Luonnolliset isot rinnat ja ennakkoluulot
Miksi luonnolliset isot rinnat aiheuttavat "paheksuntaa" tuntemattomissa, nainen ei niiden synnynnäiselle koolle voi mitään? Toki olen saanut positiivistakin kommenttia mm. muodosta ja kiinteydestä, mutta mm. naiset ovat kateellisia ja ennakkoluuloisia..Ja miksi pienirintaiset saavat mennä muotiin mukaan "ei rintsikoita", mutta jos isorintainen näin tekee niin ei tulisi kuuloonkaan ja rinnat näyttävät heti "seksuaalisimmilta", ei minusta niiden kaaren näyttäminen paidoissa tai rintsikattomuus saisi olla kiinni koosta. Miten muka isot rinnat ovat seksuaalisemmat oikeastaan kuin pienemmät? Nämä taas jotka kävät ottamassa leikkauksissa niin esittelevät usein implanttejaan ja ovat pyrkyrimäisiä..? Eli maksaa ja sitten saa näytellä niitä? Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja...minäpä pidän millaisia vaatteita tahdon, mutta en kyllä mitenkään halua "esitellä" erityisesti luonnonvarojani, joihin olen kyllä ihan tyytyväinen..miehet tulevat kyllä jutulle, sen olen huomannut.
Kommentit (271)
Edustat hyvin omia kokemuksiani isorintaisista. Kaikki puheenaiheet ovat seuraavanlaisia:
-nämä on luomut, ei ole silarit
-näitä on kehuttu kiinteiksi
-minua on kehuttu muodokkaaksi
-voi kun näyttäisin liian seksikkäältä ilman rintsikoita (eikö oikeasti se paino haittaa enemmän?)
-en ole pyrkyri toisin kuin ne joilla on silarit, en esittele näitä ollenkaan (etpä kun piti aloituskin tehdä)
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)
Vierailija kirjoitti:
Paheksuntaa? Päinvastoin ihailua t. hetero miäs
Eipä ole ihailua tullut. Naiset tosiaan kommentoivat negatiivisesti, miehiä kiinnostaa siihen asti kunnes näkevät että luonnollinen G tavoittelee maan painovoimaa enemmän kuin silikoni-G. Eli yhtä tyhjän kanssa.
Jaa, en ole kyllä törmännyt kummempiin ennakkoluuloihin. En kyllä viitsi rinnoistani vatvoakaan, olkoon jokainen niistä mitä mieltä haluaa, jos on tarvetta olla jotain mieltä. 70G
Vierailija kirjoitti:
Edustat hyvin omia kokemuksiani isorintaisista. Kaikki puheenaiheet ovat seuraavanlaisia:
-voi kun näyttäisin liian seksikkäältä ilman rintsikoita (eikö oikeasti se paino haittaa enemmän?)
-en ole pyrkyri toisin kuin ne joilla on silarit, en esittele näitä ollenkaan (etpä kun piti aloituskin tehdä)
Sääli jos kokemuksesi on tuo ja aikasmoista "yleistystä", no ehkä naiset ovat sanoneet noita asioita joita listaat. Mutta jokainen heistä on myös ihminen. Kröh, joo olen ihan älykäskin & akateeminen, taloustieteilijä.. ja tunnen Suomen pääministerin, opiskelukollegoita. Eli en ole harrastanut sitä että alkaisi bimboilemaan luonnonvaroilla/hakemaan somessa huomiota. Ja miksei saisi olla onnellinen, mitä luonto on suonut ja tyytyväinen. Lähinnä tarkoitin että voisi ihan asiallisesti keskustella asiasta ja rintoihin liittyvistä "käsityksistä".
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en ole kyllä törmännyt kummempiin ennakkoluuloihin. En kyllä viitsi rinnoistani vatvoakaan, olkoon jokainen niistä mitä mieltä haluaa, jos on tarvetta olla jotain mieltä. 70G
Samaa mieltä. Ja jokaisen naisen oma uniikki asia, jännä vaan miten näyttävät vaikuttavan monen itsetuntoon/minäkuvaan. Erilaiset rinnat ovat naisellisia ja "naisellisuus" on kokonaiskuva!
Enpä ole ikinä kuullut että yksikään heteromies olis jättänyt panematta/seurustelematta/lähestymättä naista koska tällä oli liian isot tissit. Sen sijaan moni ei saa edes munaansa ylös laudan naisen kanssa. T. Aa-kupin itikanpuremat omaava ”nainen” joka toivoisi että olisi isot luomutissit
Olen hoikka, mutta aika isorintainen, ja saanut kuulla naisilta silikonitissihuutelua.
Miehiltä olen kuullut aina vain kehuja.
Kai sinä voit olla ihan hyvin ilman rintsikoita, jos tykkäät? Itse en kyllä viitsi muualla kuin kotona, on tosi epämiellyttävän tuntuista. Enemmän tykkään niistä liiveistä ollessani liikkeellä, enkä minäkään ole kuin 70D.
Idioottimagneetteina näyttää toimivan.
