Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö nyky"laulajattarien" laulutyylistä?

Vierailija
04.02.2021 |

Näistä Eloveenoista ja Elleistä jotka känisevät, naukuvat, voihkivat ja painottavat tavuja suomen kielen vastaisesti? Vertaapa esimerkiksi Carolaan tai Seija Simolaan, niin huomaat eron.
Kun ei osaa laulaa, niin pitää paikata kaikenlaisella tehostamisella.

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt nykypäivän laulutyylejä kyllä ulkomaillakin. Etenkin taiteelliset indie-artistit huokailevat ja mumisevat tai laulavat samalla lapsekkaan herkällä äänellä. Keskenään kuulostavat tosi samankaltaiselta.

Vierailija
2/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskallista kuunneltavaa. Kai siitä jotkut tykkää, mutta itseä se hinkuminen ja naukuminen ärsyttää suunnattomasti. Onneksi en työskentele missään sellaisessa paikassa, jossa radio soi koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on justiinsa noin. Aivan sietämätöntä kähinää, uikutusta, melodialinjan pätkimistä, voihintaa, ähinää, siis, kaikkea muuta mutta ei laulamista. Hölmöläisen hommaa.

Vierailija
4/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne niinku juttelee sen kappaleen vauvan äänellä.

Vierailija
5/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se mukataiteellinen sävelten koristeleminen ja kiekukiemuroiden lisäily, voi hyvänen aika kuinka kamalaa.

Vierailija
6/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voihkinat pilaavat juuri kaikki kappaleet.

Mä en voi sietää sitä Ellinooran Dinosauruksii kappaletta.

Vierailija
7/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen urku soi taustalla ja tuskainen huuto siihen päälle - kiitos, mutta ei kiitos, en ole niin musiikinkipeä!

Vierailija
8/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi laulaa kauniisti sävelet täyteen mittaan ja fraasit yhdellä hengityksellä? Ai niin, eihän ne voi, kun niillä ei ole kaunista äänimateriaalia eikä kunnollista hengitystekniikkaa eikä mitään sanottavaa. Se on siinä.

Vierailija
9/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitää nykypäivänä päästä laulamaan ja esiintymään ja levyttämään? Miksi huonoja laulajia pääsee esiin? Miksi huonoja kappaleita tehdään pilvin pimein? Ei mitään tolkkua.

Vierailija
10/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläpä näitä nykyneitien kappaleita soitetaan kokoaika. Hermo menee töissä, kun radiokanavaan ei voi vaikuttaa.

Vierailija
11/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi autoradiossa olla sellainen automaattinen toiminto, johon voisi ohjelmoida tiettyjen artistien kohdalla kanavanvaihdon. "Osta nyt Mambavapaa soitin! Mökäntistä!"

Vierailija
12/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, kuulostavat siltä kuin pskaa äkistäisivät.

Vierailija
13/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota nyt kantaa noihin käninöihin, mutta sen olen huomannut, että mitään selvää en saa enää sanoista. Olen sitten ajatellut vain, että ei ilmeisesti ole tarkoituskaan saada selvää, tahallaan mumistaan ja "taiteellisesti" rytmitetään.

Vierailija
14/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasaalisoundia en ymmärrä. Onneksi ei ole pakko kuunnella nykyisiä laulajia.

Vierailija
15/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota nyt kantaa noihin käninöihin, mutta sen olen huomannut, että mitään selvää en saa enää sanoista. Olen sitten ajatellut vain, että ei ilmeisesti ole tarkoituskaan saada selvää, tahallaan mumistaan ja "taiteellisesti" rytmitetään.

Juu, väärän tavun painotus, en tykkää. Sen synnin muuten aloitti aikoinaan Kaija K.

Vierailija
16/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hei, perseen heiluttelu ja somessa tyrkkykuvien postailu korvaa sitten laulutaidot, eikäkö...

Vierailija
17/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista määkynää voi kuunnella, kyllä huomaa levy-yhtiöiden tason.

Vierailija
18/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemminkin osattiin esim eräs Maarit

Vierailija
19/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään uudempaa naisartistia kenen vinkumista pystyisi kuuntelemaan

Vierailija
20/173 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun on "korona" aika, ai tarvi tälläisiä ""artisteja" kuunnella.