Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudessa miehessä on eräs pieni asia minkä toivoisin muuttuvan mutta miten saan aikaan muutoksen suututtamatta miestä?

Vierailija
01.02.2021 |

Mies on oikeasti ihanin ja parhain mies koskaan ja sovimme täydellisesti yhteen mutta mutta..
en voi sietää miehen rintakarvoja! Karvoja ei ole selässä eivätkä ole tummia mutta en pidä niistä. Kehtaanko sanoa miehelle että poistaa ne pysyvästi? Neuvoja..

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko uusi mies sukua Paul Newmanille?

Ei ole, koska ei ole samaa rotua.

Vierailija
22/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista mies elämästäsi ja samalla lähetevät rintakarvatkin. Ihania miehiä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaleita karvoja on vaikeampi poistaa pysyvästi kuin tummia. Onko niitä paljon?

Karvoja on rintakehässä niin että näkyvät paidan kauluksista.

Aijaijai, minä tykkään tuollaisista miehistä.... kerropa ap lisää miehestäsi. Jos päätät luopua, niin voisinpa tutustua häneen esim. mukavan illanvieton merkeissä

Älä himoitse toisen omaa ja mies on jo varattu. Vaikka olisikin sinkku, niin tuskin pitäisit ulkonäöllisistä feminiinisistä piirteistä.

Vierailija
24/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on selkäkarvoja, ymmärrän jos ne häiritsevät naisia, niitä on vaan vaikea poistaa itse.

m36

Vierailija
25/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että niitä karvoja tulee ajan kanssa selkäänkin. Me ollaan miehen kanssa viisikymppisiä ja miehen selässä on jo aika tuuheaa. 

Toisaalta sitten vanhemmiten se karvoitus alkaa kai vähentyä? Itselläni on häpykarvojen keskellä jo kalju kohta, gyne sanoi että siitä usein lähtee ensimmäisenä. Vanhuksilla taitaa häpykarvat olla vähissä?

En lähtisi sanomaan karvoista yhtään mitään, ne on aika henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
26/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen rintakarvat on seksikkäät! Tosin ne pitää olla paidan alla piilossa (koska ne on vain minulle).

Vierailija
27/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että niitä karvoja tulee ajan kanssa selkäänkin. Me ollaan miehen kanssa viisikymppisiä ja miehen selässä on jo aika tuuheaa. 

Toisaalta sitten vanhemmiten se karvoitus alkaa kai vähentyä? Itselläni on häpykarvojen keskellä jo kalju kohta, gyne sanoi että siitä usein lähtee ensimmäisenä. Vanhuksilla taitaa häpykarvat olla vähissä?

En lähtisi sanomaan karvoista yhtään mitään, ne on aika henkilökohtaisia asioita.

Mietin kanssa että mitenköhän ap suhtautuu jos miehessä muuttuukin jotain iän myötä. Vaikka kaljuuntuu tai kasvaa kaljamaha. Saako sitten mies lähteä kun ei enää ole täydellinen?

Vierailija
28/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on selkäkarvoja, ymmärrän jos ne häiritsevät naisia, niitä on vaan vaikea poistaa itse.

m36

Miksi et mene poistamaan niitä kosmetologille? Jos ne häiritsevät sinua.

Vierailija
29/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Miksi et mene poistamaan niitä kosmetologille? Jos ne häiritsevät sinua.

En mä nyt ala ravaamaan jossain kosmetologilla. Jos pysyvästi sais poistettua jollain metodilla niin sitä vois harkita, ehkä jossain thaikuissa vois saada edullisen operaation.

Vierailija
30/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin. Toivottavasti paperipussi päässä ei haittaa pidemmän päälle.....

Vierailija
31/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, et mies ei saa puuttuu naisen karvoitukseen, mut nainen saa puuttuu miehen…

Vierailija
32/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo on se ainut ”vika”, niin sopeudut vain. Et voi toista kuitenkaan muuttaa. Sehän se parisuhteen ja pariutumisen salaisuus oikeastaan onkin. Sietää joitain ikävämpiä asioita, koska pitää toisesta muuten niin paljon.

Vierailija
33/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihmeessä. Toivottavasti kestät myös sen jos mies toivoo sun muuttavan jotain itsessäsi. N37

Vierailija
34/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa maksaisit joillekin virolaisille että "suostuttelisivat" miehesi muutokseen.

Vierailija
35/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis mies joka ajaisi rintakarvansa niin kyllä sanoisin hänelle, että tykkään karvaisista miehistä joten sopii jättää ajamattakin. Etkö säkin voi jotenkin kierrellen sen sanoa? En nyt tarkoita töksäyttämistä noin, vaan johdatella siihen suuntaan. Yleisesti mistä pitää, mihin kiinnittää huomio jne. Ei kuulosta isolta asialta, mut toisaalta jos ajatellaan, että itse olet vaalea ja mies sanoo, että pitää enemmän tummista naisista ja vihjaa, että sun pitäis värjätä hiukset niin miten se vaikuttaisi omaan kiinnostukseesi? Eli onhan tuo vähän riski aina, vaikka miten kuvittelee nätisti sanovansa. Kyse on toisen ulkonäöstä.

Vierailija
36/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis tas kurjaa,jos miehellä ei ole rintakarvoja.Missä miehekyys.Mutta ei se onni siitäkään olis kiinni ettei olis karvoja.

Mieluummin kuitenkin karvat kuinkarvattomuus ja parta kuin parrattomuus.

Vierailija
37/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ihmeessä. Toivottavasti kestät myös sen jos mies toivoo sun muuttavan jotain itsessäsi. N37

Hellyyttävää että tuhlasit aikaasi asian puimiseen, mutta ei ole kestämistä kun mies ei halua minun muuttavan itsessäni mitään. Asia ratkesi puhumalla, mies oli itsekin miettinyt karvojaan eikä kuulemma tykkää niistä ja aikoo poistaa ne. Ihana mies!

Vierailija
38/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mulle sanos et ei pidä rintakarvoista ni vastaisin vaan et ne kuuluu tähän pakettiin enkä sen enempää miettis asiaa.

Vierailija
39/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on näköjään hyvin erilaisia. Mulla taas on tosi karvainen mies ja karvat on vielä hyvin tummat. Minua se ei oikeastaan haittaa, vaikka kieltämättä miehen tuuhea selkäkarvoitus näyttää hassulta. Onneksi kuitenkin osaa trimmailla itseään kun on tarve, ettei karvat pursua paidan kauluksista. Minulle mielummin liian karvainen kuin karvaton.

Vierailija
40/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5