Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petteri Orpo jyrähti OAJ:n kuntavaalikeskustelussa: Perusopetukseen panostettava lisää resursseja!

Vierailija
31.01.2021 |

- Peruskouluihin on saatava lisää maailman parhaita opettajia, Orpo linjasi jämäkästi puheenvuorossaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus itse leikkasi niitä resursseja hallituksessa ollessaan.

Vierailija
2/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jyrähtää kun puolue on parikymmentä vuotta ollut niitä leikkaamassa. :D Ai saatana että menee toi sakki alamäkeen. Vanhat ja vannoutuneet kannattajat alkaa olla aivan epäitoivoisia Petterin suhteen. Tätä showta kyllä kelpaa katsoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo pitäisi vaihtaa. Olisi pitänyt vaihtaa jo aikoja sitten.

Vain siten kokoomus pääsee alhostaan.

Taitaa olla liian myöhäistä sekin.

Vierailija
4/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vasemmistolla on taikaseinä josta saamme loputtomasti rahaa, joten ei tarvitse leikata mistään! Äänestäkää vasemmistoa!

Äänestäkää vasemmistoa!

Vierailija
5/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria... Kokoomushan nimenomaan tunnetaan jatkuvista koulutusleikkauksistaan! Orpo on kyllä umpipelle.

Vierailija
6/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vasemmistolla on taikaseinä josta saamme loputtomasti rahaa, joten ei tarvitse leikata mistään! Äänestäkää vasemmistoa!

Äänestäkää vasemmistoa!

Pitäiskö teidän oikeistotrollien jo keksiä jotain uusia sloganeita?

Ja hyvin kelpasi taikaseinäraha kokoomusta äänestäneille yrittäjille "koronakriisissä".

Vierailija
7/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää vasemmistoa!

Petterihän se tässä vaatii lisää rahaa? Et ilmeisesti tiennyt, mutta hän on Kokoomuksen puheenjohtaja.

Vierailija
8/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää vasemmistoa!

Petterihän se tässä vaatii lisää rahaa? Et ilmeisesti tiennyt, mutta hän on Kokoomuksen puheenjohtaja.

Alkaa näyttää siltä että Kokoomuksen kannattajat on yhtä kuutamolla kuin arvoisa johtajansa. Hyvä tästä vielä tulee. Toivon Petterille jatkokautta toimessaan.

Vierailija
9/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppositiossa on helppo kovaan ääneen ja jämäkästi vaatia lisää resursseja. Sitten kun ollaan hallituksessa, niin taloustilanteen vuoksi todetaan jämäkästi, että taloustilanteen vuoksi on kuluja vähennettävä. Ihan kuten Orpon sakki teki edellisellä kerralla hallituksessa ollessaan.

Se on niin helppia jaella rahaa silloin kun ei ole itse rahapussin haltijana.

Vierailija
10/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää vasemmistoa!

Pavlovin kokoomuslainen. Älähtää ulkoa opitun litaniansa avainärykkeeseen (leikkaukset) törmätessään, vaikka se ei istuisi kyseiseen tilanteeseen ollenkaan.

Vierailija
11/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusleikkaukset + kokoomuksen ajama koulu-uudistus kahteen kertaan. Mikä voisi mennä pieleen?

Vierailija
12/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää vasemmistoa!

Ai, minä kun luulin että meillä on vasemmistohallitus vallassa.  Se onkin Orpo joka on yksin vallassa. Hyvä tietää!

Vierailija
13/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lisäresursseja? Lisää velkaa nuorten maksettavaksi?

Vierailija
14/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittais jo päiväkodissa työharjoitteluun niin lapsista tulisi viisaita ja tuet mitkä tungetaan kouluille antais yrityksille et ottaa niitä lapsia oppiin ja opettaa samalla lukemaan vaikka.   

Vierailija
15/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma ettei hän tarkoittanut persuopetukseen? Persut kun eivät osaa lukea tai kirjoittaa

Vierailija
16/22 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää vasemmistoa!

Ai, minä kun luulin että meillä on vasemmistohallitus vallassa.  Se onkin Orpo joka on yksin vallassa. Hyvä tietää!

Tämä ketju käsittelee otsikonsa mukaisesti Petteri Orpon jyrähdystä oaj:n kuntavaalikeskustelussa, jossa hän vaati lisää panostusta perusopetukseen. Olen kyllä Petterin kanssa samaa mieltä. Olisi mukavaa jos tuleva sukupolvi hallitsisi esim. luetun ymmärtämisen paremmin kuin esimerkiksi sinä.

Vierailija
17/22 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrähti = kitisi itkua tuhertaen

Vierailija
18/22 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kokoomus antoi keskustan kanssa koulutuslupauksen ja sitten leikkasivat rahat omaan taskuun heti kun pääsi vallankahvaan. Sellasta se politiikka on.

Vierailija
19/22 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan heittelee siimaa sinne sun tänne ja seurailee missä nappaa kannattajan parhaiten.

Vierailija
20/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkkaria... Kokoomushan nimenomaan tunnetaan jatkuvista koulutusleikkauksistaan! Orpo on kyllä umpipelle.

Aika sairaista, jos niille kaikille kommunisteille opettajille annettaisiin järkyttävät tuet. Antais ne äkkiä yrityksille.