Oletteko koskaan ihastuneet täysin erityyppiseen ihmiseen
kuin mitä itse olette? Itse olen urheilullinen, hoikka ja kunnianhimoinen, määrätietoinen ja hyvännäköinen nainen, mutta jostain syystä olen ihastunut hieman ylipainoiseen, rennon letkeään herra huolettomaan, joka ottaa päivän kerrallaan. Ulkonäkö ei ole huoliteltu ja välillä tukka miten sattuu ja parta rehottaa. Ei juurikaan harrasta liikuntaa, eikä hänellä vaikuta olevan suurempia päämääriä elämässään, mutta hän on hauska ja luotettavan oloinen. Ei kuitenkaan ole yhtään tyyppiäni, niin olen hämilläni, kun olen jotenkin niin ihastunut häneen.
Kommentit (6)
Här det samma. Eli ei lainkaan sellainen jota katsoisi kahdesti mutta siitä huolimatta en saa silmiäni irti. Homssuinen, tanakka, ei urheilullinen, ja kuitenkin odotan näkeväni koko ajan, väliin tehtävä tikusta asiaa jotta pääsee näkeen edes vilaukselta. Joskus tekee tahallaan mieli mennä lähes kosketusetäisyydelle, vaikka tarkempi katsaus saa miettimään että mitä helkuttia. Hämmentävää.
En ole huomannut, että minulla olisi joku tyyppi, johon ihastuisin. Eli käytännössä aina kiinnostaa joku tavallaan uusi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että ihastuisin järin usein, tai että vaihtaisin kumppania usein omasta tahdostani.
Yksi kaveri ihastui nelikymppiseen tätiin työpaikalla. Kaverini "tikissä", näyttää hyvältä ja osaa tyylikkään pukeutumisen. Enpä tiedä mikä siinä oli taustalla.
Aina. Joku tietty juttu yhdistänyt mutta valtaosaksi eri maailmasta. Esim yhteiskuntaluokka, koulutustaso tai ammatti ei ole ollut sama tai ratkaiseva.
Pyydä hengailemaan kahden kesken ja tutustu paremmin.
Sittenpähän tiedät asioiden laidan.
Mitä muka menettäisit?