päiväys vasta ensi viikolla. Miksi jotkut vihaavat alushousuja ostavia ihmisiä. Voiko vegaani silittää kissaa.
Kommentit (64)
Kannattaako laittaa seksipikkarit työhaastatteluun?
Vierailija kirjoitti:
Voiko eläimestä tehdä vegaanin?
Kuolen nauruun :D
Miksi Yle Asia ?
Miksei samantien Africa ja America myös.
Mielipiteitä keittiötasoteoriasta?
Apua! Kissani kertoi minulle olevansa trans ja koirani vain nauroi, miten suhtautua?
Plääh. Tämän ketjun sarkasmi on yhtä heikkotasoista kuin normi av-ketjujen kysymykset typeriä. Olette te vaan tyhmää porukkaa. Olen niin kyllästynyt tavallisiin talliaisihmisiin.
Lapeni ärsyttää minua, miten toimia?
Vierailija kirjoitti:
Plääh. Tämän ketjun sarkasmi on yhtä heikkotasoista kuin normi av-ketjujen kysymykset typeriä. Olette te vaan tyhmää porukkaa. Olen niin kyllästynyt tavallisiin talliaisihmisiin.
Anna joku esimerkki hyvästä sarkasmista niin ehkä me mammatkin opitaan olemaan viisaita?
Olen käynyt lääkärissä 765 kertaa ja lääkäri on sitä mieltä, että olen terve, Mutta silti varpaan välejä kutittaa aina öisin. Mikä vikana?
Kissani äänestää vihreitä. :( Mikä avuksi?
Mikä captcha teille tulee?
Mulle 312.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna joku esimerkki hyvästä sarkasmista niin ehkä me mammatkin opitaan olemaan viisaita?
Sain käsityksen, että tuo ylempi kommentti oli juurikin sitä sarkasmia :D
Miten sanon ihastusviestejä pommittavalle, että valitettavasti en ole kiinnostunut?
Paljonko maksaa itse rakennettu omakotitalo?
Miksei Kela maksanut minulle viime kuussa tukia?
Synnytän huhtikuussa oinaslapsen ja itse olen rauhallinen rapu. Tiedossa todella vaikea tulevaisuus kun merkit eivät sovi yhteen. Pitäisikö hakea kriisiapua jo nyt?
Voiko eläimestä tehdä vegaanin?