Oletko nyt painavin ikinä?
Eli painat enemmän kuin koskaan ennen.
Todennäköisesti olet.
Kommentit (32)
Kyllä, mutta suunta on alaspäin, - 2,5 kg vuoden alusta. Laihdutan normaalipainon sisällä.
Kyllä. Koronavuosi ja ikä 58 v. on tuonut 10 kg ylipainoa. Näitä tuskin enää saan ikinä pois.
En. Painan nyt 54kg.
Painavimmillani olin kuopusta odottaessani.
En. Olen ollut painavimmillani noin 10kg painavampi kuin nyt, joskus teininä eli kymmenisen vuotta sitten. Enää en niihin mittoihin halua.
Painavimmillani olin 5 kg painavampi kuin nyt. Kiitos kun muistutit, kiva huomata että painon suhteen voi olla näin.
En ole. Sain keski-iän keskivartalolihavuuden pois tekemällä elämäntaparemontin. Tällä hetkellä painan noin kolme kiloa enemmän kuin parikymppisenä.
Aloituksen kuuluisi olla "Oletko nyt painavimmillasi?".
En. Olen kolmekymppinen ja painan 15 kg vähemmän kuin 18-vuotiaana.
Een. Juuri tänään aamulla aamupaino näytti 53,6kg ja se on ihan ookoo. Olen 33 vuotias kahden lapsen äiti, joten olen ihan tyytyväinen. Nuorempana olin hieman hoikempi, mutta mitä sitten? Pituutta on 165cm ja elämässä on muutakin kun cm:t ja kg:t. Onneksi! :)
En. Synnytin vastikään joten paino on luonnollisestikin jyrkässä laskussa. Olen myös joskus ollut ilman raskauttakin noin 5kg painavampi mitä juuri nyt.
Jep, melkein 100kg.
Ajatella, että tasan kymmenen vuotta sitten olin viimeisilläni raskaana, oli laskettu aika ja painoin 83kg!
:D
En, olen painanut 50 kiloa enemmän 😅
En. Olin parikymppisisenä normaalipainon ylärajalla, näin kolmekymppisenä 7 kg kevyempi.
Painan nyt nelikymppisenä samat 53kg kuin 20 vuotta sitten.
En ole... 7 kg matkaa vielä siihen ja luulen, etten siihen tilaan tule 'pääsemään'.
En ole. Mutta on tässä vielä jokunen ylikilo.
Olen -17 kg verrattuna siihen, kun olin painavin ikinä.