Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko muutkin kotona ilman housuja?

Vierailija
31.01.2021 |

Inhoan housuja kotioloissa ja usein olen pelkissä alushousuissa, joku pitkä paita, mekko tms. päällä. Ahdistaa ajatuskin hiostavista tai kiristävistä pöksyistä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan vehkeiden heilua vapaana, se on voimaannuttavaa.

Vierailija
22/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten kyllä. En nyt tosin ilkosillani ole, koska murrosikäisiä poikia samassa taloudessa, mutta mekot ovat hyviä kotivaatteita.

Sama juttu täällä. Jos lapsia ei olisi tai olisivat pienempiä niin voisin olla ilman pikkuhousujakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kotona päällä pelkkä mekko.

Sama juttu, jos kukaan ei oo tulossa käymään.

Vierailija
24/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten kyllä. En nyt tosin ilkosillani ole, koska murrosikäisiä poikia samassa taloudessa, mutta mekot ovat hyviä kotivaatteita.

Ei kai nyt oman väen kesken tarvii vaatteita käyttää, jos tuntuu luontevammalta olla ilman?

Mulla on mies tuollainen naturismiin taipuvainen eikä sen pukeutumiseen kyllä tyttären murrosikä vaikuttanut. Mutta toki laittoi kalsarit jalkaan silloin kun tyttären bestis tuli kylään. (Toisaalta mies on noiden teinityttöjen kanssa saunonutkin, että ehkä se kalsarienkin pukeminen oli turhaa?)

Itse en osaa ilkosillani olla, mutta tytär on selkeästi isin tyttö. Jos tulee kuntopyörällä kuuma, niin tempaisee paidan pois ja polkee siinä tissit paljaana o_O

Vierailija
25/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä edes alushousuja, pelkkä yöpaita päällä.

Vierailija
26/27 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt oman väen kesken tarvii vaatteita käyttää, jos tuntuu luontevammalta olla ilman?

Mulla on mies tuollainen naturismiin taipuvainen eikä sen pukeutumiseen kyllä tyttären murrosikä vaikuttanut. Mutta toki laittoi kalsarit jalkaan silloin kun tyttären bestis tuli kylään. (Toisaalta mies on noiden teinityttöjen kanssa saunonutkin, että ehkä se kalsarienkin pukeminen oli turhaa?)

Itse en osaa ilkosillani olla, mutta tytär on selkeästi isin tyttö. Jos tulee kuntopyörällä kuuma, niin tempaisee paidan pois ja polkee siinä tissit paljaana o_O

Siis saunooko miehesi tyttärensä ja hänen kaverinsa kanssa?

Vierailija
27/27 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta ripuli vaivaa :(