Mitä ajattelisit jos puolisosi puhelin olisi äänettömällä sunnuntaina illalla? n
Oli niin sekava selitys että tässä on oltava nyt jotain mitä mulle ei voi kertoa...
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestini pelimiehestä taitaa ottaa koville alapeukuttajille, niitä oli jo 8 kpl. Ja kyllä sinne kannatti soittaa! Sen jälkeen pääsi eroon pelimiehestä.
Ei, alapeukutin sen takia, että sinä olit pahimmanlaatuinen stalkkeri. Pelimies oli onnekas, kun pääsi susta eroon.
Kulutin vuosia aikaa siihen mieheen nuorena ja oli tuskaista. Kyllä helpotti päästä eroon. Se "stalkkaaminen" sen miehen kaksoiselämän paljasti ja avovaimo paljasti sen suuremmallekin joukolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan oltu naimisissa 20 vuotta ja jotakuinkin sen aikaa mulla on ollut kännykkäkin. Ihan erityistapaamisia lukuunottamatta mulla ei ole koskaan äänet päällä. Tähän ei liity tosiaan mitään salailua, vaan yksinkertaisesti vastustan sitä, että aina pitäisi olla tavoitettavissa. Kun näen puhelun tulleen, soitan siihen takaisin, mutta mä en halua, että mun tasku tai laukku kilisee kaupan kassalla, roskia viedessä, tankatessa, jne. joten pidän puhelimeni äänettömällä.
Tiedän toki, että mulle soittelu ärsyttää kun en koskaan vastaa, mutta soitan kyllä sitten aina takaisin.
Mutta tietty jos puolisosi käytös äänien kanssa on poikkeuksellista ja selityskin ontuu, niin epäilykset heräisi.Mites jos muutkin tekevät noin, pitävät äänettömällä ja soittavat jos takas jos on tullut puhelu?
Mitä mitä jos? He tekevät silloin niin.
Kuulkaas. Voi olla äänettömälle ja silti olla sivusuhteessa. Voi käyttäytyä näennäisen normaalisti ja silti olla vaikka vuosia sivusuhteessa. Voi poistua kotoaan vain töihin ja muutamaan ennalta vaimon kanssa sovittuun ja luvan pyydettyyn menoon (miten hullua tämäkin) ja silti olla vuosia sivusuhteessa.
Pointti. Jos teistä tuntuu että jotain outoa on meneillään ettekä saa asiasta puhuttua tai selkoa, tehkää itse sille jotain. En koskaan ikinä ole ymmärtänyt ihmisiä jotka kykenevät elämään väljää puolivillaista valheiden täyttämää elämää jossa tärkeintä on että kulissit on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla salattavaa myös ilman omaa syytä. Tiedän kokemuksesta: pelkään että kännykkääni tulee viesti henkilöltä, jota joudun selittämään miehelle. Tämä sukulaismies (avioliiton kautta sukua) on siis tunnustanut ihastuksensa minuun, eikä todellakaan saa minulta vastakaikua. Nyt välillä viestittelee jotain, vaikka oon kieltänyt. Vietetään paljon perheiden kanssa yhteistä aikaa, ja hänen lapset on omalle lapselleni tärkeitä kavereita.. en siis halua kertoa tästä miehelleni koska sitten tämä perheiden yhteys vaarantuisi. Samoin en halua että tämä toinen perhe hajoaa... ja olen tavallaan turvallinen ihastumisen kohde tälle miehelle koska minulta ei saa vastakaikua. Toivon vaan että tämä menisi ohi... onneksi livenä tämä ihastus ei näy mitenkään. Ja toki vältän kahden jäämistä kyseisen henkilön kanssa viimeiseen asti. Sori ehkä meni aiheen vierestä mutta täytyi nyt vuodattaa johonkin.
Estä kyseisen miehen numero?
Viisas mies. Haluaa levätä edes sunnuntai illan. Sun.pitää lopettaa hänen kiusaamisensa. Mielummin hierot hänen niskaansa ja kiität kuinka kivaa on kun hän on siinä lähellä.
No tässä ketjussahan ei ole kyse pelkästään puhelimen äänettömänä pitämisestä, vaan siitä, että puoliso oli yhtäkkiä poikkeuksellisesti pitänyt puhelinta äänettömänä sekä siitä, että ap:n mielestä siinä oli jotain outoa ja lisäksi vielä puoliso oli selityksellään lisännyt epäilyksiä. Tietysti nykyään on tavallista pitää puhelinta äänettömällä, mutta pitää toki ottaa aina huomioon myös tilanne ja olosuhteet, mistä puhutaan.
Ja kuten tiedetään, niin monelle se pettämiskuvio (tai ainakin jonkun kanssa viestittämiskuvio) alkaa paljastua juurikin puhelimen käytön muutoksesta.
Mites jos muutkin tekevät noin, pitävät äänettömällä ja soittavat jos takas jos on tullut puhelu?