Nolot/oudot asiat, jotka deittikumppanistasi/seurustelukumppanistasi paljastui -peukutusketju
Mitä noloa/outoa sinulle on paljastunut deittikumppanistasi/tapailukumppanistasi/seurustelukumppanistasi? Paljastuiko sokkotreffikumppanisi eksäksesi? Tapasitko kivalta vaikuttaneen tyypin, mutta möläyttikö jompi kumpi teistä jotain niin typerää, että juttu lopahti kerrasta? Paljastuiko sinulle jotain sellaista noloa tai outoa seurustelukumppanistasi, mikä oli sinulle ehdoton turn off? Ketju on tarkoitettu kaikille sukupuolesta ja iästä riippumatta. Peukku ylös = olisi mustakin outoa/noloa, peukku alas = ei tässä ole mitään noloa/outoa.
Tapailin päälle parikymppisenä itseäni huomattavasti vanhempaa miestä, jolla oli aikaisemmasta liitostaan kaksi reilusti jo kouluikäistä lasta, toinen oli esiteini. Lasten nimet olivat luokkaa Aarre ja Pilvi. Isänsä kutsui lapsiaan lempinimillä Arse ja Pilde. Isä käytti noita lempinimiä lapsistaan ihan julkisella paikalla ja muiden ihmisten kuullen. Kerroin sitten tuolle tapailemalleni miehelle, mitä nuo lempinimet puhekielessä tarkoittavat ainakin nuorille aikuisille. En tajua, miten miehelle ei ollut tullut noiden lempinimien "merkitys" vastaan (oli aikamoinen aikuisviihteen suurkuluttaja). :D Tapailu ei muista syistä jatkunut, mutta olihan tuo yksityiskohta aika turn off. Sitä en tiedä, mitä lapset noista lempinimistään tuumivat.
Ap
Kommentit (19)
siis miten joku p*rnoaddiksi ei tiedä mitä arse ja pilde tarkottaa?? :'D
Ehtiväisyys järkytti. Pyöritti aika montaa naista samanaikaisesti, ja olikin ihan perheellinen avioliitossa oleva mies. Ihmeen hyvin piti pakkaa kasassa, sillä aika pitkään meni, ennen kuin tajusin mitään. Hyvä muisti oli.
Nykyään ei varmaan saisi sanoa tällaista, mutta tämä on tapahtunut kauan sitten.
Aloin seurustella erään pojan kanssa teininä. Vasta seurustelun alkamisen jälkeen poika kertoi olevansa bi. Asia tuli mulle yllätyksenä. Suuntautumisessa ei siis ollut mitään pahaa, vaan asian piilottelu ennen seurustelun alkua oli outoa. Kaltaiselleni epävarmalle teinille oli aika kamalaa, kun tuo poikaystävä jaksoi hehkuttaa lukiossa mulle kaikkia kuumia naispuolisia kavereitani, mutta hän myös avoimesti kuolasi koulumme lätkäjätkiä/suosittuja heteropoikia nenäni edessä. Tuolla poikaystävälläni oli siis aika jäätävä miesmaku.
Ap:n ex-kumppani kuulostaa lähinnä sairaalta.
+40 todella lihava mies antoi aina naisille pakit tapailun jälkeen ja ihmettelin asiaa, kun aloin tapailla miestä. Erään naisen oli jopa jättänyt makaamaan alasti sohvalleen tunnelman tiivistyessä ja lopulta oli kehottanut naista poistumaan kotoaan. Lopulta syyksi naisten dumppaamiseen selvisi se, että miehellä oli suoriutumisvaikeuksia sängyssä. Syytti vaikeuksistaan aina naisia (eivät ole tarpeeksi seksikkäitä jne). Oikeasti tiesin monia noista naisista ja he olivat upeita. Emme siis mekään päässeet sänkyyn asti, kun homma ei miehen puolelta toiminut ja minä olin hänestä liian lihava (57 kg). Mies ei koskaan hakeutunut ongelmansa kanssa lääkäriin ja yhä jatkaa sopivan naisen metsästystä. En vaan ymmärrä, miksei mies mennyt lääkäriin ongelmansa kanssa.
se, miten toinen kehtaa syyttää toista pettämisestä ja pettää itse mennentullen toisen selän takana (sen toisen osapuolen ollessa uskollinen)
Saa nähdä saako kommentti jäädä, ennen ei ole saanut, kun olen kertonut eksästä: sillä oli vaatekaapillinen naisten korollisia saappaita, joita käytti itsetyydytysvälineinä. Asia ei ollut mulle ongelma, suhde kaatui muihin juttuihin. Mutta erikoista se oli ja kieltämättä alkuun koin jonkinlaista järkytyksensekaista ihmetystä. Ei ollut fetissitasoa siis (seksi onnistui ilman saappaita), ja ne siis oli vain omaa kivaa varten. Rapsakoita sisältä ne karvavuoret...
