Tuo wall street bets palstahan on ihan täyttä kusetusta!!!!!
Kaikki osakevihjeet mitä olen saanut sieltä ovat romahtamassa!!!!
GME, BB, NOK, SLV jne!!!
23 tonnia tappiota pelkästään tänään!!!!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Tuo vain osoittaa sen että hedgerahastojen koko idea perustuu huijaukseen.
Noilla nyt tienaa vaan omistajat
Tätä reddit strategiaa kannattaisi soveltaa osakkeeseen, jonka fundat ovat kunnossa, mutta joka on syystå tai toisesta hyvin shortattuja. Sellaisiakin on.
Siinä sivussa saattaisi tupsahtaa tilille jopa osinkoja hedgerahastojen kyykytyksen mausteeksi.
Silloin useamman påivän holdaamisessa olisi järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vain osoittaa sen että hedgerahastojen koko idea perustuu huijaukseen.
Ennemminkin laskelmointiin ja riskien ottamiseen. Nyt kyllä tässä meneillään olevassa tilanteessa pyrkivät myös manipuloimaan ymmärtämättömät uskomaan että kannattaa myydä pois GME:t ja ostaa hopeaa. Yrittävät siis omalta kannaltaan pelastaa mitä pelastettavissa on ja minimoida tappionsa. Tämäkin on uhkapeliä, koska jos ihmiset ei mene mukaan tuohon, vaan edelleen pitää kiinni osakkeistaan, tai jopa ostavat lisää hinnan painuessa alas, hedget voivat tehdä vielä suuremmat tappiot. Shorttien umpeutessa niiden on pakko lunastaa ne mihin hintaan tahansa.
Jos ap tai joku muu on kuvitellut, että näiden GameStop-ostojen tarkoitus on tehdä rahaa sijoittamalla, niin on käsittänyt aivan väärin.
Tätä on kyllä mielenkiintoista seurata vaikka osallistunut en olekkaan.
Citadelin pyörittämä Robinhood pyramidi lypsää tehokkaasti rahat retardeilta. Wallstreetbets on puolestaan kyseisen kusetuksen markkinointityökalu.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap tai joku muu on kuvitellut, että näiden GameStop-ostojen tarkoitus on tehdä rahaa sijoittamalla, niin on käsittänyt aivan väärin.
Niin se narratiivi muuttuu yhdessä pienessä viikossa. Ennen kaikista piti tulla miljonäärejä kun
" the squeeze has been squoze" ja gamestopin market cap menisi yli amazonin.🚀🚀🚀🚀🚀
Nyt sitten se onkin vaan poliittinen ilmaisu jolla hävii rahaa ja "mä pidän mun osakkeet konkkaan asti koska haista v hedgerahastot ja eliitti"
Vierailija kirjoitti:
Tätä reddit strategiaa kannattaisi soveltaa osakkeeseen, jonka fundat ovat kunnossa, mutta joka on syystå tai toisesta hyvin shortattuja. Sellaisiakin on.
Siinä sivussa saattaisi tupsahtaa tilille jopa osinkoja hedgerahastojen kyykytyksen mausteeksi.
Silloin useamman påivän holdaamisessa olisi järkeä.
Kuten esim??
Ainoa mikä löysin oli irbt ja niilläkin negatiivinen out look.
Häh. Herää pahvi.
Mulle oli selvää, että kyse ei ollut hyvistä firmoista.
Gamestop - 670 miljoonaa turskaa viime vuonna
AMC nyt vaikeuksissa kokoajan! Teatterit kiinni.
Nokia edes 0 tulos
Tämä oli tiedossa kokoajan. Lue tilinpäätös!
Viikon osakeralli. Joku uhkapelaaja tienaa, moni piensijoittaja maksaa.
Show me the money or enjoy the show.
Vierailija kirjoitti:
Tää on parasta, mitä osakemarkkinoilla on tapahtunut kymmeneen vuoteen. Holding. Pian nousee taas ja vaikka ei niin so worth it.
Shorttaajilla tutisee puntit, tännne asti tärisee. Älkää vaan myykö nyt.
Juu ei, tää katsotaan loppuun asti!
Mitäköhän mummukin tästä kaikesta ajattelisi.
Havukka kirjoitti:
Mitäköhän mummukin tästä kaikesta ajattelisi.
Minähän olen mummu!!!!
T. Ap
Miksi ne ei muka pystyisi pitkittämään tuota vuosikausia?? Kun tuon saman palstan mukaan hedgerahastot tekevät laittomia naked shortteja joten sehän tarkoittaa että ne eivät edes maksaa korkoa lainatuista osakkeista.
Ei kyllä mee yhteen tuon palstan jutut ollenkaan.