Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Freelancer-kysymys, apua!

Vierailija
03.02.2021 |

Eli siis minua on pyydetty tekemään kertaluonteinen konsultaatiohomma, muutamia tunteja, yhdelle firmalle. Olen jo vakituisessa työsuhteessa. Tuota varten ei kannata varmaan työsopparia tehdä, mutta ei minulla ole toiminimeäkään. Miten korvauspuoli? Pimeänä en tietenkään ajatellut tehdä, mutta mites se pitäs sitten hoitaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisikö työkorvauksena?

Vierailija
2/4 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisikö työkorvauksena?

Hei, kiitos! Varmaankin. Eli mun pitää toimittaa verokortti, ja kirjoittaa lasku ja se kai olis siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisikö työkorvauksena?

Hei, kiitos! Varmaankin. Eli mun pitää toimittaa verokortti, ja kirjoittaa lasku ja se kai olis siinä.

Ja siis ap jatkaa vielä: tämähän olisi siis sikäli helppo ja suoraviivainen homma, että pystyn palkkionkin määrittelemään helposti vakkarityösuhteen tuntipalkkaan perustuen (plus ehkä jotain päälle..).

Vierailija
4/4 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisikö työkorvauksena?

Ja siis ap jatkaa vielä: tämähän olisi siis sikäli helppo ja suoraviivainen homma, että pystyn palkkionkin määrittelemään helposti vakkarityösuhteen tuntipalkkaan perustuen (plus ehkä jotain päälle..).

Jeps. Ainakin mun tietääkseni työkorvaus soveltuu juuri tuollaiseen one-off-tyyppiseen hommaan, j ennakonpidätys tulee asianmukaisesti tehtyä.