Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit jos puolisosi puhelin olisi äänettömällä sunnuntaina illalla? n

Vierailija
31.01.2021 |

Oli niin sekava selitys että tässä on oltava nyt jotain mitä mulle ei voi kertoa...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana viestin /soitin pelimiehen äänettömään puhelimeen todella epätoivoisena, kun hän ja avovaimo katsoivat elokuvaa viikonloppuna. Sen jälkeen soitin avovaimon puhelimeen, silloin tietämättä että hän on avovaimo, oli löytynyt sama osoite. Koko juttu alkoi selvitä miehestä, että hän onkin pelimies. Toki uskollisillakin miehillä voi olla äänettömällä puhelin ettei se häiritse.

Miksi epätoivoisena? Miksi sinun piti saada soitettua miehelle juuri silloin, kun hän oli avovaimon kanssa? 

Vierailija
22/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla on puhelin aina äänettömällä kotona. Sama mulla. Ajattelen siitä, että hyvä juttu.

Vierailija
24/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskin äänettömällä.

Todella raivostuttavaa kuunnella niitä whatsapin viesti ääniä.

Vierailija
25/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin puolisoni jatkuvaa tekstarirumbaa myös vkl-iltaisin, mutta hän piti minua höpsönä. Hänhän on kiireinen yrittäjä ja muutenkin puhelimessa koko ajan. Ja niin olikin, yhdessä oltu jo yli 20 vuotta ja lapset teinejä. Hän kyllä teki hulluna töitä. Noh, kyllä se oikea syy sitten myöhemmin selvisi. Vieraissa oli käynyt jo pitkään.

Vierailija
26/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lähes aina äänettömällä.

Vierailija
27/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen mies, jätä se tai pyydä päästä kimppaan.

Vierailija
28/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puhelimeni on aina äänettömällä. Pitääkin kysyä mieheltä, mitä hän siitä ajattelee.

Vierailija
29/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä...

Miten te oikeasti jaksatte tuollaista elämää, missä toinen joko sikailee tai on epäilys että toinen sikailee? Miten? Ja miksi olette tuommoisissa parisuhteissa. Hiton pellet.

Oletpa kannustava. Et siis itse yhtään ihmettelisi, jos puolisosi käytös muuttuisi äkkiä?

Vierailija
30/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelin puolisoni jatkuvaa tekstarirumbaa myös vkl-iltaisin, mutta hän piti minua höpsönä. Hänhän on kiireinen yrittäjä ja muutenkin puhelimessa koko ajan. Ja niin olikin, yhdessä oltu jo yli 20 vuotta ja lapset teinejä. Hän kyllä teki hulluna töitä. Noh, kyllä se oikea syy sitten myöhemmin selvisi. Vieraissa oli käynyt jo pitkään.

Miten jäi kiinni?

Vierailija
31/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestini pelimiehestä taitaa ottaa koville alapeukuttajille, niitä oli jo 8 kpl. Ja kyllä sinne kannatti soittaa! Sen jälkeen pääsi eroon pelimiehestä.

Vierailija
32/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se murunen on varmaan nukahtanut. Laittaa viestin kun herää❤️

Vierailija
33/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni puhelin on äänettömällä ja nyt on sunnuntai-ilta.So?

Vierailija
34/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä...

Miten te oikeasti jaksatte tuollaista elämää, missä toinen joko sikailee tai on epäilys että toinen sikailee? Miten? Ja miksi olette tuommoisissa parisuhteissa. Hiton pellet.

Oletpa kannustava. Et siis itse yhtään ihmettelisi, jos puolisosi käytös muuttuisi äkkiä?

Se on aika luonnollista että ihmisen käytös muuttuu välillä. Jos siihen ei ole mahdollisuutta parisuhteessa on selvää että parisuhde ei voi hyvin.

Vierailija
35/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla salattavaa myös ilman omaa syytä. Tiedän kokemuksesta: pelkään että kännykkääni tulee viesti henkilöltä, jota joudun selittämään miehelle. Tämä sukulaismies (avioliiton kautta sukua) on siis tunnustanut ihastuksensa minuun, eikä todellakaan saa minulta vastakaikua. Nyt välillä viestittelee jotain, vaikka oon kieltänyt. Vietetään paljon perheiden kanssa yhteistä aikaa, ja hänen lapset on omalle lapselleni tärkeitä kavereita.. en siis halua kertoa tästä miehelleni koska sitten tämä perheiden yhteys vaarantuisi. Samoin en halua että tämä toinen perhe hajoaa... ja olen tavallaan turvallinen ihastumisen kohde tälle miehelle koska minulta ei saa vastakaikua. Toivon vaan että tämä menisi ohi... onneksi livenä tämä ihastus ei näy mitenkään. Ja toki vältän kahden jäämistä kyseisen henkilön kanssa viimeiseen asti. Sori ehkä meni aiheen vierestä mutta täytyi nyt vuodattaa johonkin.

Vierailija
36/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälainen se miehen selitys oli?

Vierailija
37/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Joo en muuten miettis, mutta kun on aiemmin pitänyt äänet päällä. Ja työpuhelin on erikseen että työpuheluita ei yritä vältellä.

Ymmärrän että on outoa jos äänet yleensä on päällä hänellä. Jos se on muutos aiempaan. En ole turhan mustasukkainen mutta varmaan itsekin kiinnittäisin huomiota. En heti ajattelis liian villejä mutta tulisi kiinnitettyä enemmän huomiota siihen onko kaikki muuten kunnossa, ja tapahtuuko jotain muuta.

Vierailija
38/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana viestin /soitin pelimiehen äänettömään puhelimeen todella epätoivoisena, kun hän ja avovaimo katsoivat elokuvaa viikonloppuna. Sen jälkeen soitin avovaimon puhelimeen, silloin tietämättä että hän on avovaimo, oli löytynyt sama osoite. Koko juttu alkoi selvitä miehestä, että hän onkin pelimies. Toki uskollisillakin miehillä voi olla äänettömällä puhelin ettei se häiritse.

Miksi epätoivoisena? Miksi sinun piti saada soitettua miehelle juuri silloin, kun hän oli avovaimon kanssa? 

Koska olin nuori ja se mies salaili vuosia asioita. En tiennyt että hänellä on avovaimo, olin löytänyt facebookista ja numerotietopalvelusta juuri tietoja. Avovaimo kertoi sitten kaiken ja sai myös tietoja. 

Vierailija
39/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin varmistaa, ettei kukaan pääse häiritsemään itselleni täysin pyhittämääni sunnuntai-illan viettoani millään työviesteillä tai työajatuksilla, pistän myös puhelimen äänettömälle ja poistan ilmoitukset käytöstä. Harvinaisen rentouttavaa, kun antaa itselleen välillä luvan olla tavoittamattomissa aamuun asti.

Vierailija
40/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestini pelimiehestä taitaa ottaa koville alapeukuttajille, niitä oli jo 8 kpl. Ja kyllä sinne kannatti soittaa! Sen jälkeen pääsi eroon pelimiehestä.

Ei, alapeukutin sen takia, että sinä olit pahimmanlaatuinen stalkkeri. Pelimies oli onnekas, kun pääsi susta eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme