Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lämpöä. Korona? Mitä teen buranan kanssa?

Vierailija
03.02.2021 |

En löytänyt kuumemittaria, mutta olo on vähän humiseva ja palelee. Menkat on tulossa ja se nostaa toisinaan vähän lämpöä mulla. Ei joka kerta. Tosin menkat on jo viikon tehneet tuloaan mutta mitään ei kuulu....

Äiti on ihan hysteerinen. Olemme molemmat riskiryhmäläisiä, äiti enemmän.

Itse ajattelin, että en ottaisi kuumetta laskevaa buranaa vaan katsoisin mihin suuntaan tää etenee. Jos aamulla olen vielä kovin heikossa kunnossa, varaisin koronatestiajan. Äiti kuitenkin sanoi, että voin ihan hyvin ottaa yötä vasten sen särkylääkkeen, ei se aamulla enää vaikuta ja jos olen kipeä niin olen aamulla silti kipeä.

Tärkeä kysymys siis - burana vai ei burana. Uskon, että uni tulee horkkaisesta olosta huolimatta, ellei tää ala pahenemaan. Sinkki + C vitamiini tabletin imeskelin ja niitä on lisää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koronaa on todettu että banadol on siihen tehokkaampi.

Vierailija
2/2 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koronaa on todettu että banadol on siihen tehokkaampi.

Sä kiirehdit nyt vähän asioiden edelle - ei tässä ainakaan vielä mitään koronaa ole.

Ilmaisin itseäni hieman huonosti, mutta suurin huolenaiheeni tässä oli, että jos saan lämmön laskettua normaaliksi, niin antaako se väärän turvallisuuden tunteen? Jos aamulla onkin olo ihan hyvä, enkä tiedä oliko se lääkkeen ansiota vai menikö itsekseen ohi, ja ajattelen ettei tässä mitään testejä tarvita ja illalla lämpö nouseekin taas ja olen "tuhlannut" yhden päivän.

Onneksi ei ole kuitenkaan mitään menoja huomenna. Kotona etätöissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla