Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit jos puolisosi puhelin olisi äänettömällä sunnuntaina illalla? n

Vierailija
31.01.2021 |

Oli niin sekava selitys että tässä on oltava nyt jotain mitä mulle ei voi kertoa...

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä?

Vierailija
2/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Itselläni on aika usein.

Vierailija
4/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mulla on puhelimessa äänet ainoastaan työaikana.

Vierailija
5/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina puhelin iltaisin äänettömällä, jos olen vain kotona

Vierailija
6/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyisin. Sunnuntai-iltana mies päivystää aina, on päivystänyt jo yli 20 vuotta, joten miettisin, että nyt on jotain pahasti vialla.

Vierailija
7/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on aina äänettömällä. Ja mulla. Ei salaisuuksia.

Mitäpä jos kysyisit mieheltäsi suoraan?

Vierailija
8/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolisolla on aina äänettömällä, ihan näkyvillä silti tuossa kännykällä pelailee, facettaa yms....

Vierailija
9/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä...

Miten te oikeasti jaksatte tuollaista elämää, missä toinen joko sikailee tai on epäilys että toinen sikailee? Miten? Ja miksi olette tuommoisissa parisuhteissa. Hiton pellet.

Vierailija
10/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mitään. Mulla saattaa olla puhelin viikkoja jopa kuukauden pois päältä jos en jaksa vastaanottaa puheluita ja viestejä.

Vierailija
11/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystävällä on aina puhelin äänettömällä ja samoin omilla lapsillani. Eikö tämä ole melko yleistä nykyaikana, että puhelimessa on vain värinät päällä. Parissa tv-sarjassakin puhelimet vain värisevät eikä niissä ole ääniä. 

Vierailija
12/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina äänettömällä, vain värinähälytys on päällä. En edes muista, mikä soittoääni tässä om.

Vierailija
13/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että haluaa rentoutua.

Vierailija
14/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina palaveri, jonka ajaksi äänettömälle ja on jäänyt noille asetuksille koko viikonlopuksi. On käynyt myös itselle.

Vierailija
15/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen kiinnostunut puolisoni puhelimesta. En minä yleensä tiedä, onko se äänettömällä vai ei.

Vierailija
16/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana viestin /soitin pelimiehen äänettömään puhelimeen todella epätoivoisena, kun hän ja avovaimo katsoivat elokuvaa viikonloppuna. Sen jälkeen soitin avovaimon puhelimeen, silloin tietämättä että hän on avovaimo, oli löytynyt sama osoite. Koko juttu alkoi selvitä miehestä, että hän onkin pelimies. Toki uskollisillakin miehillä voi olla äänettömällä puhelin ettei se häiritse.

Vierailija
17/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu naimisissa 20 vuotta ja jotakuinkin sen aikaa mulla on ollut kännykkäkin. Ihan erityistapaamisia lukuunottamatta mulla ei ole koskaan äänet päällä. Tähän ei liity tosiaan mitään salailua, vaan yksinkertaisesti vastustan sitä, että aina pitäisi olla tavoitettavissa. Kun näen puhelun tulleen, soitan siihen takaisin, mutta mä en halua, että mun tasku tai laukku kilisee kaupan kassalla, roskia viedessä, tankatessa, jne. joten pidän puhelimeni äänettömällä.

Tiedän toki, että mulle soittelu ärsyttää kun en koskaan vastaa, mutta soitan kyllä sitten aina takaisin.

Mutta tietty jos puolisosi käytös äänien kanssa on poikkeuksellista ja selityskin ontuu, niin epäilykset heräisi.

Vierailija
18/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuohon pitää antaa joku selitys? Olisin yllättynyt puoliso jotenkin kokisi tarvetta selitellä tuota.

Vierailija
19/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itselläni on todella usein puhelin äänettömällä. Usein unohdan sen äänettömälle, usein en vaan jaksa nousta hakemaan puhelinta laittaakseni siihen äänet. Ja mistä edes tietäisin, jos toisen puhelin on äänettömällä? Joko se on äänettömällä tai sitten kukaan ei ota yhteyttä. En itse varmaan edes huomaisi, koska en lainkaan seuraa toisten puhelinta, ihan sama minulle.

Vierailija
20/47 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Joo en muuten miettis, mutta kun on aiemmin pitänyt äänet päällä. Ja työpuhelin on erikseen että työpuheluita ei yritä vältellä.