Onko sinullakin kokemus joka muutti elämänkatsomuksen? Olen kokenut jotain pysäyttävää.
Tapauksesta on jo 15vuotta mutta se palaa aina mieleen, sillä se on muuttanut käsitykseni maailmasta. Kerran olen nähnyt syrjäisellä paikalla lenkkeillessäni ulkoavaruuden olentoja. Se mitä näin ei voi olla muuta kuin totta mutta en uskaltanut kertoa siitä yleisesti pilkkaamisen pelossa. Nämä "tyypit" olivat kumartuneena katsomaan maahan ja kun katseemme kohtasivat niin häkellys oli molemmin puolista. Lähdin hyvin sukkelasti pois sillä pelottihan se. En ole käyttänyt päihteitä enkä ollut koskaan mielisairas. Se vaan on totta ja vuosienkaan jälkeen en saa sitä mielestä. Haluaisin vastauksen että mistä hitosta ne olivat tulleet ja miksi? Mitään outoja kokemuksia ei ole sen jälkeen ollut. Tämä tapahtui lapissa syrjäisessä kylässä, lenkkipolulta oli matkaa lähimmälle talolle noin 5km ja seutu on hyvin harvaan asuttua. Nykyään hyvin monet tutkijat ovat sitä mieltä että on todennäköistä että on olemassa elämää jossain tuolla tähdistössä. No, mulle se näytettiin näin suoraan.
Kommentit (100)
Eräs 60-luvun lapinukko uskoi päätyneensä haltioiden pariin maan alle. Ne käyttäytyivät juuri niin kuin tarinoissa.
Niin että jonkinlainen Lapin psykoosi todella ON olemassa. Mistä se joutuu?
Miettikääs nyt vähän kuinka iso paikka avaruus on. Kuvitteletteko aivan oikeasti, että vain tällä pienellä planeetalla on elämää?
Vierailija kirjoitti:
Eräs 60-luvun lapinukko uskoi päätyneensä haltioiden pariin maan alle. Ne käyttäytyivät juuri niin kuin tarinoissa.
Ei oo mitään lapin psykoosia sen kummenkin kuin kaupunkilais psykoosia. Olen sitä mieltä että tapahtuma voi olla totta. Ei psykoosi niin mene että vain kerran elämässä tulee yks harha ja sitten katoaa. Eikä ole oikein kyseenalaistaa ap:n mielenterveyttä. Totuus on se että me ei tiedetä totuutta. Maailmankaikkeus on mittaamaton. Ei ole mikään ihme että jossain voisi olla korkeaa teknologiaa ja älykkyyttä ja että täällä on käynyt vierailijoita avaruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä ne näyttivät?
Pienempiä kuin ihmiset. Noin 140cm ehkä. Kapea muodoton vartalo ja silmät tummat ja magneettimainen katse. Hyvin vaalea iho, ei kunnollista nenää.
ap
Niitä marjanpoimijoita?
A p u a, h h h a a a a h h a aj as.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs nyt vähän kuinka iso paikka avaruus on. Kuvitteletteko aivan oikeasti, että vain tällä pienellä planeetalla on elämää?
Tai että ne tulevat tänne?
Henkimaailma on todellinen. Itse tiedän tämän koska olen kokenut useita demonien hyökkäyksiä unen ja hereillä olon rajatilassa. Jeesuksen huutaminen auttaa ja ne väistyy kun huutaa Kristusta apuun. Demonit voi ottaa minkätahansa olomuodon voivat esiintyä ihmisille enkeleinäkin. Se mitä näit on demoneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jonkinlainen Lapin psykoosi todella ON olemassa. Mistä se joutuu?Ei oo mitään lapin psykoosia sen kummenkin kuin kaupunkilais psykoosia. Olen sitä mieltä että tapahtuma voi olla totta. Ei psykoosi niin mene että vain kerran elämässä tulee yks harha ja sitten katoaa. Eikä ole oikein kyseenalaistaa ap:n mielenterveyttä. Totuus on se että me ei tiedetä totuutta. Maailmankaikkeus on mittaamaton. Ei ole mikään ihme että jossain voisi olla korkeaa teknologiaa ja älykkyyttä ja että täällä on käynyt vierailijoita avaruudesta.
Tietenkin psykoosi voi tulla vain kerran, esim. synnytyksen jälkeinen.
Juha Hurme on kokenut vain yhden psykoosin.
Ko. äijä väitti samaa. Oli ainutlaatuinen juttu.
Mitä tulee avaruuden elämään, se lienee lähinnä bakteerien tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Henkimaailma on todellinen. Itse tiedän tämän koska olen kokenut useita demonien hyökkäyksiä unen ja hereillä olon rajatilassa. Jeesuksen huutaminen auttaa ja ne väistyy kun huutaa Kristusta apuun. Demonit voi ottaa minkätahansa olomuodon voivat esiintyä ihmisille enkeleinäkin. Se mitä näit on demoneita.
