Vastenmielisintä mihin miehesi suostuu sinua miellyttääkseen
ja kuinka usein?
(Vastenmielisintä hänen ja muiden miesten mielestä)
Kommentit (21)
Vakuuttelemaan, että olen haluttava ja rakastettu. Olen masentunut eikä miehelläni ole helppoa.
Katsoin seurana vain märinää. Parin jakson jälkeen oli pakko lopettaa. Joku raja siinäkin mitä pilden takia suostuu tekemään.
Tapetointi. Se vihaa sitä, tekee silti.
Hämmentävää. Ei ole tullut mieleenkään pyytää tai edellyttää mieheltä jotain, mikä olisi hänelle vastenmielistä. Miksi ihmeessä niin tekisin?
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää. Ei ole tullut mieleenkään pyytää tai edellyttää mieheltä jotain, mikä olisi hänelle vastenmielistä. Miksi ihmeessä niin tekisin?
Oletko vastavuoroisuudesta koskaan kuullu?
Anaalin nuolenta, mut se alkaa jo tottua siihen joka ilta. 69.
Rapsuttelee hilsettä mun päästå kammalla, kun päänahkaa kutittaa. Saattaa samalla kyllå katsoa jäkiekkoakin
Vie koiran ulos kovilla pakkasilla vaikka inhoaa pakkasta yhtä paljon kuin minä. Koira taas rakastaa pakkasta ja lunta ja haluaa ekstrapitkiä lenkkejä aina huonolla säällä.
Anaaliseksiä aina lauantaisaunan jälkeen. Ukko yrittää kitistä vastaan, vaikka tarjoan höylättäväksi juuriharjalla ja mäntysuovalla puhtaaksi vastapuunattua peppua.
Vierailija kirjoitti:
Tapetointi. Se vihaa sitä, tekee silti.
Jos ihan vihaa, niin en kyllä pyytäisi tapetoimaan vaan mieluummin joku ulkopuolinen tekemään tai sitten vain maalataan. Ei ne tapetit niin tärkeitä ole.
Suostuu kuuntelemaan minun Star Wars höpinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksiä aina lauantaisaunan jälkeen. Ukko yrittää kitistä vastaan, vaikka tarjoan höylättäväksi juuriharjalla ja mäntysuovalla puhtaaksi vastapuunattua peppua.
Laita chilikastiketta sinne, niin tulee uutta ja yllättävää maustetta seksielämään.
Olemme eronneet, mutta yhdessä ollessamme vastenmielisintä mitä joutui tekemään (mielestään) oli laskea minun ja lasten ystäviä kylään. Ne penteleet kun nauttivat minun ostamia tarjottavia ja ruokia, ja miehen kustantamasta lämmityksestä meillä kyläillessään. Kaikista vastenmielisintä oli, jos meillä kyläili joku hänen poissa ollessaan esim töissä, koska siellä me vaan kotona viihdyttiin hyvässä seurassa kun hänen raukan piti olla töissä (ja kyllä, minäkin kävin töissä mutta miehellä 3-vuorotyö).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta ei tulisi mieleenikään edellyttää mieheltä mitään, minkä hän kokisi vastenmielisenä. Tylsänä, pitkästyttävänä, hankalana jne joo, mutta en vastenmielisenä. Se on tosi voimakas ilmaus.
Vierailija kirjoitti:
Anaalin nuolenta, mut se alkaa jo tottua siihen joka ilta. 69.
Olet ihana nainen <3
Ruokakaupassa käynti. En muista koska olen viimeksi itse käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta ei tulisi mieleenikään edellyttää mieheltä mitään, minkä hän kokisi vastenmielisenä. Tylsänä, pitkästyttävänä, hankalana jne joo, mutta en vastenmielisenä. Se on tosi voimakas ilmaus.
Sama täällä. Jos tosiaan toiselle on vastenmielistä, niin en todellakaan pyydä palvelusta sitten.
Mies punnitsi 2kk aamuin/illoin minusta valuvat mädät. Se oli takuulla vastenmielistä.
Tulemaan kanssani Ikeaan ostoksille.