Kumpi parempi, Simpsonit vai Family guy?
Kommentit (25)
Simpsonien kulta-aikaa ei voita mitään mutta viime vuosina/vuosikymmenenä Family Guy on ajanut ohi, reilusti.
Simpsonit ja siinä Homer, joka on yhtä viisas kuin minä 💪
Family Guyssa taso ei ole vuosien jälkeen juuri laskenut, toisin kuin Simpsoneissa.
Simpsonit, mutta Family Guyssa on kyllä parempaa huumoria ajoittain.
Simpsonien vanhat jaksot pesee family gayn mennen tullen.
Klassikkosimpsonit > Family Guy > Modernit Simpsonit
Ainoa oikea arvojärjestys.
Simpsoneissa enemmän hauskoja hahmoja kuten Seymour Skinner, Hassu Pelle, Moe, Abu..... VS tämän äfgeen väkinäiset koira ja puhuva pikkuvauva..
Sen jälkeen kun Family Guyn tekijät loivat 6v homohahmon todellisen lapsen pohjalta, mulla kääntyy kanava heti, jos näen koko sarjasta vilauksenkaan. Aikuiset kiusatkoon toisiaan niin paljon kuin haluavat, mutta aikuiset kiusaamassa pientä lasta, siinä kulkee kyllä jo mullakin joku raja. Eli Simpsonit, eikä nekään nyt mitenkään säännöllisesti.
Simpsoneita oon ihan pienestä asti seurannut,Family guytakin joskus katellut mut ei se vaan oikein oo omalla kohdalla lentoon lähtenyt eli vastaan Simpsonit
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun Family Guyn tekijät loivat 6v homohahmon todellisen lapsen pohjalta, mulla kääntyy kanava heti, jos näen koko sarjasta vilauksenkaan. Aikuiset kiusatkoon toisiaan niin paljon kuin haluavat, mutta aikuiset kiusaamassa pientä lasta, siinä kulkee kyllä jo mullakin joku raja. Eli Simpsonit, eikä nekään nyt mitenkään säännöllisesti.
Oisko ollut eri asia jos olisi heterohahmo?
Family guyta olen monet kerrat yrittänyt katsoa, mutta ei vain naurata. Liian väkisin väännettyä. Tosin ei modernit simpsonitkaan kovin hyviä ole, mutta niille sentään hymähtelee.
Ette kai te nyt jotain piirrettyjä katso, aikuiset ihmiset?!
Olette varmaan niitä samoja, jotka pelaa niitä videopelejä?
Ei ollut tällaisia vätyksiä minun nuoruudessani! Heinätöitä tehtiin ja tansseissa käytiin vapaalla!!
Kyllä on maailma pilalla, sanon minä!!!
Toivottavasti et ole tosissasi. Jos olet niin olet kyllä täydellinen idiootti. Haista paska.
Vanhoista simpsoneista tulee vaikutelma että käsikirjoittajia on useita ja huumori oivaltavaa ja monipuolista vaikkakin hyvän maun mukaista.
Family guy on Seth MacFarlane oma show ja se näkyy koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te nyt jotain piirrettyjä katso, aikuiset ihmiset?!
Olette varmaan niitä samoja, jotka pelaa niitä videopelejä?
Ei ollut tällaisia vätyksiä minun nuoruudessani! Heinätöitä tehtiin ja tansseissa käytiin vapaalla!!
Kyllä on maailma pilalla, sanon minä!!!
Toivottavasti et ole tosissasi. Jos olet niin olet kyllä täydellinen idiootti. Haista paska.
Family Guy