Asuntoilmoitusten virtuaalistailaukset
Millaisia fiiliksiä herättää? Ajatuksia puolesta ja vastaan?
Itse ajattelen, että on ehkä pettymys nähdä kuvissa viimeisen päälle hienosti sisustettu kohde ja livenä tyhjä kämppä. Onhan se varmasti kätevää, kun ei tarvitse roudata stailaus romppeita ja kalusteita myynti-ja vuokrakohteisiin pelkkiä kuvia varten. Asutun näköiset asunnot yleensä menevät myös nopeammin kuin tyhjillään olevat.
Kommentit (25)
Meillä asunto oli täysin tyhjänä myyntivaiheessa. Päädyttiin kokeilemaan ensimmäistä kertaa digistailausta ja ensimmäiset kyselyt asunnosta tulikin hyvin nopeasti tämän jälkeen. Eli meillä positiivisia kokemuksia tällaisesta virtuaalistailauksesta. Käytettiin muistaakseni https://digistailaus.fi/ - palvelu oli nopeaa ja fiksun hintaista.
Onko ne kalusteet kuvissa mitoitettu asunnon mittojen mukaan? Esim jos on pieni makuuhuone niin kuvissa on virtuaalisesti iso parisänky plus yöpöydät ja vielä tilaa liikkua niiden ympärillä.
Www.Stailaa.com maksaa 1.4€ per digistailattu kuva ja alle minuutissa saa sisustetun kuvan.
Itse sisustin vuokraasuntoni heidän palvelullaan ja alle 24h löysin vuokralaisen! Suosittelen ehdottomasti!
No huh, on kyllä kovat hinnat jos digistailaus maksaa 30€+ per kuva!! Minun mielestä tuollainen jo huijausta!
Itse maksoin n. 3€ per sisustettu kuva, 30€ sain 10 digistailuttua kuvaa alle 5 minuutissa www.stailaa.com
Up