Sinä nukuit. Se oli unihalvaus.
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö myöhemmin tai koskaan tuolla paikalla? Jäikö sinne mitään jälkiä niiden vierailusta? Oliko näkyvissä mitään niiden alusta/kulkuneuvoa?
Paikkakunnalla kyllä puhuttiin tuolloin että muutamat ihmiset olisivat nähneet ufoja (oudosti lentäviä aluksia) samoihin aikoihin. Kukaan muu ei ole sanonut nähneensä olentoja. En uskaltanut mennä paikalle enää yksin. Yhden ystävän ja isäni kanssa käytiin jälkeenpäin yhdessä katsomassa mutta paikalla ei ollut mitään outoa. Ja miksi en uskaltanut puhua julkisesti? No tietenkin näiden mielenterveyttä kyseenalaistavien vuoksi. Mä en oo koskaan sairastanut mitään mielenterveysongelmaa joten en halua kuulla näitä psykoosijuttuja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ai unihalvauksiako?
Vierailija kirjoitti:
Erämaassa ja merellä nähdään helposti harhoja. Onko tämä samaa, aistideprivaatiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Onhan tämä kiinnostava planeetta täynnä monenlaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jonkinlainen Lapin psykoosi todella ON olemassa. Mistä se joutuu?Ei oo mitään lapin psykoosia sen kummenkin kuin kaupunkilais psykoosia. Olen sitä mieltä että tapahtuma voi olla totta. Ei psykoosi niin mene että vain kerran elämässä tulee yks harha ja sitten katoaa. Eikä ole oikein kyseenalaistaa ap:n mielenterveyttä. Totuus on se että me ei tiedetä totuutta. Maailmankaikkeus on mittaamaton. Ei ole mikään ihme että jossain voisi olla korkeaa teknologiaa ja älykkyyttä ja että täällä on käynyt vierailijoita avaruudesta.
Tietenkin psykoosi voi tulla vain kerran, esim. synnytyksen jälkeinen.
Juha Hurme on kokenut vain yhden psykoosin.
Ko. äijä väitti samaa. Oli ainutlaatuinen juttu.Mulla ei ollut psykoosia. Se näky oli totta. En ollut synnyttänytkään :) . Et sinäkään voi tietää maailmankaikkeuden saloja.
Mitä tulee avaruuden elämään, se lienee lähinnä bakteerien tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö myöhemmin tai koskaan tuolla paikalla? Jäikö sinne mitään jälkiä niiden vierailusta? Oliko näkyvissä mitään niiden alusta/kulkuneuvoa?
Paikkakunnalla kyllä puhuttiin tuolloin että muutamat ihmiset olisivat nähneet ufoja (oudosti lentäviä aluksia) samoihin aikoihin. Kukaan muu ei ole sanonut nähneensä olentoja. En uskaltanut mennä paikalle enää yksin. Yhden ystävän ja isäni kanssa käytiin jälkeenpäin yhdessä katsomassa mutta paikalla ei ollut mitään outoa. Ja miksi en uskaltanut puhua julkisesti? No tietenkin näiden mielenterveyttä kyseenalaistavien vuoksi. Mä en oo koskaan sairastanut mitään mielenterveysongelmaa joten en halua kuulla näitä psykoosijuttuja.
ap
Lapissa kuullaan helposti myös etiäisiä. Löytyvätkö ne napa-alueen ja magneettikentän läheisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaukana kaikesta, niin ettei ihmisen kaltainen olento selviäisi edes matkan pituudesta.
Täällä myös yksi paranormaalin ilmiön nähnyt. Jos nyt riisuttais tää erilliseksi mistään mtongelmista. Elämä on niin monipuolista ja rikasta täällä niin miksei muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaukana kaikesta, niin ettei ihmisen kaltainen olento selviäisi edes matkan pituudesta.
Heillä saattaa olla paremmat kulkupelit 😉
Mä uskoin nuorempana tosi kovasti henkimaailman asioihin. Etsin tarkoitusta jälleensyntymästä, kuten myös kristinuskosta. Halusin tosi kovasti uskoa näkymättömään todellisuuteen ja henkimaailmaan, enkeleihin ja jumalaan.
Mitä vanhemmaksi olen tullut ja mitä enemmän olen saanut elämänkokemusta, niin usko on pikkuhiljaa karissut. Viimeinen niitti oli oman vauvan kohtukuolema ja synnytys. Niin kovasti odotin jotakin merkkiä siitä, että lapseni on toisessa ulottuvuudessa ja henkenä läsnä, mutta sitä ei koskaan tullut.
Nykyään lähinnä ärsyynnyt kaikenmaailman hörhöilystä ja uskomuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oo ihmisen kaltaisia eikä laitteet ihmisen kaltaisen tekemiä.
Kyllä niitä ulkoavaruuden olentoja vaan on eikä siinä loppupeleissä mitään ihmeellistä ole.