Mulla on vain pienet rinnat, mutta isorintainen kaverini saa kyllä jonkin verran kärsiä "meloneistaan." Ihmiset eivät katso silmiin vaan tisseihin, teini-iässä luokan pojat puristelivat tissejä kyselemättä ja hänen työpaikallaan on yksi ihminen, joka kutsuu häntä Tissiksi. Siis tyyliin "hei Tissi, laitoin sulle sähköpostia" tai "keitäppä Tissi kahvia kun oot siinä jalkeilla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)Sääli jos kokemuksesi on tuo ja aikasmoista "yleistystä", no ehkä naiset ovat sanoneet noita asioita joita listaat. Mutta jokainen heistä on myös ihminen. Kröh, joo olen ihan älykäskin & akateeminen, taloustieteilijä.. ja tunnen Suomen pääministerin, opiskelukollegoita. Eli en ole harrastanut sitä että alkaisi bimboilemaan luonnonvaroilla/hakemaan somessa huomiota. Ja miksei saisi olla onnellinen, mitä luonto on suonut ja tyytyväinen. Lähinnä tarkoitin että voisi ihan asiallisesti keskustella asiasta ja rintoihin liittyvistä "käsityksistä".
-Ap
Kertooko tämä nyt kuitenkin enemmän "älykkäästä" seurasta, jossa pyörit, kun kerran koet törmääväsi rintakeskusteluihin niin usein, että on tarvetta tälle ketjulle?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kuulostat katkeralta pienirintaiselta. Juuri sellaiselta tyypilliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, mutta aika isorintainen, ja saanut kuulla naisilta silikonitissihuutelua.
Miehiltä olen kuullut aina vain kehuja.
Joo, tämä on jännä että naisilta tulee kateellisten panettelua/kyräilyä..jopa töissä.. ja yleensä miehet ihailevat. Vaikka kyllähän vastakkainen sukupuoli tykkää mistä koosta tykkää.. ei mene aina yksi yhteen.
-Ap
Jokin niissä isoissa rinnoissa kiehtoo, kun monet naiset luoneet miljoonaomaisuuksia pelkillä muhkeilla rinnoilla.
Pidän silti itsekin pyöreitä, isoja rintoja seksikkäänä vaikka olen nainen ja en tunne vetoa naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain pienet rinnat, mutta isorintainen kaverini saa kyllä jonkin verran kärsiä "meloneistaan." Ihmiset eivät katso silmiin vaan tisseihin, teini-iässä luokan pojat puristelivat tissejä kyselemättä ja hänen työpaikallaan on yksi ihminen, joka kutsuu häntä Tissiksi. Siis tyyliin "hei Tissi, laitoin sulle sähköpostia" tai "keitäppä Tissi kahvia kun oot siinä jalkeilla."
Asiatonta ja henkilöön menevää, eipä tämä ihminen vartalolleen voi mitään. Saattaa vielä korostua ihmisen tietyssä iässä, kun ei anneta toisten olla sellaisia kuin ovat ja lauotaan harkitsematta tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ikinä kuullut että yksikään heteromies olis jättänyt panematta/seurustelematta/lähestymättä naista koska tällä oli liian isot tissit. Sen sijaan moni ei saa edes munaansa ylös laudan naisen kanssa. T. Aa-kupin itikanpuremat omaava ”nainen” joka toivoisi että olisi isot luomutissit
Ei se ole niistä tisseistä kiinni, vaan varmaan sinun epävarmuudestasi. Minun exä oli myös ihan rinnaton, eikä erektio-ongelmia ollut kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)Sääli jos kokemuksesi on tuo ja aikasmoista "yleistystä", no ehkä naiset ovat sanoneet noita asioita joita listaat. Mutta jokainen heistä on myös ihminen. Kröh, joo olen ihan älykäskin & akateeminen, taloustieteilijä.. ja tunnen Suomen pääministerin, opiskelukollegoita. Eli en ole harrastanut sitä että alkaisi bimboilemaan luonnonvaroilla/hakemaan somessa huomiota. Ja miksei saisi olla onnellinen, mitä luonto on suonut ja tyytyväinen. Lähinnä tarkoitin että voisi ihan asiallisesti keskustella asiasta ja rintoihin liittyvistä "käsityksistä".
-Ap
No kylläpä hauskan vitsin paukkasit. Ihan tiedoksi, kaikkihan me täällä anonyymipalstalla ollaan todella varakkaita, älykkäitä ja akateemisia, sekä tunnetaan joukko toinen toistaan kuuluisampia henkilöitä, joten miksi sinun pitää tuollaista edes erikseen mainita. Se nyt vaan on niin moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Kaverisi on työpaikkakiusattu, ja lisäksi tuossa on seksuaalisen häirinnän piirteitä. Kehota kaveriasi viemään asia eteenpäin, tai ottakaa yhdessä selvää miten toimia.
Ai isot rinnat ilman rintsikoita seksuaaliset? Öhm.
Ainakaan mun luomut on kaukana terhakoista, näähän roikkuu luoja ties kuinka alhaalla ja todella epämiellyttävän näköiset paidan alla jos ei ole rintsikoita.
Nimenomaan rintsikoiden nosto tuo ne esille ja luo kunnon tissivaon ja meiningit.
Olen siis kakskymppinen ja lapseton, ei ole nelikymppisen imettäneen tyhjät jauhosäkit edes ja silti yhghh.
Paheksuntaa? Päinvastoin ihailua t. hetero miäs