Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitteko käytetyn sängyn, joka siistin näköinen.

Vierailija
02.02.2021 |

Ostaisitteko käytetyn sängyn, joka siistin näköinen, halpa, tori.fi:ssä myynnissä, nouto ja samalla maksaa. Kysyn ihan vain kannattaako ostaa sänkyä käytettynä, kun ei tiedä jos luteita. Hyväkuntoisen näköinen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään.

Ps. Säästyneellä rahalla maksaisin suomen kielen kurssin, jossa opetusta esim. verbien käytöstä.

Osaan kirjoittaa kirjakieltä. Olen kirjoittanut äidinkielestä laudaturin 80-luvulla. Ei täällä kaikki muutkaan kirjoita kieliopillisesti oikein.

40-vuotta sitten. Alkava merkki muistisairaudesta on kirjoitustaidon rapistuminen.

Sitten vaan tarkastukseen siitä. Ei nimittäin ole sinunkaan taitosi kohdillaan. Vai miten meni omasta mielestäsi tuo vuosimäärän ilmaiseminen?

Vierailija
22/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä.

Yövytkö koskaan hotelleissa? Tai tuttavien luona? Käytkö risteilyillä?

En, en ja en. Yövyn omassa uutena ostetussa asuntoautossa.

Kurkkaa joskus hotellin sijauspatjaa molemmilta puolilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään.

Ps. Säästyneellä rahalla maksaisin suomen kielen kurssin, jossa opetusta esim. verbien käytöstä.

Osaan kirjoittaa kirjakieltä. Olen kirjoittanut äidinkielestä laudaturin 80-luvulla. Ei täällä kaikki muutkaan kirjoita kieliopillisesti oikein.

40-vuotta sitten. Alkava merkki muistisairaudesta on kirjoitustaidon rapistuminen.

Sitten vaan tarkastukseen siitä. Ei nimittäin ole sinunkaan taitosi kohdillaan. Vai miten meni omasta mielestäsi tuo vuosimäärän ilmaiseminen?

Hyvin. Koska äidinkieli ei ole suomi ja olen opiskelut vasta vuoden Suomea.

Vierailija
24/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana tuli ostettua ja otettua vastaan käytettyjä runkopatjoja, nykyisin harkitsisin kahdesti. Ehkä jos sen saisi saunotettua tai vietyä ulos pakkaseen tai vähintäänkin pestyä höyrypesurilla. Ja ehdottomasti ostaisin uuden petauspatjan käytetyn patjan päälle.

Vierailija
25/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään.

Eihän minun kirjoitustaitoni ole mihinkään rapistunut. Kun lukee näitä keskusteluja niin tuolla logiikalla n. 90%:lla kirjoittajista on alkava muistisairaus.

Vierailija
26/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkopatjat ei maksa kaupassa paljoo mitään eli mikä on budjetti?

En ostaisi käytettynä. Ainoa sänky minkä voisin ostaa käytettynä on lastensänky tai joku metallirunkonen sänky. Patjaa ei ikinä.

Vierailija
27/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään.

Hyvin. Koska äidinkieli ei ole suomi ja olen opiskelut vasta vuoden Suomea.

Ja kuitenkin arvostelet muiden kirjoitusta. Isot kirjaimetkaan eivät näytä olevan vahvuutesi.

Vierailija
28/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä.

Yövytkö koskaan hotelleissa? Tai tuttavien luona? Käytkö risteilyillä?

Minä yövyn joskus hotelleissa, mutta ei se tarkoita että haluaisin jotain kuppaista käytettyä sänkyä kotiini. Miten nuo mainitsemasi asiat edes liittyvät käytetyn sängyn ostamiseen?

Vierailija
29/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään.

*40 vuotta

Ei kannata kuittailla, kun ei itse osaa.

Vierailija
30/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Jos olisi tarvis

Vierailija
31/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn rungon voisin tietyissä tapauksissa ostaa käytettynä. Esim. kaverilta tai perheenjäseneltä. Patjoja en. Käsittääkseni ne patjatkin kuluu ja mukautuu nukkujaan vuosien varrella, eli ne ei enää ole optimikunnossa. Siihen päälle hygienia asiat ja tuholaiset tms.

Vierailija
32/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallisen rungon voisin aivan hyvin ostaa ja todennäköisesti tulen itsekin tulevaisuudessa ostamaan kun sopiva tulee vastaan. Verhoiltuja, pehmustettuja tai puisia en uskaltaisi vieraalta ostaa, lähipiiristä voisin ottaa.

Vierailija
33/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on käynyt lude tms. kämpässä. Luteita käveli pitkin seiniä. Sen jälkeen sanoi, että koskaan ei meille osteta käytettyä sohvaa, sänkyä, petivaatteita tms.

Vierailija
34/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on metallia, eikä ole patjaa mukana. Silloin se ei ole hygieniariski eikä tuholaisriski.

Vierailija
35/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luteita ole siistissä kodissa. Ja miksi ei voisi ostaa käytettyä sänkyä, siinä missä sohvaa.

Kannattaa katsoa valokuvasta, millainen yleisilme.

Myin muutama vuosi sitten 50€.lla parisängyn patjoineen, jota käytin muutaman kerran kuukaudessa parin vuoden ajan, kun työn takia oli kakkosasunto. Heti meni kaupaksi. Ostaja vei mennessään peitot ja jopa lakanat.

Suurempi vaara on saada luteita ja muita matkoilta ja usein hotelissa nukutaan paljon likaisemmissa sängyissä kuin kotona.

Vierailija
36/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luteita ole siistissä kodissa. Ja miksi ei voisi ostaa käytettyä sänkyä, siinä missä sohvaa.

Kannattaa katsoa valokuvasta, millainen yleisilme.

Myin muutama vuosi sitten 50€.lla parisängyn patjoineen, jota käytin muutaman kerran kuukaudessa parin vuoden ajan, kun työn takia oli kakkosasunto. Heti meni kaupaksi. Ostaja vei mennessään peitot ja jopa lakanat.

Suurempi vaara on saada luteita ja muita matkoilta ja usein hotelissa nukutaan paljon likaisemmissa sängyissä kuin kotona.

Siisteydellä ei ole mitään merkitystä, jos luteet leviävät kerrostaloasuntoon naapurista talon rakenteiden kautta.

Vierailija
37/37 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään.

Näyttää se muistisairaus oirehtivan tälläkin kommentoijalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän