Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä liikkeillä jalat nopeasti hoikemmiksi?

Vierailija
01.02.2021 |

Elikkäs millä liikkeillä tai urheilulla jalat saisi nopeasti hoikemmiksi? Olen jo niin lä ski, ja jumppaaminen mennyt vaikeaksi polvien kohdalta ja haluaisin pian apua tähän, vielä kun on inspistä liikkua.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt ruokavaliosta, olet varmasti niin fiksu että ymmärrät kun kerron sen 4 kerran.

Älä siis ihmettele jos ei hoikistu, kun syöt liikaa. Vaikka liikkuisitkin.

Vierailija
22/34 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse tein nilkkapainot jaloissa iltaisin televisiota katsellessa erilaisia liikkeitä.

Mulla ainakin tehosi, läskit suli ja tuli lihaksia tilalle.

Vierailija
24/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos läski rupeaa urheilemaan niin kyllä ulkomuoto muuttuu, sitä tässä nyt haen takaa. Eli en ruokavinkkejä

Rasva ei tosiaankaan pala paikallisesti kuten jo todettu. Eli jos alat treenata jalkoihin lihasta, ja läski on ja pysyy siinä päällä, jalat vain paksunevat, ymmärrätkö?

Kokonaisvaltainen laihduttaminen on siis ratkaisu, siihen olet jo vinkkejä saanutkin. Siinä OHESSA kannattaa toki treenata jalkoja ja muutakin, niin saat kauniin muodon joka näkyy sitten kun läski on sulanut päältä pois. Ja lihasmassa toki lisää aineenvaihduntaa -> helpottaa laihtumista, liikkuminen säätelee ruokahalua ja parantaa unen laatua mikä niinikään tukee laihtumista.

Vierailija
25/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pelannut futista ja lenkkeillyt paljon. Mulla on aika paksut jalat, eikä siinä mitään. Mutta otin jokunen aika sitten käyttöön pilatesrullan, ja olen sillä käsitellyt lenkin jälkeen sääret ja reidet (etu-, taka- sivu), ja sen seurauksena jalkojen muoto on muuttunut, ne ovat hoikistuneet selkeästi. Eli tuotakin voi varmaan kokeilla, eipä siitä haittaa ainakaan ole.

Vierailija
26/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne liikunnalla varsinaisesti hoikistu, jos ne mahdolliset lihakset jää sinne rasvakerroksen alle, miten voisikaan.

Vierailija
27/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa mainitsin muistaakseni että syön jo paremmin, enkä pyytänyt siihen ohjeita. Olen ennenkin laihduttanut ja tiedän kokemuksesta että tietyillä liikkeillä jaloissa rupeaa kiertämään veri ja läskit lähtee liikkeelle eri tavalla kuin sohvalla istumalla. Sen takia kysyin jos jollain olisi ollut lisää liikkeitä tähän avuksi. Kiitos teille jotka olette ymmärtäneet kysymyksen :) Pilatesrulla oli hyvä vinkki! Sillä ainakin turvotukset lähtee.

Vierailija
28/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tosi hyvältä treeniltä, kun tuossa ei pelkästään jalat laihdu vaan myös pidentyvät! 

Vierailija
29/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita 30min lenkistä ma-la

Lisää vauhtia ja koita pitää se koko 30min että syke pysyy korkeammalla. Että ei ole pelkästään tepastelua.

Ruokavalion muutos.

Hitaita kyykkyjä kotona ja vatsaslihasliikkeitä, sarjoja.

Varmasti huomattava ero kuukauden jälkeen jos vaan teet tunnollisesti.

Vierailija
30/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita 30min lenkistä ma-la

Lisää vauhtia ja koita pitää se koko 30min että syke pysyy korkeammalla. Että ei ole pelkästään tepastelua.

Ruokavalion muutos.

Hitaita kyykkyjä kotona ja vatsaslihasliikkeitä, sarjoja.

Varmasti huomattava ero kuukauden jälkeen jos vaan teet tunnollisesti.

Et sitten lukenut aloitusta? Vastasit vain otsikkoon?

- eri kuin ap

Vierailija
31/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä kävelyillä. Kaikinpuolin terveellistä.

Vierailija
32/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina hoikat jalat. Kävelen päivittäin pari tuntia enkä harrasta muuta liikuntaa. 

Vierailija
33/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jumppakuminauhaa hieman polvien yläpuolella kyykkyjä tehdessä.

Tsemppiä :)

Vierailija
34/34 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille jotka osaatte lukea :) Otin nyt käyttöön foam rollerin ja pitkät kävelylenkit. Hulavanteella saa myös jalkoihin liikettä ehkä. Harkitsen jos kävisin lymfahieronnassa, se voisi auttaa myös tähän alkuun.

-ap