Nainen oli vaihtanu etunimeään, kun piti sitä nolona. Ei suostunu kertoo, mikä alkuperäinen etunimi oli. Kaverinsa mukaan nimi oli kuulemma ihan tavis ja löytyi kalenterista. En tajua, miks ei vaan voinu kertoa alkuperäistä nimeään.
Mies oli täysin normaalin oloinen. Kävi töissä, pukeutui tyylikkäästi, osasi keskustella. Hänellä oli kavereita, harrastuksia ja oma elämä. Kaikki meni hyvin, mutta aloin epäilemään jotain, kun toisten treffien jälkeen suutelimme ja hän kosketti epävarmasti, ja suuteli kuin pelkäisi. Laitoin tuon jännityksen piikkiin. Lopulta totuus oli, että olisi kannattanut kuunnella sisäistä ääntä, koska mies paljastui yli 30 v kokemattomaksi. Ei ollut seurustellut tai harrastanut seksiä ikinä. Ja tietenkään ei noista viitsinyt mainita. Se tapailu loppui nopeaan ja tuhlasimme kaikkien aikaa.
Ensimmäisellä kerralla petipuuhissa mies pyysi nuolemaan peräaukkoaan ja kävi painostavaksi, kun en suostunut.
Ettei deitti osannut käytää puikkoja sushiravintolassa.
T. Kokoomussika
ei kai osannut suudella ollenkaan, oli yli 40 v. muualta muuttanut. Piti suuta isosti auki, ja tunki minun päätä siihen, niin että suuni oli siis hänen suun sisällä (ja puolet päästäni) ja tässä oli liikkumatta. Kiettämättä outo kokemus. Sama toistui muualla kehossani...
joku ehkä tunnistaa....
Vierailija kirjoitti:
ei kai osannut suudella ollenkaan, oli yli 40 v. muualta muuttanut. Piti suuta isosti auki, ja tunki minun päätä siihen, niin että suuni oli siis hänen suun sisällä (ja puolet päästäni) ja tässä oli liikkumatta. Kiettämättä outo kokemus. Sama toistui muualla kehossani...
joku ehkä tunnistaa....
Tämä olen varmaan minä.
Olen pahoillani. Yritin parhaani.
Vierailija kirjoitti:
+40 todella lihava mies antoi aina naisille pakit tapailun jälkeen ja ihmettelin asiaa, kun aloin tapailla miestä. Erään naisen oli jopa jättänyt makaamaan alasti sohvalleen tunnelman tiivistyessä ja lopulta oli kehottanut naista poistumaan kotoaan. Lopulta syyksi naisten dumppaamiseen selvisi se, että miehellä oli suoriutumisvaikeuksia sängyssä. Syytti vaikeuksistaan aina naisia (eivät ole tarpeeksi seksikkäitä jne). Oikeasti tiesin monia noista naisista ja he olivat upeita. Emme siis mekään päässeet sänkyyn asti, kun homma ei miehen puolelta toiminut ja minä olin hänestä liian lihava (57 kg). Mies ei koskaan hakeutunut ongelmansa kanssa lääkäriin ja yhä jatkaa sopivan naisen metsästystä. En vaan ymmärrä, miksei mies mennyt lääkäriin ongelmansa kanssa.
Herää kysymys, että mitä ihmettä näit siinä rasvahylkeessä?
Siisti ja aika kauniskin nainen kertoi huonoista tavoista puheenollen syövänsä räkäänsä ja kun sanoin sen olevan kuvottavaa hän puolusteli, että meneehän sitä räkää nenästä suuhun joka tapauksessa. Ghostasin hänet parin tapaamisen jälkeen.
Deitin alapää haisi oudon pistävältä. Heitin kuitenkin majoneesit sämpylään, kuten miehen kuuluu ja sanoin hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, että mitä ihmettä näit siinä rasvahylkeessä?
Kaikki eivät ole pinnallisia ja ulkonäkö ei ole isoin kriteeri toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ettei deitti osannut käytää puikkoja sushiravintolassa.
T. Kokoomussika
Etköhän ole jo jankannut tota aivan tarpeeksi.
Vuosien seukkaamisen ja yhdessä asumisen jälkeen selvisi, että toisella oli tapana kaivaa nenäänsä ja pyyhkiä tuotokset meidän sohvaan. Ällöä, nykyisin jaksan jo nauraa nykyisen eksäni toiminnalle.