Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä vähintään 1900e nettopalkalla voisi saada 35v mies, joka ei ole koskaan ollut töissä eikä ole muuta koulutusta lukion lisäksi?

Vierailija
01.02.2021 |

Mies on kuitenkin erittäin hyväkuntoinen, fiksu, siisti, kekseliäs, huumorintajuinen ja mukava.

Laskin että tuolla palkalla olisi jo jotain järkeä mennä töihin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kebabravintolaan jossa yövuoroja. Minä sain 2200 euroa netto tuossa työssä. Eikä tarvitse mitään koulutusta tai aikaisempaa työkokemusta.

Eikö pelottanut myydä ja tarjoilla ruokaa humalaisille?

Vierailija
22/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tää lusmu on täällä vinkkejä kalastelemassa....

Etsisikin oikeasti vinkkejä, mutta on vain ja ainoastaan haastamassa riitaa ja provoilemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä halua että työllistyn vai?

En minä aio millään hikipaja 9e brutto tuntipalkalla mennä töihin, kun tuista jää enemmän käyttöön.

ap

Vierailija
24/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä halua että työllistyn vai?

En minä aio millään hikipaja 9e brutto tuntipalkalla mennä töihin, kun tuista jää enemmän käyttöön.

ap

Ei se meidän haluaminen auta sitä eikä tätä, kun sulta puuttuu oma motivaatio kokonaan. Sun pitäis käydä vakavasti käydä keskustelu itses kanssa, et mitä haluat tältä elämältä. Tai mihin haluat tän elämäs käyttää. Sulla on vaan yks ja nyt oot haaskaamassa sen.

Jos sun sisältä ei kumpua minkäänlaista kipinää siihen suuntaan, että haluat tehdä elämästäsi paremman, saada siitä merkityksellisemmän ja saada aikaan jotain, mistä voit olla vanha ylpeä, niin ei me voida sua auttaa.

Vierailija
26/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varastolle keräilijäksi

No tolla työkokemuksella voi unohtaa.

Vierailija
27/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile asetelemaa sairaspäivä, kuntoutustuki ja sairaseläke ja jos eläke ei irtoa niin uutta sitten uutta kierrosta. Keräilyhommia varastoista voit toki kysellä, mut kaikki työt on kiven alla ja jos olet jo 35 v ja ilman työkokemusta, niin haluaako joku palkata?  Kesällä marjastamaan? ....tai kokeile työvoimapoliittista kurssia ja rekrytointikampanjaa, missä työhön opetetaan.

Vierailija
28/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojana voit päästä noille palkoille, jos teet sairaala siivousta ja yövuoroja. Kaveri tekee ja tienaa sen 2500. Rankkaa työtä.

Vierailija
29/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen kysymys, miksi ”fiksu ja kekseliäs”, 35-vuotias ihminen ei ole koskaan käynyt töissä eikä kouluttautunut.

Vierailija
30/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojana voit päästä noille palkoille, jos teet sairaala siivousta ja yövuoroja. Kaveri tekee ja tienaa sen 2500. Rankkaa työtä.

Toivottavaasti mikään sairaalta tai terv keskus ei palkkaa tuollaista. Pitää tietää ainakin perusasiat siivoamisesta antiseptisesti. 

Vierailija
31/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräilijä kirjoitti:

Varastolla keräilijänä ilman mitään koulutusta, tienaa helposti 2 500€ ja jos haluaa tehdä yö/vloppu tai ylitöitä paljon niin osa pääsi jopa yli 4000€ ansioihin säännöllisesti. Olin itse kesätöissä ennen opiskelua ja mukavan lupsakka homma josta maksetaan käsittämättömän paljon. Voin suositella etenkin Keskoa!

Tulee myös liikuntaa! :)

Onko noita varastoja enää. Luin että ovat siirtyneet robottien haltuun, ei edes valoja tartte päällä pitää. Uutisissakin oli pari päivää sitten juttua.

Vierailija
32/38 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/38 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt kuskin hommia voit kysellä. Pitää vaan jaksaa painaa riittävän pitkää päivää

Vierailija
34/38 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee amikseen ja opiskelee vaikka putkimieheksi. Niillä on kysyntää.

Vierailija
35/38 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigoloks alat.

Vierailija
36/38 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keräilijä kirjoitti:

Varastolla keräilijänä ilman mitään koulutusta, tienaa helposti 2 500€ ja jos haluaa tehdä yö/vloppu tai ylitöitä paljon niin osa pääsi jopa yli 4000€ ansioihin säännöllisesti. Olin itse kesätöissä ennen opiskelua ja mukavan lupsakka homma josta maksetaan käsittämättömän paljon. Voin suositella etenkin Keskoa!

Tulee myös liikuntaa! :)

Onko noita varastoja enää. Luin että ovat siirtyneet robottien haltuun, ei edes valoja tartte päällä pitää. Uutisissakin oli pari päivää sitten juttua.

On. Niitä on pilvin pimein meilläkin naapurin teollisuusalue täynnä, ja lisää nousee. Kiitos verkkokaupan. Ja robotit ei hoida kaikkea työtä, nekin tarvitsee ohjausta.

Vierailija
37/38 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun firmaan kuorma-auton kuljettajaksi. Jos on hyvä ja tunnollinen työntekijä, eikä saikuttele yms turhaan. Hyvälle työntekijälle mielellään maksaakin kunnon palkan !

Vierailija
38/38 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijana voi tienata suunnilleen tuon verran ja vähän enemmänkin, jos saa täydet tunnit ja tekee iltoja, viikonloppuja ja öitä. 40 tunnin koulutuksen jälkeen voi hakea väliaikaista vartijakorttia, jolla pystyy työskentelemään 4 kk ajan. Sen jälkeen täytyy käydä pidempi koulutus. Jotkut firmat maksaa koulutukset työntekijöilleen, jotka sitoutuu niille töihin esim. 4 kk ja 12 kk ajaksi. Alalla on monin paikoin huutava työvoimapula, joten jos on työhaastattelussa kaikin puolin siisti, kohtelias ja asiallisen oloinen, pitkäkään aukko CV:ssä ei ole iso ongelma. Siihen täytyy kuitenkin varautua, että aluksi tarjolla on pelkkiä osa-aikatöitä, etenkin tuolla taustalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan