Onko sinullakin kokemus joka muutti elämänkatsomuksen? Olen kokenut jotain pysäyttävää.
Tapauksesta on jo 15vuotta mutta se palaa aina mieleen, sillä se on muuttanut käsitykseni maailmasta. Kerran olen nähnyt syrjäisellä paikalla lenkkeillessäni ulkoavaruuden olentoja. Se mitä näin ei voi olla muuta kuin totta mutta en uskaltanut kertoa siitä yleisesti pilkkaamisen pelossa. Nämä "tyypit" olivat kumartuneena katsomaan maahan ja kun katseemme kohtasivat niin häkellys oli molemmin puolista. Lähdin hyvin sukkelasti pois sillä pelottihan se. En ole käyttänyt päihteitä enkä ollut koskaan mielisairas. Se vaan on totta ja vuosienkaan jälkeen en saa sitä mielestä. Haluaisin vastauksen että mistä hitosta ne olivat tulleet ja miksi? Mitään outoja kokemuksia ei ole sen jälkeen ollut. Tämä tapahtui lapissa syrjäisessä kylässä, lenkkipolulta oli matkaa lähimmälle talolle noin 5km ja seutu on hyvin harvaan asuttua. Nykyään hyvin monet tutkijat ovat sitä mieltä että on todennäköistä että on olemassa elämää jossain tuolla tähdistössä. No, mulle se näytettiin näin suoraan.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Mä uskoin nuorempana tosi kovasti henkimaailman asioihin. Etsin tarkoitusta jälleensyntymästä, kuten myös kristinuskosta. Halusin tosi kovasti uskoa näkymättömään todellisuuteen ja henkimaailmaan, enkeleihin ja jumalaan.
Mitä vanhemmaksi olen tullut ja mitä enemmän olen saanut elämänkokemusta, niin usko on pikkuhiljaa karissut. Viimeinen niitti oli oman vauvan kohtukuolema ja synnytys. Niin kovasti odotin jotakin merkkiä siitä, että lapseni on toisessa ulottuvuudessa ja henkenä läsnä, mutta sitä ei koskaan tullut.
Nykyään lähinnä ärsyynnyt kaikenmaailman hörhöilystä ja uskomuksista.
Fyysinen elämä on sinänsä jo ihme. Se on täällä maan päällä se mielenkiintoisin show. Mutta me ollaan niin totuttu tähän jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkimaailma on todellinen. Itse tiedän tämän koska olen kokenut useita demonien hyökkäyksiä unen ja hereillä olon rajatilassa. Jeesuksen huutaminen auttaa ja ne väistyy kun huutaa Kristusta apuun. Demonit voi ottaa minkätahansa olomuodon voivat esiintyä ihmisille enkeleinäkin. Se mitä näit on demoneita.
Sinä nukuit. Se oli unihalvaus.
Joo unihalvaus mutta unihalvaukset on juurikin demonien hyökkäyksiä. Vai miksi ne jättää rauhaa vain Jeesuksen nimessä?
Vierailija kirjoitti:
Mä uskoin nuorempana tosi kovasti henkimaailman asioihin. Etsin tarkoitusta jälleensyntymästä, kuten myös kristinuskosta. Halusin tosi kovasti uskoa näkymättömään todellisuuteen ja henkimaailmaan, enkeleihin ja jumalaan.
Mitä vanhemmaksi olen tullut ja mitä enemmän olen saanut elämänkokemusta, niin usko on pikkuhiljaa karissut. Viimeinen niitti oli oman vauvan kohtukuolema ja synnytys. Niin kovasti odotin jotakin merkkiä siitä, että lapseni on toisessa ulottuvuudessa ja henkenä läsnä, mutta sitä ei koskaan tullut.
Nykyään lähinnä ärsyynnyt kaikenmaailman hörhöilystä ja uskomuksista.
Minäkin olen pahoillani tapahtuneesta. Olen kuitenkin sitä mieltä että monet henkimaailman kokemukset on aitoja. Sillä on merkityksensä että eletään läpi tää vaihe, tämä egon maailma on kadotuksen kaltainen paikka.
Minä näin kerran kesäpäivänä ison ristin puita korkeamman.
Pahojen henkivaltojen on tarkoitus eksyttää ihminen totuudesta. Siitä johtuu nämä ufo ja alieni havainnot mitä ihmiset kokenut. Ne saa ihmiset uskomaan ulkoavaruuden olentoihin demonit ovat hyvin taitavia eksyttäjiiä. Muistakaa Jeesus on tie totuus ja elämä.
Marjanpoimijoita... AAARRRHGGHH😆😆😆
Miten se tapaus muutti elämääsi?
Oliko niillä vaatteita, hehkuiko iho? Oliko kesä vai talvi?
Vierailija kirjoitti:
Henkimaailma on todellinen. Itse tiedän tämän koska olen kokenut useita demonien hyökkäyksiä unen ja hereillä olon rajatilassa. Jeesuksen huutaminen auttaa ja ne väistyy kun huutaa Kristusta apuun. Demonit voi ottaa minkätahansa olomuodon voivat esiintyä ihmisille enkeleinäkin. Se mitä näit on demoneita.
Samanlaista kokemusta täällä. Jouduin yöllä , unen ja valveen rajamailla, avaruusalukseen (!) muutaman "ufon" ympäröimäksi . Istuin tuolissa ja kysyin "ufoilta" :entä Jeesus? Minua painettiin takaapäin hartioista ja kuulin: "ei saa lausua sitä nimeä. " tämän jälkeen palasin sänkyyni.
Unen ja valveen rajamailla tämä käsittääkseni tapahtui. kun herättyäni katsoin makuuhuoneen sängystä ovelle päin, näin ovenraossa pääkallon. Ristin käteni ja kohotin ne ylös ja lausuin Herran Jeesuksen nimeä. Nukahdin ja kun heräsin pelkoni oli kadonnut.
Tästä alkoi uusi elämäni ilman hirvittävää pelkoa ja elämäntarkoituksettomuutta. Jumala on rakkaus ja hänessä on rauha, ylimaallinen rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs nyt vähän kuinka iso paikka avaruus on. Kuvitteletteko aivan oikeasti, että vain tällä pienellä planeetalla on elämää?
Tai että ne tulevat tänne?
Miksei? Onhan tämä kiinnostava planeetta täynnä monenlaista elämää.
Ja kaukana kaikesta, niin ettei ihmisen kaltainen olento selviäisi edes matkan pituudesta.
Heillä saattaa olla paremmat kulkupelit 😉
Sitten heillä on erilaiset materiaalit ja energia. He eivät myöskään sodi tms, niin että aikaa ja älyä riittää avaruusmatkailuun.
Heillä pitää olla myös toisenlainen fysiikka, että se kestää pitkät matkat ja eri ympäristön kuin kotona todnäk on. Jostain he tietävät, että täällä on Maa ja siellä elämää. Mistä?
Ja miksi heitä nähdään siellä missä ihmisen aivot eivät ole ehkä normaalitilassa: aitiossa paikassa, unessa, rasituksen alla?
Joku näkee Jeesuksen ja kokonaiset ihmisjoukot leijuvia Neitsyitä. Syy on aivoissa, ja niin on luultavasti tässäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se tapaus muutti elämääsi?
Mä en kauheasti ollut aikasemmin ajatellut että humanoideja vois olla. Se tuli kertaheitolla selväksi että me ei hilluta täällä maailmakaikkeudessa yksin. Se on oikeasti aika hurja juttu kun käy omalle kohdalle. En alkanut hörhöileen mitään mutta tiedän että on paljon mitä nykytiede ei vielä tunne. j
ap
”Apollo 14 -lennolla ollut Edgar Mitchell on kertonut radiohaastattelussa, että maan ulkopuoliset muukalaiset ovat ottaneet kontaktia ihmiskuntaan monta kertaa, mutta hallitukset ovat peitelleet totuutta 60 vuotta.
Mitchell ei ole kuka tahansa tusina-astronautti, sillä hän on jopa kävellyt kuussa. Hän pitää hallussaan pisimmän kuukävelyn ennätystä. Mitchell asteli kuun pinnalla kollegansa Alan Shepardin kanssa yhteensä 9 tuntia 17 minuuttia vuonna 1971.Daily Mailin mukaan Mitchell kertoo saaneensa tietää monista ufojen vierailuista maahan Nasa-uransa aikana.
77-vuotias Mitchell sanoo, että muukalaisten kanssa tekemisissä olleet Nasan toimijat kuvailivat vastapuolta "pieniksi ihmisiksi, jotka näyttävät meidän silmin oudoilta".Mitchellin mukaan ihmisten teknologia ei ole lähellekään niin hienostunutta kuin muukalaisten.
- Jos he olisivat olleet vihamielisiä, meitä ei enää olisi.”
Itselle tällainen tapahtuma. Olin soutelemassa järvellä, kaunis aurinkoinen päivä oli, muutama pilvi seilasi taivaalla. Siinä katselin välillä pilviä ja sitten huomasin yhtä-äkkiä että taivaalle oli ilmestynyt aivan täydellinen höyhenen muotoinen valkoinen pilvi, se oli arvioisin muutaman sadan metrin mittainen, se että se oli aivan täydellinen höyhen, ihmetytti minua, sellainen kuin jostain luonnosta löytää vaikka joutsenen höyhenen. Oli hieno näky, kesti taivaalla muutaman minuutin sitten häipyi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs nyt vähän kuinka iso paikka avaruus on. Kuvitteletteko aivan oikeasti, että vain tällä pienellä planeetalla on elämää?
Tai että ne tulevat tänne?
Miksei? Onhan tämä kiinnostava planeetta täynnä monenlaista elämää.
Ja kaukana kaikesta, niin ettei ihmisen kaltainen olento selviäisi edes matkan pituudesta.
Heillä saattaa olla paremmat kulkupelit 😉
Sitten heillä on erilaiset materiaalit ja energia. He eivät myöskään sodi tms, niin että aikaa ja älyä riittää avaruusmatkailuun.
Heillä pitää olla myös toisenlainen fysiikka, että se kestää pitkät matkat ja eri ympäristön kuin kotona todnäk on. Jostain he tietävät, että täällä on Maa ja siellä elämää. Mistä?
Ja miksi heitä nähdään siellä missä ihmisen aivot eivät ole ehkä normaalitilassa: aitiossa paikassa, unessa, rasituksen alla?
Joku näkee Jeesuksen ja kokonaiset ihmisjoukot leijuvia Neitsyitä. Syy on aivoissa, ja niin on luultavasti tässäkin tapauksessa.
Piti vielä kirjoittamani, että kummasti avaruusalusten malli muuttuu kulloisenkin ihmisten muodin mukaan. Perinteisellä kupumallilla ei nykyään ajettaisi yhtään valovuotta.
Avaruudessa ei kai ole muita alkuaineita kuin meilläkään on. Mistä energia ja materiaali otettaisiin, sellaiset joilla päästäisiin tänne asti ja takaisin? Vai kulkisivatko he ajassa?
no oishan se aika epätodennäköistä, et oltas täällä yksin. erilaisia sivilisaatioita on varmasti tullut, mennyt ja olemassa. miksi mekään ylipäätään ees ollaan olemassa? on vielä kaikenlaista, mitä me ei tiedetä.
mä koin kerran egokuoleman, oon myös nähnyt jonkun olennon, joka ei ollut ihminen, nähnyt myös sinistä valoa itseni ympärillä jne kokenut myös kaikkea outoa. eipä noista tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nukuit. Se oli unihalvaus.
Joo unihalvaus mutta unihalvaukset on juurikin demonien hyökkäyksiä. Vai miksi ne jättää rauhaa vain Jeesuksen nimessä?
Ne johtuvat siitä, että aivot ovat puoliksi unessa eivätkä käske lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Itselle tällainen tapahtuma. Olin soutelemassa järvellä, kaunis aurinkoinen päivä oli, muutama pilvi seilasi taivaalla. Siinä katselin välillä pilviä ja sitten huomasin yhtä-äkkiä että taivaalle oli ilmestynyt aivan täydellinen höyhenen muotoinen valkoinen pilvi, se oli arvioisin muutaman sadan metrin mittainen, se että se oli aivan täydellinen höyhen, ihmetytti minua, sellainen kuin jostain luonnosta löytää vaikka joutsenen höyhenen. Oli hieno näky, kesti taivaalla muutaman minuutin sitten häipyi pois.
Pilvet ovat kauniita. Muistaakseni höyhenpilvet ovat yksi luokiteltu muoto, kuten cumulus.
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele, mutta jos itse ymmärtäisit mitään avaruuden mittasuhteista niin käsittäisit, että on aivan eri asia väittää, että ne avaruuden elävät pääsisivät jollain härvelillä käymään täällä meidän planeetallamme! Valon nopeutta kun ei voi ylittää.
Olen pahoillani kokemuksestasi. Kyllä muakin hörhöilyt tympii, mutta todellisuus on kuitenkin tuntematon.