Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, miten saada mies syttymään

Vierailija
01.02.2021 |

Mies on usein töistä väsynyt. Mä haluaisin päivittäin ainakin kerran. Miehelle nykyään riittää pari kertaa kuussa. Huonot elintavat ja stressiäkin on hänellä.

Rakastamme toisiamme ja olemme olleet yli 2v yhdessä. Ei lapsia. Harmittaa olla aina se aloitteentekijä ja vongata. Millä saisi miehen piristymään ja innostumaan? Hän ei välitä hörhelöistä naisella,( niitäkin kyllä mulla on) . Tarkoitan enemmän sellaista hetkessä tapahtuvaa intohimon syttymistä. Vai onko ne ajat jo ohi?

Kroppa ja naama on hyvässä kunnossa sekä hygienia eli ne ei oo esteenä. Enemmänkin henkinen kuormitus ja halut vaan vähentyneet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, piti laittaa oltu yli 20v yhdessä.

-ap

Vierailija
2/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni..tämä ei tosin auta  sinua, mutta hän sanoi, että kun menen viereen ja ottaa munasta kiinni.

Meillä toimii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin syttyisin, jos mun kulli napattaisiin suuhun: imettäisiin ja nuoltaisiin kuin tikkaria.. Mut, ei oo tapahtunut 20 vuoteen.

Vierailija
4/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin syttyisin, jos mun kulli napattaisiin suuhun: imettäisiin ja nuoltaisiin kuin tikkaria.. Mut, ei oo tapahtunut 20 vuoteen.

VOISIT EHKEN KERTOA TUON VAIMOLLESI.

Vierailija
5/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 V yhdessä ja haluaisit ainakin kerran päivässä——— onhan niitä onneksi halukkaita naisiakin vielä👌 Miehillä vanhetessa testo. tasot laskee ja se oli siinä

Vierailija
6/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihto nuorempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi