Oletko käyttänyt ”laastaria”? Mitä hyvää/huonoa siitä seurasi?
Erosin muutama kuukausi sitten, ja nyt alkaa läheisyyden-, hellyyden- ja seksinkaipuu.
Harkitsen laastaria, mutta onko se aina huono juttu?
Vai voiko laastari auttaa paranemaan?
Kokemusten toivossa.
Kommentit (21)
Luulin että tarkoitit Fentanyyliä.
Älä mene ja murskaa toista ihmistä siksi, että olet itse hajalla. Eheytäpä ihan itse itsesi ja etsi sen jälkeen parisuhde. On tosi epäreilua käyttää jotakuta ihmistä siihen, että pääsee erosta yli.
Abortti, suhteen loppuminen ja pitkä masennus, johon kariutuivat seuraavatkin yritykset.
Nyt olen elänyt 10 vuotta yksin enkä edes haaveile parisuhteesta
Olen, koko ajan tuli vaan pahempi olo ja eksyneempi kun miehet vaihtu. Ei hyvä kokemus, lopetin sellaset kokonaan ja aloin vastuulliseksi aikuiseksi.
En ole... en vaan pysty kun ainut, jonka haluan lähelle on exä. Ajatus että joku muu koskisi vaan inhottaa. Olen kyllä käynyt treffeillä mutta kukaan ei säväytä yhtään.
Asia on ok jos kerrot toiselle että kyse on vain lyhyestä jutusta.
Luulen että mulle kävi kerran noin että mua käytettiin vain laastarina ja hylättiin heti sen jälkeen tylysti.
Ei kertonut etukäteen mitään että tuollaiset on ajatukset.
Mikäs siinä, jos haluat siirtää paskan olosi siihen laastariin. Laastarihan imee kaiken itseensä.
Onhan sitä ihmisiä kun rehellisesti laittaa treffi-ilmoitukseen että etsii laastarisuhdetta, että jos joku muu on etsimässä samaa niin täällä olisi yksi ehdokas.
Olen kerran. Edellisen suhteen päättymisestä oli silloin kulunut joitain kuukausia. Toinen osapuoli oli samankaltaisessa tilanteessa, ja sovittiin yksimielisesti heti alussa, että tästä ei sitten tule mitään vakavaa. Tiedostettiin toki riskit, mutta kaikki meni ihan niin kuin pitikin. Koen tämän laastarisuhteen auttaneen huomattavasti, kun yritin päästä yli edellisestä. Mitään sen kummempaa siitä ei seurannut.
En tiedä, kokeilisinko tällaista uudestaan, mutta tuo tähän mennessä ainoa kokemukseni oli ihan hyvä.
En ole, ei ole ollut sellaista fiilistä. Kipuilen eron rauhassa pois, ja palaan sitten taas uutena ihmisenä elämään takaisin.
Joskus jos on isompi haava. Laastarista on se hyvä puoli, että ei veri valu pitkin. Haava paranee joskus hieman hitaammin ja laastarit on aika ällöjä. Ei ole kiva repiä pois. Sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta laatari rakastui minuun. Hän kyllä tiesi, etten halunnut parisuhdetta hänen kanssaan. Piti jättää tylysti.
Sama kokemus, mies tiesi etten halua suhdetta. Oli oikeasti vaikea karistaa kannoilta myöhemmin, harkitsin jopa lähestymiskieltoa.
Liima tahrii ihon pitkäksi aikaa.
Nainen tarvitsee jonkun kiltin miehen jota käyttää että voi korjata omat arvet jotka tuli kun jännä mies lähti toisen naisen luo. Hyvä naiset! Olette kyllä mahtavia olentoja.
Vattu levälleen, niin psyyke paranee? Voi pyhä yksinkertaisuus.
Neljä vuotta seurustellut "laastarini" kanssa. Hänen kanssaan tajusin, etten eksääni edes rakastanut ikinä ja tämä teki minulle palveluksen lähtemällä. Sielunkumppanini, josta en tule koskaan luopumaan.
Meillä oli siis alunperin yhden yön juttu, mutta hän alkoikin pyydellä seuraansa yhä useammin ja kolme kuukautta meni kun tunsin rakastumisen iskevän kuin kirkkaalta taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee jonkun kiltin miehen jota käyttää että voi korjata omat arvet jotka tuli kun jännä mies lähti toisen naisen luo. Hyvä naiset! Olette kyllä mahtavia olentoja.
Ai kaikki naiset(ko)? Itse sanoin täällä että en käytä laastaria haavoihin. Haavat saavat parantua ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Niin olette tekin....miehet. Suostutte kaikenlaiseen, ja sitten itkette perään. Voi sentäs, mutta eikös tangoon tarvita kaksi?
Muuten hyvä, mutta laatari rakastui minuun. Hän kyllä tiesi, etten halunnut parisuhdetta hänen kanssaan. Piti jättää tylysti.