Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapsiperheessä ruokailut
02.02.2021 |
Kuinka syötte lapsiperheenä? Siis syöttekö yhdessä pöydän ääressä kaikki ateriat? Syökö teillä kukaan katsoen TV:tä?
Minulla on ollut tapana illalla napostella TV:n edessä ja nyt kun lapset alkavat olla isompia niin alkavat oppimaan minun huonot tapani! Syödään siis kaikki ruuat ja aamiainen ihan ruokapöydän ääressä ja pöydässä kaikki laitteet on kielletty. Kuinka eroon tästä tavasta, ettei lapset opi samaa? Voisi kuitenkin varmaan pitää jotain poikkeuksia kuten leffaillat tai vaikka jonkun sarjan seuraaminen vai tulisiko olla nollatoleranssi? Itse kamppailen myös painon kanssa, joten en halua opettaa lapsilleni epäterveellisiä tapoja.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä lapsi vasta 1v, mutta kaikki ateriat syödään yhdessä pöydän ääressä ilman laitteita. Välillä kyllä kirja on jos lapsi ei muuten keskity.
Vkl lapsen päiväunien aikaan katsotaan miehen kanssa tvtä ja syödään samalla. Lapsen seurassa ei katsota tvtä juuri lainkaan joten hänen nähden ei myöskään syödä tvn edessä.
Olen taipuvainen naposteluun mutta lapsen myötä olen päässyt tästä tavasta eroon, juuri siksi koska en halua opettaa lasta tähän samaan.