Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpin jatkoaika-uni

andytähtietiede
03.02.2021 |

30.1.2021

Tim Dixonin järisyttävä uni Trumpista ja Kongressista

Pastori Tim Dixon näki 24.1.2021 merkittävän tarkan unen Trumpista ja Kongressista.

Unessa Dixon näki Capitol-rakennuksen, jonka ovesta astui ulos leijona, joka asteli ylväästi aukiolla.

Sitten näkyi seitsemän miestä, joilla oli shofar-torvet. Jokainen soitti vuorollaan torvea.

Sen jälkeen Dixon näki paljon ihmisiä ja Washington-monumentista ulos tulevan miehen. Mies oli Donald Trump.

Ihmiset alkoivat ylistää Jumalaa: ”Kiitos armostasi! Kiitos neljästä lisävuodesta Trumpille!”

Sitten Capitolista tuli mies ulos sauva kädessä. Seitsemän miestä sanoivat: ”Juudan heimon Leijona (Jeesus) on voittanut!”

Sen jälkeen alueelle tuli voimakas pyörremyrsky, josta tuli ulos mies, joka voiteli Trumpin öljyllä. Sauvamies ja pyörremyrskystä tullut mies sanoivat: ”Minä olen voidellut sinut kuninkaaksi. Minä olen voidellut sinut Yhdysvaltain presidentiksi neljäksi lisävuodeksi.”

Sitten näkyi kaksi aasia (Demokraattipuolueen tunnus). Toisen selässä istui mies (Joe Biden) ja toisen selässä nainen (Kamala Harris).

Kun sauvamies iski sauvallaan maahan, molemmat aasit kuolivat, Biden sai sydänkohtauksen ja kuoli, mutta Harris lähti juoksemaan kohti Capitolia, jossa Harris iski tikarilla Nancy Pelosin käden kiinni pöytään.

Sitten pyörremyrsky tuli sisälle Capitoliin. Syntyi täysi kaaos, ja monet edustajat ja senaattorit hävisivät näkyvistä, mutta osalle ei käynyt mitenkään ja he olivat vahingoittumattomia, jopa solmio ja tukka ojennuksessa.

Jouko Pihon kommentti 30.1.2021:

Uskon, että näin käy. Kun Amerikassa ei ihmiskeinoin saatu oikeutta voimaan ja vaalipetoksia tuomituiksi, itse taivaan Jumala ja Jeesus Kristus puuttuvat tämän kevään aikana asioihin ja tekevät suuria ja raamatullisia ihmeitä, joiden jälkeen Donald Trump jatkaa Jumalan tehtäväänsä voitelemana ja valtuuttaman oikeana ja laillisena presidenttinä seuraavat neljä vuotta.

20.1.2021

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika psykoottisia unia joillain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme