Mies lopetti tupakoinnin mutta aikoo nyt polttaa sikareita
Siis nehän ovat vielä pahempia kuin tupakat, mutta mies ei usko?!
Kommentit (23)
Mulla sama, mutta haaveilen, että kesällä saisi edes yhden polttaa. Nyt kokemuksia luettuani, en ehkä uskalla sitä ainuttakaan. Sikaria tosin aattelin kokeilla, en usko että se mitään hyviä tupakointifiiliksiä herättää?
Itse kanssa aikoinaan lopetin tupakoinnin ja poltin vain kaksi sikaria päivässä. Tahti kiihtyi ja alkoi mennä pari rasiaa päivässä. Oli pakko siirtyä takaisin tupakoihin kun ei nuoren perheen budjetti kestänyt 😁
Sikamaista polttaa SIKAria, jätä se mies. Muuten saat haistella sitä epämiellyttävää tuoksua viikosta toiseen.
Oikeesti ei mitään järkeä!!
Nikotiiniriippuvuus. Se on tupakoinnin juju.
Se on ainoa koukuttava asia oikeasti tupakoinnissa, kaikki muu on päässä.
Nikotiinia kun imaiset, se alkaa heti vähenemään elimistöstä ja pian tarvitset uuden annoksen.
Yhtä tupakkaa, sikaria tai nuuskaa ei olekaan jos haluaa siitä paskasta kokonaan eroon.
Terveisin, lopettanut.
Todella huono idea. Mun mies teki samoin, että muka riittää vähempi määrä, mutta lopulta poltti sikareita ihan samaan tahtiin kuin tupakkaa. Eli sai moninkertaisesti myrkkyjä kehoonsa, kun sikarit todellakin ovat vaarallisempia kuin tupakka.
Nyttemmin on lopettanut kokonaan, ainakin toivon niin, mutta tiedän kyllä muitakin, jotka on lähteneet samanlaiseen itsepetokseen mukaan. Tupakointi on enemmän tapa kuin todellinen nikotiinintarve ja siksi on vaarallista ruveta käyttämään tuhdimpaa tavaraa, jos käyttökertoja ei kuitenkaan pysty vähentämään.
Sikareita poltetaan vain yksi päivässä. Siihen tulee varata aikaa tunnin verran.
Vierailija kirjoitti:
Sikareita ei lasketa.
Eikä nuuskaa, odins 🤤
Eriaisiin tupakkatuotteisiin siirtyminen pitkittää riippuvuutta ja on itsepetosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa aikoinaan lopetin tupakoinnin ja poltin vain kaksi sikaria päivässä. Tahti kiihtyi ja alkoi mennä pari rasiaa päivässä. Oli pakko siirtyä takaisin tupakoihin kun ei nuoren perheen budjetti kestänyt 😁
Mulla kävi täsmälleen samoin, mutta pääsin lopulta eroon kokonaan.
Onko sikarin poltto yhtä ihanaa kuin tupakan?
-lakossa 1,5 kk, ei pitäis edes lukea tätä ketjua, kun aiheuttaa voimakasta kaipausta...
Vierailija kirjoitti:
-lakossa 1,5 kk, ei pitäis edes lukea tätä ketjua, kun aiheuttaa voimakasta kaipausta...
Sigaar on paljon voimakkaampi nautinnoltaan ja kestää pituudeltaan 30min - 1h ajan.
Hyvin hienostunut ja älykkömäinen tapa.
Ne kaupan kuivat pikkusikarit ei mitään sikareita ede ole. Muutama kunnon sikari kesässä ei pahaa tee se on nautinto. 50v ikään mennessä paras oppi on ollut joka asiassa vaihtaa määrä laatuun.
Vierailija kirjoitti:
Sikamaista polttaa SIKAria, jätä se mies. Muuten saat haistella sitä epämiellyttävää tuoksua viikosta toiseen.
Joillakin on fetissi sikoihin, niin sikarit kiinnostaa🐷
Tjaa, minä tein saman, mutta käytännössä se on tarkoittanut kahta sikaria vuodessa, yks jouluna ja yks juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sigaar on paljon voimakkaampi nautinnoltaan ja kestää pituudeltaan 30min - 1h ajan.
Hyvin hienostunut ja älykkömäinen tapa.
Se mitä vähemmän älykkäät pitää "älykkömäisenä" on minusta loputtoman kiehtovaa, se ei käytännössä koskaan vastaa todellisuutta.
Sikareita ei lasketa.