Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi käyttää kasvomaskia maskiahdistuksen takia, ihmiset katsovat kuin spitaalista

Vierailija
01.02.2021 |

Esim. Kaupassa, junassa jne. En vaan voi käyttää sitä kun tuntuu ahdistavalta ja vaikea hengittää😔

Kommentit (201)

Vierailija
1/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona sitten. Kaupat kuljettavat ruokaa kotiin.

Vierailija
2/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on paljon  tilanteita niin henkisesti kuin fyysisestikin, että olo on epämukava.

Ei aina voi olla kivaa ja hyvä olla ja tehdä siten kuin itse haluaa.

En ihmettele, jos ihmiset tuijottelevat sinua vihaisesti.

Jokainen joka ei käyt maskia noissa mainitsemissasi paikoissa, on mahdollinen levittäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä maskia eikä kukaan katso mitenkään.

Vierailija
4/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on paljon  tilanteita niin henkisesti kuin fyysisestikin, että olo on epämukava.

Ei aina voi olla kivaa ja hyvä olla ja tehdä siten kuin itse haluaa.

En ihmettele, jos ihmiset tuijottelevat sinua vihaisesti.

Jokainen joka ei käyt maskia noissa mainitsemissasi paikoissa, on mahdollinen levittäjä.

Jok'ikinen ihminen on mahdollinen levittäjä, todennäköisyys tartuttaa on maskittomalla ja maskittoman välillä olematon.

Vierailija
5/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole tuollaista huomannut tai sitten ei kiinnosta muiden katseet. Ihmiset nyt muutenkin tuijottavat, kuka mistäkin syystä, niin helpommalla pääsee kun ei välitä.

En itsekään pidä maskia kuin töissä kun työnantaja määrää.

Vierailija
6/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi käyttää koska on niin herkkä nenä ja niiden haju pistää voimaan pahoin.

Vierailija
7/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kertaakaan edes ostanut maskeja, joten en niitä käytä enkä ole huomannut saavani pahoja katseita.

Vierailija
8/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan katsota kuin spitaalista. Mulkaise pahasti takaisin.

Vierailija
9/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa maski naamalle kasvomaalilla! Kukaan ei huomaa mitään.

Vierailija
10/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lääkitys ahdistukseesi.

Vierailija
11/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan käyttänyt maskia missään eikä mua kukaan mulkoile. Tai sitten en vaan huomaa koska ei kiinnosta muiden kyttäämiset 😁

Vierailija
12/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kestämään maskia; vaikka 10s kerrallaan kotona ja omassa rauhassa.

Vierailija
13/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy aamulla tai myöhään illalla ja käytä vielä itsepalvelukassaa. Ei voi olla noin vaikeaa..

Vierailija
14/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä katso. Ihan samanlailla katsovat oli maskia tai ei, joka kaupassa myös kassat ovat iloisia vaikka ei ole maskia.

Mutta älä katso muita asiakkaita, minäkään en katso kuin vahingossa jos katseet kohtaa. En ala kenenkään katsetta etsimään. Ehkä jotkut katsovat sinua vihaisesti kun kyyläät heitä, lopeta se! Ihmisiä ylipäänsä ei jaksa muiden asiat ihan oikeasti kiinnostaa.

Olen jo vuosia sitten ottanut tavan että jos olen huonolla tuulella niin en vilkase muihin päinkään. En halua tartuttaa muihin huonoa fiilistäni. Joten jos joku sattuu murhaavasti katsomaan on sillä todennäkösesti huono päivä itellään. Ja tuskin sinäkään siinä hymyilet tuollaisissa prlkoajatuksissa.

Ennen koronaa välillä hyväntuulisena hymyilin itsekseni ja sillon saatoin vilkasta muita silmiin ja usein sain hymyn takaisin, melkein aina. Joten kyllä tuokin on itsestä kiinni miten toisia katselee.

Mutta ykkösvinkki kaikille jotka pelkää/ärsyttää tuijottaminen, älkää edes vilkasko kehenkään. Siten pääsette tuijotuspelostanne.

Tiedän mistä puhun kun ennen ahdistuin siitä itsekkin.

Vierailija
15/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä katso. Kun puolet naamasta on peitetty kasvojen ilmeitä on vaikeampi tulkita. Itse en käytä maskia enkä edes välitä mahdollisista tuijotuksista tuntemattomilta ihmisiltä.

Vierailija
16/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katso. En edes huomaa jos jollain ei ole maskia. T. Kaupan täti

Vierailija
17/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät kyllä katso, taidat itse kuvitella koko jutun. En itsekään käytä maskia ja en ole kyllä kokenut tulleeni mitenkään kyylätyksi. 

Vierailija
18/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän maskia, vaikka olen viimeisillään raskaana ja hengitys luonnollisesti työläämpää jo muutenkin raskauden vuoksi. Lisäksi maski aiheuttaa pahoinvointia. En ikinä kehtaisi olla käyttämättä maskia. Yritän olla katsomatta pahasti, jos joku ei käytä maskia, koska en voi tietää, onko astmaatikko tms. Mulkaisen kyllä, jos tällainen henkilö ei pidä edes turvaväleistä huolta (usein nämä eivät välitä näistäkään, koska minäminäminä).

Vierailija
19/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maski ollut töissä huhtikuulta lähtien, saa syömisen ajaksi poistaa. Jokainen maski aiheuttaa mulle päänsärkyä ja väsymystä, osin siksi että silmälasit eivät istu maskin korvalenkkien takia ja on siis tihrustettava ilman. Menee illat toipuessa ja usein vapaapäiväkin.

Vapaalla en maskia pidä, koska ne silmälasit ei edelleenkään pysy päässä ja on joskus pakko hengittää! En kyllä kaupoilla ramppaakaan, pikaiset ruokaostokset ei-ruuhkaisena aikana, pidän turvavälit jne.

Mieluummin näin kuin kymmenittäin maskimummoja parveilemassa ja juoruilemassa tarjoushyllyllä, maski suurimmaksi osaksi leuan alla.

Vierailija
20/201 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tekisit niissä näissä joissa on maskipakko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi