Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette aio ottaa koronarokotetta

Vierailija
31.01.2021 |

Mihin ihmeeseen perustatte oikeutenne kieltäytyä ja sitten liikkua sen jälkeen kuten ennenkin julkisilla paikoilla ja julkisissa tiloissa? Olette itsekkäitä ja ylimielisiä, sellaista oikeutta ei ole missään annettu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustan oikeuteni yleisiin jokamiehen oikeuksiin

Rokottamattomat suovat tämän oikeuden myös muille rokottamattomille

Vierailija
2/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on jonkinverran jäljellä itsemääräämisoikeutta jota aion käyttää hyväkseni ja kieltäytyä niistä rokotuksista jotka katson tarpeettomiksi.

Menkää rokotettaviksi ja niinhän suurin osa tulee tekemään ja aikaa myöten myös minä olen suojassa koronalta laumasuojan ansiosta.

Enkä poikkean kesällä piikillä, ellei teille tule mitään vakavampia jälkiseurauksia rokotteesta.

Saa nyt nähdä viitsiikö, katsotaan sitten kesemmällä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote ei estä sairastumasta eikä tartuttamasta, joten jos sairastun siellä julkisissa tiloissa, niin todennäköisesti seuraukset eivät olisi kovin kummallisia. Pientä kuumetta, vähän lihassärkyä. Samat oireet ne rokotetut saisivat.

Vierailija
4/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä sinulle on mitä minä teen on jos sinut on rokotettu? Eihän se sitten sinuun pitäisi tarttua. Minä päätän omasta kehostani. Sinne ei laiteta mitään mikä ei ole turvalliseksi todettu. 

Vierailija
5/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suostu olemaan koekaniini. Ottakaa asioista selvää.

Vierailija
6/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote vähentää oireita ja kuolemia. Se ei estä sairastumista tai tartuttamista.

Vierailija
7/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tilastoiden vääristely on kyl järkyttävää! Kun katsoo THL:n tilastoja vaikka vahvistetuista influenssatattunnoista 2021 vs 2020 niin vuosi sitten tällä viikolla (4) oli yli 3000 vahvistettua influenssatapausta. Nyt noin 20. Kuinka paljon niitä koronatapauksia olikaan viikossa. Jos koronaa ei testattais ei sitä olisi.

Vierailija
8/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ulise.

Et ole mikään maailman sheriffi.

En ota.

T. Hoitaja

Vierailija
9/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiukuttelet jos luotat rokotteeseen ja pidät sitä turvallisena? Ei tuo äksyily saa ainakaan minua luottamaan siihen sen vertaa että uskaltaisin kokeilla. Herää epäilyksiä.

Vierailija
10/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ottavat rokotteen, jotka eivät halua sairastua. Ihan kuten influenssarokotuksissakin. 

Vierailija
11/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkkikammo. En ota edes niitä perusrokotuksia enkä suostu verikokeeseen.

Vierailija
12/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ottavat rokotteen, jotka eivät halua sairastua. Ihan kuten influenssarokotuksissakin. 

Aivan. Oletko nyt varma ettet voi sairastua jos sinut on rokotettu? Suoja on siis 100%?

Oletko ottanut influenssarokotteen joka vuosi? Ja näin aioit ottaa myös koronarokotteen joka vuosi?

Minä en oo ottanut, jostain syystä en ole influenssaa sairastanutkaan. Tiedän kyllä joitain jotka sairastaneet rokotteesta huolimatta.

Vierailija
13/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään rokote ei ole 100%

Vierailija
14/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä piikistä on jo 17,5 vuotta. Armeijassa viimeisen laittoivat. En nyt viittis aloittaa uudestaan kun tässä on aika tervennä kuitenki säilytty viime vuodet

Vierailija
15/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan rokotteen heti kun saan. Mutta tietääkseni Suomessa ei ole rokotus pakkoa. Jotenka jos joku ei sitä halua , hän ei sitten ota. Asia on jokaisen henkilökohtainen asia, ei kuulu muille.

Vierailija
16/16 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Koska minulle on aivan sama sairastunko vai enkö. Jos sairastun, en suostu tehohoitoon. Kuolema on aivan ok.

2) Koska piikki "suojaisi" vain minua itseäni vakavalta sairastumiselta. Voisin silti kantaa tautia ja levittää sitä, joten sen ei pitäisi muiden persettä kutittaa, vaikka en otakaan.