Työnantajan tarjoama työpysäköinti verolle - verotusarvo jopa 3600 euroa
https://www.is.fi/autot/art-2000006628394.html
Ei tässä kannata töihin enää mennäkään.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän päälle hallituksen kaavailema 130€/kk ruuhkamaksu työssäkäyville autoilijoille!
Kuka työssäkäyvä täysjärkinen äänestää tätä hallitusta??
Itseäni kyllä kismittää tämä hallitus niin s**tanasti vaikka autoa en omistakaan!
Pelkkiä veronkorotuksia ja maksujen sysäämistä työssäkäyville!
Hoitajille näytetään p*skaista p*rsettä hallituksesta!:
-palkkamaltti
-ei kompensaatioita koronasta
-talviloma peruttiin viime vuonna korona tekosyynä ja tänäkään vuonna ei saa pitää talvilomaa
-julkista liikennettä haitattu tämän hallituksen toimesta
-hoitajana teen kolmivuorotyötä, joten julkinen ei aina tule kysymykseen, joten on pakko olla auto, mutta miten on varaa käydä töissä kun tämä hallitus kaavailee yhteensä melkein 500€/kk kuluja kun kulkisin autolla töihin!!!?Ei täällä pääkaupunkiseudullakaan julkinen kulje kellon ympäri ihanteellisesti! Sunnuntaisin työmatkani suuntaansa on yli 2h ilman autoa!
Kulta pieni, elämä on valintoja. Mikset rakas muuta lähemmäs työpaikkaa niin voisit kävellä töihin? Minä esimerkiksi asun Etu-Töölössä, jossa olen myös töissä, tosin tällä hetkellä etänä. Helppoa, en tarvitse autoa. Ei se hallituksen vika ole, jos ehdoin tahdoin olet päättänyt asua jossain kaukaisessa lähiössä ja käydä töissä toisella puolella pk-seutua. Etätyöt on myös keksitty!
Voi s*niili pieni. Elämä on valintoja täynnä, mutta joillekin ne on helpompia kuin toisille, minäkin voisin asua työpaikan vieressä jos olisin esimerkiksi saanut asunnon perinnöksi kuten sinä olet todennäköisesti saanut.
Hoitajana et oikein etätöitä tee:)
Ei se hallituksen vika tai minun vika ole jos vaikka hallitus päättäisi lopettaa kaikki työttömyystuet? Tuo sinun logiikka on pettämätön:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minne tämä hallitus tämän maan ajaa? Itse käyn töissä 50km päässä ja tarvitsen autoa vain työhöni. Maksan siitä lystistä kaikenkaikkiaan 700€/kk. Bensat päälle. Ihan vaan töissä käynnistä. Nytkö pitäisi alkaa vielä maksamaan siitä että saan auton parkkiin? Töissä käynti ei todellakaan ole kohta kannattavaa. Palkkani on 4800€/kk eikä riitä kaikenmaailman verojen jälkeen muuhun kuin välttämättömimpään. Aivan käsittämätöntä. Onko tämä siis joku vitsi? Eihän tämä voi muuta olla. Milloin alkavat verottamaan hengittämisestä?
Tuo selittyy sillä että jokaista sinunlaista kohden on 10 irakikaista ja alkkista joita pitää elättää.
Enemmänkin. Suomessa on vain 49300 yli 5 tonnia kuukaudessa tienaavaa. Ulko maalaistaustaisia on 420000 kpl suomessa. Alkkiksia varmaan toinen mokama päälle.
Vanha uutinen ja kumottu jo viime vuonna.
Tuo selittyy sillä että jokaista sinunlaista kohden on 10 irakikaista ja alkkista joita pitää elättää.