Onko täällä keskimääräistä tyhmempää porukkaa?
Kommentit (41)
Täysjurpoja on, samoin älykkäitä. Viimeiset käyvät täällä rentoutumassa ja lukemassa miten omituista sakkia Suomesta oikein löytyy.
Kyllä täällä fiksuakin porukkaa on, mutta palstan moderointipolitiikka varmaan fiksuja ihmisiä karkottaa täältä pois. Miksi kirjoittaa pitempiä pohdiskelevia viestejä, kun keskustelut kuitenkin poistetaan
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että ihan keskivertoa. Loppujen lopuksi perus Jamppa tai Sirpa ei ole kovin fiksu. Ja vastapainoksi täällä on välillä ihan järkevän oloisia pohdiskelevia kommentteja, joista paistaa keskimääräistä korkeampi äly.
Voi kiitos, olet ihana!
Älykästä keskustelua ei sallita, mutta eipä oikein keskustelua mistään turhanpäiväisestäkään. Modet tosiaan jatkuvalla voimatripillä.
Vierailija kirjoitti:
En nyt vakaviin aiheisiin kyllä kirjottele mitään ihan aivotonta, sen verran minäkin ajattelen. Mut huumori on toisinaan vaikea laji ja kaikkia ei voi aina miellyttää.
Palstan suurin puute on kuitenkin moderoinnissa ei viesteissä.
Moderoinnissa todellakin on puutetta. Ja pakollinen liittyminen palstalle olisi myös hyvä.
Kyllä täällä jokainen kirjoittaja on merkittävästi keskiverto suomalaista ja varsinkin keskiverto palstalaista älykkäämpi
Ei todellakaan ole kovin älykästä porukkaa. Suurin osa luulee olevansa, mutta useimmat ovat vaan outoja jankkaajia. Monilla on yleviä ajatuksia, mutta oikeassa elämässä ne kyllä unohdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä jokainen kirjoittaja on merkittävästi keskiverto suomalaista ja varsinkin keskiverto palstalaista älykkäämpi
No pakkohan näin on olla, eihän sitä muuten "vaativiin asiantuntijatehtäviin" pääsisikään..
Olis kyllä jännä tietää, johtuuko palstan laatu kuinka pitkälle siitä, että muutama 23/7 päivystävä jankkaaja käy laittamassa oman vakiokommenttinsa jokaiseen ketjuun.
Ja sitten muut normaalit palstalaiset kirjoittavat takaisin "niin metsä vastaa kuin sille huudetaan" tyylillä.
Muutamia keskusteluja oon nähnyt täällä, jotka pysyvät asiallisena ja tosi järkevänä, vaikka ovat monta sivua pitkiä. Niissä on ollut ehkä vähän erikoisempi aihe, niin eivät ole houkutelleet paikalle noita jankkaajia.
Olipa tyhmät vaihtoehdot kyselyssä.
Hyvät vaihtoehdot ;D , ei osaa valita.
Ei. Mielestäni tämä paikka kuvastaa hyvin keskivertoihmistä. Ei maailma todellakaan ole täynnä fiksuja ihmisiä ja älykköjä.
Huippuporukkaa verrattuna esimerkiksi Iltalehden vakiosakkiin.
Kyllä päättäjien olis hyvä käydä täällä vähän lukemassa näitä ulostuloja, ei ehkä elämä siellä omassa kuplassa olis niin sisäsiittoista ajatusten virtaa.
Aikalailla suurin osa mensan jäsen ja vaativalla alalla asiantuntijana.
Vähä-älyisten "Minä, minä, minä"-tyyppien mesta tämä on nykyään.
Eniten kommentoitu ketjuista Sofiasta, Maisasta, Martinasta, Stefanista ym. kaltaisistaan julkuista.
Kuukausikaupalla samaa jargonia.
Kertoo palstan älykkyysosamäärän.
Kyllähän nuo mensan testit olivat itelle kuin alakoulun juttuja. Täällä sentään löytyy vastusta vihervasemmiston edustajien kohdalla. He ovat jossain minne älyllä ja loogisella ajattelulla ei ole pääsyä.
Samanlaista hajontaa kuin missä tahansa, mikä on hyvä. Tyhmyyskin on suhteellista. Kuka määrittelee tyhmyyden kriteerit, mikä on tyhmääja mikä ei. Moni kyllä haluaisi. Tiedemiehet, lahkojen tms. johtajat, erilaiset mielipidejohtajat. Oikeus olla itsensä pitäisi olla jokamiehenoikeus. Ainakin tämän ajatuksen puolesta ollaan marssittu ja jotakin sen suuntaista sovittu kansainvälisestikin. Tarve rajata oikeutta pitäisi koskea lähinnä rikollista ja toisia vahingoittavaa toimintaa. Mutta käytännössä vääntöä käydään koko ajan.