12v ei pysty käyttämään maskia
Kuulemma vaikea hengittää ja pyörryttää. Koulussa olisi pakko käyttää. Mikä neuvoksi?
Kommentit (24)
Opeta lapsesi suojelemaan itseään. Jos on epämukava olo niin sille kannattaa tehdä jotain, eli ottaa maski pois. Ryhmäpaineeseen ei tarvitse alistua.
Vierailija kirjoitti:
Maskejakin on erilaisia. Mun omat maskit (ostetut kertakäyttömaskit) on paljon vaikeampia hengittää kun se minkä sain terveyskeskuksesta (kertakäyttömaski sekin).
Ja näissä myytävissä kertismaskeissakin on eroa. Yliopiston apteekin maskit ovat olleet minulle ok. Halvimmat ihan kamalia. FFP2 on kuin hengittäisi kiduksilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskejakin on erilaisia. Mun omat maskit (ostetut kertakäyttömaskit) on paljon vaikeampia hengittää kun se minkä sain terveyskeskuksesta (kertakäyttömaski sekin).
Ja näissä myytävissä kertismaskeissakin on eroa. Yliopiston apteekin maskit ovat olleet minulle ok. Halvimmat ihan kamalia. FFP2 on kuin hengittäisi kiduksilla
Mutta parempi FFP2 kuin korona
Terveet lapset pakotetaan käyttämään riepua mikä aiheuttaa huonoa oloa, huimausta ja päänsärkyä sekä vaikeuttaa tunneilla keskittymistä.
Ensin me aikuiset tuputettiin niille ilmastoahdistus ja nyt tartutetaan koronahysteria.